Jij moest deze week toch vroeg???quote:Op maandag 30 januari 2006 09:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dan zal ik de cap maar niet plaatsen.![]()
Goedemorgen allemaal.![]()
Dat is vanaf morgen Manu, om 5 uur opstaan, 6 uur de deur uit en om 20.00 uur weer thuis en dat tot 30 april.quote:
60.000 euroquote:Op maandag 30 januari 2006 05:33 schreef schatje het volgende:
Ferri Somogyi wordt een nieuwe extra bewoner.
Bewoners kunnen niet meer worden weggestemd.
Het personeel is vanaf deze week vaker te zien zijn in werkkleding.
Er is tot nu toe al zo’n 60.000 euro opgehaald.
Het Rode Kruis is weer tevreden.
(Telegraaf)
Die 60.000 kunnen ze net het schuurtje van betalenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
60.000 euro![]()
Dat is ongeveer wat John de Mol elk uur aan rente trekt, met zijn vermogen van 1.8 miljard.![]()
Je weet in ieder geval tot wanneer je deze tijden hebtquote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is vanaf morgen Manu, om 5 uur opstaan, 6 uur de deur uit en om 20.00 uur weer thuis en dat tot 30 april.
Is idd voor 2 weken actie niet echt een geweldige opbrengstquote:Op maandag 30 januari 2006 09:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die 60.000 kunnen ze net het schuurtje van betalen
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval tot wanneer je deze tijden hebt![]()
jarig geweestquote:
dankjequote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef whitef0x het volgende:
[..]
jarig geweestvan harte gefeliciteerd
![]()
Zow, lijkt me niet echt lekker, zo vroeg. En als de zomertijd wordt ingevoerd nog een uur vroeger duruitquote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is vanaf morgen Manu, om 5 uur opstaan, 6 uur de deur uit en om 20.00 uur weer thuis en dat tot 30 april.
Dat kan ik me voorstellen je hebt geen prive leven meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klopt, het is een project van 3 maanden en hopelijk geen dag langer.
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zow, lijkt me niet echt lekker, zo vroeg. En als de zomertijd wordt ingevoerd nog een uur vroeger duruit![]()
Het is maar voor 3 maanden en daarna zal het wel weer omgeving Rotterdam worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen je hebt geen prive leven meer.
En we zullen je leuke caps missen
Gelukkig is HBB niet echt leuk dus veel zal je niet missen,quote:Op maandag 30 januari 2006 09:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is maar voor 3 maanden en daarna zal het wel weer omgeving Rotterdam worden.
Als BB6 doorgaat hoop ik zeker weer wat meer tijd voor mezelf te hebben.![]()
Ik hoop het ook regenworm, heb me best vermaakt met BB5.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig is HBB niet echt leuk dus veel zal je niet missen,
En het is te hopen dat er een BB6
mogguhquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind die Ferry wel een leuke jongen![]()
Extra bewoner,maar kan niet in de telegraaf komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet de nieuwe manager?
Die was vorige week toch ook al geweest.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef Kaat38 het volgende:
druk programma? ze zouden vanmiddag toch een theatermiddag houden of zoiets?
hoorde wel dat de kapper zo komt, zal mij benieuwen wat ie ervan gaat maken
Maar vandaag komt hij weer terug hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef Kaat38 het volgende:
heb ik dus gemist dan....
de sterren moeten geld binnen halenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar vandaag komt hij weer terug hoor.
Die sterren moeten toch mooi zijn![]()
Oh wat spannend, staat dat in de krant van vandaag dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Extra bewoner,maar kan niet in de telegraaf komen.
Moet je betalen.
Maar moet toch zo boodschappen doen dan kijk ik wel effe in de winkel.
Ja staat in de telegraaf van vandaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh wat spannend, staat dat in de krant van vandaag dan?
Ga ff zoeken op Internet
dat dacht ik nou ook en het leek me wel leuk, valt weer tegen, wederom een duffe dag...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd er zou toch vandaag een theather middag zijn.
Ja, ik snap het ook niet helemaal, maar er staat in de HBB-agenda voor vandaag niks op de rol.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd er zou toch vandaag een theather middag zijn.
Hoe kan dit nou duffe dag worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ook en het leek me wel leuk, valt weer tegen, wederom een duffe dag...![]()
Daar zit weer wat in! En Freddi komt erbij !quote:Op maandag 30 januari 2006 10:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou duffe dag worden.
Henkie Penkie gaat weg![]()
![]()
Freddi is niet onaardig om te zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daar zit weer wat in! En Freddi komt erbij !![]()
![]()
![]()
Zal het gisterenmiddag nog op de website staan.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ook en het leek me wel leuk, valt weer tegen, wederom een duffe dag...![]()
Ik was al op zoek hoe hij er nu uitzagquote:Op maandag 30 januari 2006 10:40 schreef Kaat38 het volgende:
de foto is bepaald niet recent dus ik ben benieuwd! wel leuk die jonge gasten
Viola noemde dat gisteren ook al, we worden meer een evenementenbureau.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal het gisterenmiddag nog op de website staan.
Ben bang dat er meer buiten het hotel gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |