Getver, wrom nu alweer een Tanja TT?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zal de echte Tanja SC bezoeken ?
Boefjequote:Op maandag 30 januari 2006 02:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ha wijffie, Kus Kus
Dit gaat helemaal tegen mijn principes in
Talk of the day, blijkbaarquote:
Een gezellig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
Weten jullie nog iets leuks wat we zouden kunnen doen in Nederland? Zoiets als een dagje Amsterdam?
Dan is het toch werkelijk wel godsgeklaagd hier op dit forum... als dat the talk of the day is.....quote:Op maandag 30 januari 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Talk of the day, blijkbaar\
Pruimentijd dus![]()
Ja mooi he en hij was LIEFFFFFF , maar helaas we hebben hem in moeten laten slapen.quote:
Ja ik ben wel een knuffel, maar meer privequote:
Wat is Spido?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een gezeliig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.![]()
![]()
Ik wil Viool wel ff bashen, maar dat is ook oud nieuws inmiddelsquote:Op maandag 30 januari 2006 02:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan is het toch werkelijk wel godsgeklaagd hier op dit forum... als dat the talk of the day is.....![]()
Spido, is een rondvaart door de havens van Rotterdam, kan 2 uur duren maar je kan dacht ik ook een heledag door de havens tuffen met een boot.quote:
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Yolande het volgende:
[..]
Spide, is een rondvaart door de havens van Rotterdam, kan 2 uur duren maar je kan dacht ik ook een heledag door de havens tuffen met een boot.![]()
Een soort onderbroek (maar ook zo'n boot in R'dam inderdaad)quote:
Ik zag onlangs die kamers in de euromast en het zijn er maar 2, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een gezellig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.![]()
![]()
Volgens mij gewoon 1 restaurant?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag onlangs die kamers in de euromast en het zijn er maar 2, toch?
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, het hele jaar, heb een abboquote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Robbie Williams- Angels.
Klopt het zijn er maar twee en het lijkt me reuze romantischquote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |