Dan is het goed, beertje gaat weer wekkers slopenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef Beeker het volgende:
Doka ik heb men telefoon verstopt
mooi die mag ni afganquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef Beeker het volgende:
Muerte, Bluezz en alle anderen die gaan slapen slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
Verstandigquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef Beeker het volgende:
En Tanja rookte toen nog niet....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:03 schreef newsman het volgende:
Shit Roel heeft het niet begrepen, hij zit nog steeds te roken in de tuin.
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen die gaat slapen, truste.
Ik ga ook mijn mandje opzoeken.
Zal ik morgenvroeg even bellen andersquote:
Mag toch hopen dat dat kind onderhand van d'r nachtvoedingen af isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Waar is lekkersimpel met "tan" gebleven?? Wilde net vragen of ze niet moest slapen aangezien baby's om de zoveel uur wakker worden voor hun voeding en moeders gebroken zijn als ze de halve nacht zitten te Fok!ken![]()
![]()
Kom maar nummer is 06.........quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal ik morgenvroeg even bellen anders
is goe hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal ik morgenvroeg even bellen anders
Yep, was heerlijk....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mor! Enorme piraat van me! Heb je afgelopen nacht gemist... Was het een lekkere griek?![]()
![]()
ze is net gefucktquote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Waar is lekkersimpel met "tan" gebleven?? Wilde net vragen of ze niet moest slapen aangezien baby's om de zoveel uur wakker worden voor hun voeding en moeders gebroken zijn als ze de halve nacht zitten te Fok!ken![]()
![]()
truste slaap lekker in je mandjequote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen die gaat slapen, truste.
Ik ga ook mijn mandje opzoeken.
Hee piraat ben jij nog wakker ?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, was heerlijk....![]()
Lees maar terug voor de rest van de avond![]()
Dat spreekt voor zichzelfquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zichzelf(geen translatie nodig)
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef tann het volgende:
Hoi APK, ik was er gister nie omdat ik er geen geld voor heb, al mn geld gaat naar Josje, en er wordt gerookt daar in huis, dus vandaar.....om commentaar voor te zijn, JA ik rookte zelf wel af en toe, maar wil Jos haar longen schoon houden......
Dat is heel nobel van jequote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef tann het volgende:
Hoi APK, ik was er gister nie omdat ik er geen geld voor heb, al mn geld gaat naar Josje, en er wordt gerookt daar in huis, dus vandaar.....om commentaar voor te zijn, JA ik rookte zelf wel af en toe, maar wil Jos haar longen schoon houden......
Hoi APK, ik was er gister nie omdat ik er geen geld voor heb, al mn geld gaat naar Josje, en er wordt gerookt daar in huis, dus vandaar.....om commentaar voor te zijn, JA ik rookte zelf wel af en toe, ma
daarom rook jer in andere kamertochar wil Jos haar longen schoon houden......
hihi, kvind dit wel leuk, en aangezien Jos over 2 uur wakker word kan ik net zo goed nog ff opblijven...denk ik......quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ben jij van Talpa.... die draaien de laatste dagen ook steeds weg als er telefoonnummers gegeven wordenquote:
*hakquote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef tann het volgende:
Denk dat je je naam geen eer aan doet. Ta(n)n(ja) kan heel goed voor haar kid zorgen. Zij verdiend meer de naam van Super Mamma als jij.....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
mooi zo!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:11 schreef newsman het volgende:
Laaste peuk ben zo slapen.
O ja. Hallo mama Bongquote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zichzelf(geen translatie nodig)
soms wel soms niet, maar zeg maar Jos hoor ipv dat kind...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat kind onderhand van d'r nachtvoedingen af is![]()
Nee anders gaat beertje me stalkenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben jij van Talpa.... die draaien de laatste dagen ook steeds weg als er telefoonnummers gegeven worden![]()
Is dat een broer van die zangerquote:
Die is eldersquote:
Ik moet zeggen, je hebt de termen die hier gebruikt worden heel snel door. Het duurde bij mij toch wel een een paar dagen voordat ik wist wat een "clone" was, maar jij weet dat al direct.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef tann het volgende:
Ja hoor poes, doe ik voor jou. Mag toch hopen dat Jos ondertssen van haar nachtvoedingen af is.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:15 schreef tann het volgende:
[..]
soms wel soms niet, maar zeg maar Jos hoor ipv dat kind...
Is ook lekker makkelijk met speed, toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef tann het volgende:
[..]
hihi, kvind dit wel leuk, en aangezien Jos over 2 uur wakker word kan ik net zo goed nog ff opblijven...denk ik......
Mijnes niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat kind onderhand van d'r nachtvoedingen af is![]()
oeps... ik had dan ook wel erg veel mazzel wat betreft de nachten, maar Jos is inmiddels toch al een maandje of 4quote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijnes niet hoorMaar oke ds een ander verhaal over dag en nacht ritme
Wat is er triest dan, wat bedoel je ermeequote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
wat isser triest dan wat bedoel jeermee
De held van de filmpjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
Tanja zegt niks tegen mij![]()
Weet ze wel helemaal wie ik ben![]()
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je hebt de termen die hier gebruikt worden heel snel door. Het duurde bij mij toch wel een een paar dagen voordat ik wist wat een "clone" was, maar jij weet dat al direct.![]()
En dat voor iemand die niks weet van pc's, en dus ook niet van internet.
Je snapte de site eerst niet, maar weet wel wat een clone isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........
Ik zal voor 1 keer niet happenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........
Ooit bij nagedacht wat je hebt gelezen wat ze aan APK heeft geschreven???quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
Voor diegene die nooit de moeite nemen om de SC's door te lezen:" lekkersimpel heeft vanmiddag Geesje (de moeder van Tanja) gebeld om te vragen of "Tan" ook kwam op de HBB lunch. Volgens Gees kon ze jammer genoeg niet, maar lekkersimpel kreeg haar wel aan de telefoon! Heeft 3 kwartier met haar gesproken en heeft haar nu op zijn msn!!!!Waarom "Tan" niet kon komen was niet duidelijk eveneens waarom ze tot diep in de nacht kan chatten ook niet??
Ik wil melke!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
Jij rookte net al je laatste peukquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef newsman het volgende:
Hee tann ik heb net de shag gepakt doe je mee ?
khad er geen geld voor!! voor 50 eurie koop ik liever kleertjes voor mn dochter!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
Voor diegene die nooit de moeite nemen om de SC's door te lezen:" lekkersimpel heeft vanmiddag Geesje (de moeder van Tanja) gebeld om te vragen of "Tan" ook kwam op de HBB lunch. Volgens Gees kon ze jammer genoeg niet, maar lekkersimpel kreeg haar wel aan de telefoon! Heeft 3 kwartier met haar gesproken en heeft haar nu op zijn msn!!!!Waarom "Tan" niet kon komen was niet duidelijk eveneens waarom ze tot diep in de nacht kan chatten ook niet??
Die staat naast Kermis de kikkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je snapte de site eerst niet, maar weet wel wat een clone is![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat je je naam geen eer aan doet. Ta(n)n(ja) kan heel goed voor haar kid zorgen. Zij verdiend meer de naam van Super Mamma als jij.....
Wel Nike schoentjes kopen dan he, zonder kan een kind echt nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:21 schreef tann het volgende:
[..]
khad er geen geld voor!! voor 50 eurie koop ik liever kleertjes voor mn dochter!!
kgebruik geen drugs, allen nicotinequote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Is ook lekker makkelijk met speed, toch?![]()
Dubbel en zwaar een dikke doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 03:21 schreef tann het volgende:
[..]
khad er geen geld voor!! voor 50 eurie koop ik liever kleertjes voor mn dochter!!
Dizzzzzy, heldin, oppergodin, vrouw van mijn dromenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Placenta dr tussen hangen schijnt te helpen![]()
Koop eerst eens een fatsoenlijke bank.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:21 schreef tann het volgende:
Preciesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Excuse me??? Ken jij mij? Ken jij Tanja persoonlijk en goed?? Stop dan maar voordat je gaat oordelen hier oke??
![]()
Enne, ik denk, en meerdere met mij, dat lekkersimpel samen met tann een spelletje spelen en het dus een kloon is
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??quote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
Tanja zegt niks tegen mij![]()
Weet ze wel helemaal wie ik ben![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die staat naast Kermis de kikker![]()
Had ik allang doorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Excuse me??? Ken jij mij? Ken jij Tanja persoonlijk en goed?? Stop dan maar voordat je gaat oordelen hier oke??
![]()
Enne, ik denk, en meerdere met mij, dat lekkersimpel samen met tann een spelletje spelen en het dus een kloon is
Yep, heb ik ook. Na een paar peuken ga ik beroerd typenquote:
MorriePorrie, engeltje, griekse Lovegodinquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzzzzy, heldin, oppergodin, vrouw van mijn dromen![]()
![]()
![]()
nee ik heb gelukkig nog een beetje geld over voor sigaretten,shag is goor man!maar bedanktquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef newsman het volgende:
Hee tann ik heb net de shag gepakt doe je mee ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook. Na een paar peuken ga ik beroerd typen![]()
Melke...zucht...waar is die eigenlijk? Ook met de N-zon vertrokken?quote:
Mag ik deze vraag doorspelen aan Tanja?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
[..]
Don Quichotquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef tann het volgende:
[..]
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??
je reageerd vaak ook ni op mijquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef tann het volgende:
[..]
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??
3,5 alweer, maar 3 dagen geleden had ze wel 2 doorslaapnachtjes gehad, heerlijk, gister weer nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oeps... ik had dan ook wel erg veel mazzel wat betreft de nachten, maar Jos is inmiddels toch al een maandje of 4
Ze is een clone (lees: grapje van LS)quote:
speiekerrdequote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ja leuk gevonden he van onze aller LSquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dubbel en zwaar een dikke doei
Leuk LS
Best creatief
Waarquote:
wil je msnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze is een clone (lees: grapje van LS)
Spiekerd (?)quote:
Ik weet anders nog wel een prullenbak met een hele hoop peuken, kan je er een nieuwe van draaienquote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik heb gelukkig nog een beetje geld over voor sigaretten,shag is goor man!maar bedankt
Was zeker lekker simpel die 2 nachtjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:25 schreef tann het volgende:
[..]
3,5 alweer, maar 3 dagen geleden had ze wel 2 doorslaapnachtjes gehad, heerlijk, gister weer niet
[Krol modus]quote:
nee ik rook nauwlijks nog....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef newsman het volgende:
Hee tann ik wil verkering met je, kunnen we de hele dag roken, handje vast houden is zo uit de tijd.
[..]
nee joh mallerdquote:Op zondag 29 januari 2006 03:27 schreef doka het volgende:
En ik dacht dat het een kloon van Peter was![]()
Nu verdenk ik Pinball
Is net onkruid, als je denkt, nu zijn ze verslagen, komt er weer eentjequote:Op zondag 29 januari 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar![]()
ik dacht dat ik ze verslagen had
En toch ook wel, want want is de nachtploeg zonder Morwen nou helemaalquote:
3 kwartier??? Met Tanja???quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
had vandaag een strandwandeling in gedachte, als ze nou maar nie door de kou en het water bevangen isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Melke...zucht...waar is die eigenlijk? Ook met de N-zon vertrokken?
Maar 5 sigaretjes op een dag zekerquote:
Gezellig?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch ook wel, want want is de nachtploeg zonder Morwen nou helemaal![]()
De nachtploeg maar dan zonder mijquote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch ook wel, want want is de nachtploeg zonder Morwen nou helemaal![]()
you got me there, keek niet zo veel naar kinderprogrammaas, was ik te slim voor, geloof et of nie....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die staat naast Kermis de kikker![]()
Ow ja, vandaag was haar date. Was ik even vergetenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
had vandaag een strandwandeling in gedachte, als ze nou maar nie door de kou en het water bevangen is![]()
doe jewel daan de slimstedan van nlquote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
you got me there, keek niet zo veel naar kinderprogrammaas, was ik te slim voor, geloof et of nie....
als of jij mij kent, duh!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
quote:
Tot ziensquote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann is geen kloon van niemand, tann is Tanja... je weet wel??? die jullie een crackhoer noemden... tann, is de ECHTE tanja, en ze is hier gekomen om haar verhaal te kunnen zeggen en ze weet ook dat ze al die rotzooi van jullie over haar heen krijgt, maar het is wel de Tanja van BB5....
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 kwartier??? Met Tanja???
vast wel ja
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
you got me there, keek niet zo veel naar kinderprogrammaas, was ik te slim voor, geloof et of nie....
tann kent engels???????quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
Opvallend dat hij alleen de vrouwtjes aandacht geeftquote:
Ja vastquote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
quote:
Ow ik geloof dat direct heb je cv gezien op Talpa. knap van je hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
Je bent lief al wil je dat niet wetenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
Opvallend dat hij alleen de vrouwtjes aandacht geeft![]()
Ah gossie doka wil ook eenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is Menno???? Tanja heeft meer lef dan Menno.... Maar daar denken/lezen jullie niet aan....
sorry lovebear, iedereen zal wel zeggen nu dat ik dom ben maar jullie gaan razend snel, moet nog ff wennequote:
Vertel Tannquote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann is geen kloon van niemand, tann is Tanja... je weet wel??? die jullie een crackhoer noemden... tann, is de ECHTE tanja, en ze is hier gekomen om haar verhaal te kunnen zeggen en ze weet ook dat ze al die rotzooi van jullie over haar heen krijgt, maar het is wel de Tanja van BB5....
Vullen ze elkaar zeker goed aan...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is Menno???? Tanja heeft meer lef dan Menno.... Maar daar denken/lezen jullie niet aan....
DANquote:
Nee nee Rechten studie!!! Onze Tan wordt advocaatquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ik geloof dat direct heb je cv gezien op Talpa. knap van je hoor![]()
, hoop dat je studie ook goed uit gaat pakken
, wat was het ook al weer? maatschappelijk werk toch of zo???
![]()
Geeft niks Tanja. Binnenkomen op FoK is net als een bevalling: de eerste keer is het lastigquote:Op zondag 29 januari 2006 03:35 schreef tann het volgende:
[..]
sorry lovebear, iedereen zal wel zeggen nu dat ik dom ben maar jullie gaan razend snel, moet nog ff wenne
We praten nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent lief al wil je dat niet weten![]()
Mennoquote:Op zondag 29 januari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
* eensch isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
En terecht, wij vrouwen zijn gewoon leuk en lekker en geweldig![]()
En lekker zachtquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
viel mij ook al opquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
Opvallend dat hij alleen de vrouwtjes aandacht geeft![]()
Dat weet ze heus wel hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef doka het volgende:
[..]
Geeft niks Tanja. Binnenkomen op FoK is net als een bevalling: de eerste keer is het lastig
Zeker als het een schijnzwangerschap isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef doka het volgende:
[..]
Geeft niks Tanja. Binnenkomen op FoK is net als een bevalling: de eerste keer is het lastig
Grr had ik het Bewust fout getiktquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nee Rechten studie!!! Onze Tan wordt advocaat![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef newsman het volgende:
[..]
We praten nog wel![]()
Winter, Spring, Summer and Fall all you have etc
Kan het niet latenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
Vergeet schatig nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
nou crack heb ik nou nog nooit geprobeerd hoor, die andere shit wel es, niks voor mij!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Juistem, vrouwelijke Stieren Roelerenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
en vooral de stiertjes onder de vrouwen
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
quote:
het is wel een plaag hier, al die stiervrouwtjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juistem, vrouwelijke Stieren Roeleren![]()
mmm heb men handen vol aan een stierquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
ikke ook stierquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Truste snappie slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo en nu kan ik daar eens rustig een paar uurtes over gaan slapen. Tot morgen weer allemaal
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef Beeker het volgende:
[..]
mmm heb men handen vol aan een stier
nee rechten joh, universiteit, zal jij nooit halen denk, misschien word je ooit mn clientquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ik geloof dat direct heb je cv gezien op Talpa. knap van je hoor![]()
, hoop dat je studie ook goed uit gaat pakken
, wat was het ook al weer? maatschappelijk werk toch of zo???
![]()
ni erfquote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
het is wel een plaag hier, al die stiervrouwtjes![]()
quote:
En het probleem isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef Beeker het volgende:
[..]
Snappie truste meisjequote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo en nu kan ik daar eens rustig een paar uurtes over gaan slapen. Tot morgen weer allemaal
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, jij bent niet schattig, je bent een tease sexie heksie
Nou als je de was niet ophangt dan ga ik je aanklagenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee rechten joh, universiteit, zal jij nooit halen denk, misschien word je ooit mn client
Wel cool je geslacht staat niet eens ingevuld in je profiel, je hebt er ook echt over nagedacht.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:39 schreef tann het volgende:
[..]
nou crack heb ik nou nog nooit geprobeerd hoor, die andere shit wel es, niks voor mij!!!!
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef Beeker het volgende:
[..]
Zo denkt menigeen hier ook over jouquote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De zeug bedoel je? komop zeg! dat mens kan nog geen 2 zinnen achter elkaar uitspreken zonder over te komen als een achterstandskindje
Hier geen stierquote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
het is wel een plaag hier, al die stiervrouwtjes![]()
Dat is plagiaat, want dat zei die neptiet(ingrid) ook over Menno...... Dus ga haar niet aanvallen op iets wat je niet weet.....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De zeug bedoel je? komop zeg! dat mens kan nog geen 2 zinnen achter elkaar uitspreken zonder over te komen als een achterstandskindje
En wederom: Tot ziensquote:Op zondag 29 januari 2006 03:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is plagiaat, want dat zei die neptiet(ingrid) ook over Menno...... Dus ga haar niet aanvallen op iets wat je niet weet.....
haha je moest es weten, vind et zo gaaf dat jullie alles vaqn me weten!!!!sommige van jullie zijn erg gefrustreerd...raar hoor,niks beters te doen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo denkt menigeen hier ook over jou
Ik niet. Ik kan geen kinderen barenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef tann het volgende:
[..]
haha je moest es weten, vind et zo gaaf dat jullie alles vaqn me weten!!!!sommige van jullie zijn erg gefrustreerd...raar hoor,niks beters te doen?
haha kheb inmiddels een droder johquote:Op zondag 29 januari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou als je de was niet ophangt dan ga ik je aanklagen![]()
![]()
Neem ik wel Moscowitz![]()
Schreer mij niet over menigeen aub??quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo denkt menigeen hier ook over jou
We hebben geen zin in andere dingenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef tann het volgende:
[..]
haha je moest es weten, vind et zo gaaf dat jullie alles vaqn me weten!!!!sommige van jullie zijn erg gefrustreerd...raar hoor,niks beters te doen?
komt nog,moest ff snel,eerst ff kijke of jullie de moeite waard zijn. maar als sommige al zo raar doen en denke me te kenne....ach jaquote:Op zondag 29 januari 2006 03:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Wel cool je geslacht staat niet eens ingevuld in je profiel, je hebt er ook echt over nagedacht.
Als eerder gezegd:quote:Op zondag 29 januari 2006 03:39 schreef SuperMOM het volgende:
Nou oke laat lekkersimpel even zijn grote muil houden en onze Tan aan het woord laten:
(en iedereen wachten he, ze kent internet niet!)
En zijn we de moeite waard ???quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
komt nog,moest ff snel,eerst ff kijke of jullie de moeite waard zijn. maar als sommige al zo raar doen en denke me te kenne....ach ja
Als jij idd bent wie je zegt te zijn, kun je misschien een aantal dingen uitleggen die wij gezien hebben op de streams en wij verkeerd uitleggen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
komt nog,moest ff snel,eerst ff kijke of jullie de moeite waard zijn. maar als sommige al zo raar doen en denke me te kenne....ach ja
euh....okquote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Schreer mij niet over menigeen aub??![]()
Die heb ik ook, lastig wezen, wil steeds de gordijnen inklimmen, rijdt mijn auto in de prak en valt mijn buren lastig met keiharde boeren en belletjetrekkenquote:
Ken ik jou dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
HULDEquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als jij idd bent wie je zegt te zijn, kun je misschien een aantal dingen uitleggen die wij gezien hebben op de streams en wij verkeerd uitleggen?
waar heb jet over.....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef newsman het volgende:
Ik zit nu al 2 uur te kijken en Tanja wil maar niet uit haar kamer komen, dit is wel heel vreemd.
Ik raar nee, ik geloof je heilig alles wat je zegt klopt, ik zou je nooit in de maling willen nemen. Maar wanneer kom je nou is een keer die kut kamer uit, ik zie niks op beeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
maar dan kan je toch wel wat redelijker doen???kdoe toch ook nie zo tegen jou zomaar?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben geen zin in andere dingen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juistem, vrouwelijke Stieren Roeleren![]()
Ben ik blij dat ik dat wezen niet heb wat het ook moge wezen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik ook, lastig wezen, wil steeds de gordijnen inklimmen, rijdt mijn auto in de prak en valt mijn buren lastig met keiharde boeren en belletjetrekken![]()
Doen die Moscowitzjes niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik ook, lastig wezen, wil steeds de gordijnen inklimmen, rijdt mijn auto in de prak en valt mijn buren lastig met keiharde boeren en belletjetrekken![]()
Valt mee ze hebben alleen een gebruiksaanwijzingquote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
vrouwelijke stieren zijn vreselijk
Je hebt een vriend begrijp ik?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
wat wil je dat ik vertel,kword alleen maar in de zeik gezet,zeg et maar hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef A-en-M het volgende:
Tann, ik heb je een aantal post geleden al gevraagd om wat meer te vertellen over je, helaas zie dat dus niet, reageer je zelf op dingen die jou dus blijkbaar aanspreken.
Thanks dearquote:
Nee, dan die hautaine teringdwergenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Nou vertel me dan maar eens wat je van Fiool vindt in Hbb?? Heb jij een mening over haar, zo ja welke en waaromquote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef tann het volgende:
[..]
maar dan kan je toch wel wat redelijker doen???kdoe toch ook nie zo tegen jou zomaar?
leg me ff uit dan,kweet ook nie alles jullie gaan te snelquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Als eerder gezegd:
..........................
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
Peter6000 zal wel balen dat ie dit heeft gemist
Och arme... hier neem een borrelquote:Op zondag 29 januari 2006 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
Nou kom op tann of de kloon van lekkersimpel ik heb er geen kracht meer voor![]()
Beter lezen, iets met slaande deuren en sexquote:Op zondag 29 januari 2006 03:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks dear![]()
Ik heb hier en daar wat terug gelezen maar vind geen 'griek-verslag'.... maar ik neem aan dat het lekker en gezellie was![]()
Mocht ik hem nog zien, zal ik hem wel naar dit topic verwijzenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:
Dat zei je ook tegen je ex vriend.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
[..]
leg me ff uit dan,kweet ook nie alles jullie gaan te snel
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
Ja hoor en weg is ie, kutmodquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
Truste TL tot morgenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
Alle ingredienten voor een topavond!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Beter lezen, iets met slaande deuren en sex![]()
is goed,maar ga niet te snelquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als jij idd bent wie je zegt te zijn, kun je misschien een aantal dingen uitleggen die wij gezien hebben op de streams en wij verkeerd uitleggen?
Wij M-en-A en A-en-M hebben veel streamverslagen zitten tikken, dus hebben heel veel gezien van BB5, als jij vind dat wij de echte Tanja niet gezien hebben vertel dan maar eens hoe ze is. Ik heb een stukje zitten streamen toen de bevalling begon van Tanja.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:57 schreef tann het volgende:
[..]
wat wil je dat ik vertel,kword alleen maar in de zeik gezet,zeg et maar hoor
En toch...clone alertquote:
quote:
Ow... had dat gelijk gezegt...... ik heb de gekuisde versie van FOK!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Beter lezen, iets met slaande deuren en sex![]()
Pillen op zijn tijd doen wonderen, waanideetjes edquote:Op zondag 29 januari 2006 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch...clone alert![]()
![]()
Dit kan gewoon niet waar zijn
Hahahahah, daar ben ik mee begonnen, was helemaal niks, je kan de helft van de verhalen hier dan niet volgenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow... had dat gelijk gezegt...... ik heb de gekuisde versie van FOK!![]()
![]()
Dus herhalen heeft geen zinquote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow... had dat gelijk gezegt...... ik heb de gekuisde versie van FOK!![]()
![]()
Trusten TeamLiefquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
jullie hebbe wel de ware ik gezien, maar omdat ik door had dat er zwaar over me gelult werd en ik daar niet van hou (ik ben meer van er rechtstreekse)heb ik ook niet echt tof gedaan, zo jij dat doen als je weet dat men over je lult?? daarom ben ik over gekomen als een bitch denk ik, en dat werd nog ff verzwaard door de harmoontjes.......dus ik begrijp jullie wel,maar ik denk dat velen et zelfde zouden doen!!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wij M-en-A en A-en-M hebben veel streamverslagen zitten tikken, dus hebben heel veel gezien van BB5, als jij vind dat wij de echte Tanja niet gezien hebben vertel dan maar eens hoe ze is. Ik heb een stukje zitten streamen toen de bevalling begon van Tanja.
Ik zou zeggen vertel gewoon over jezelf.
Wel als je het in gekuisde taal doet.quote:
Ik snap er soms ook niet de helft van.... Zou die Tannnnnnn soms ook een gekuisde versie hebben?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, daar ben ik mee begonnen, was helemaal niks, je kan de helft van de verhalen hier dan niet volgen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:09 schreef newsman het volgende:
Ik ga pitten bye bye mensen.
Kijk, dit kan ik gewoon lezenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel als je het in gekuisde taal doet.
"We gingen eten, eenmaal thuis sloeg iemand een deur te hard dicht, kreeg daar spijt van. Om het goed te maken gingen we intern kroelen"
Zoiets, ben niet helemaal op dreef, kan vele malen beter
Tann je zou eens ergens heengaan, maar toen kreeg je ruzie met je ex, door wat er toen gebeurde kon je niet gaan.....quote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef tann het volgende:
[..]
jullie hebbe wel de ware ik gezien, maar omdat ik door had dat er zwaar over me gelult werd en ik daar niet van hou (ik ben meer van er rechtstreekse)heb ik ook niet echt tof gedaan, zo jij dat doen als je weet dat men over je lult?? daarom ben ik over gekomen als een bitch denk ik, en dat werd nog ff verzwaard door de harmoontjes.......dus ik begrijp jullie wel,maar ik denk dat velen et zelfde zouden doen!!
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 04:09 schreef newsman het volgende:
Ik ga pitten bye bye mensen.
'harmoontjes'quote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef tann het volgende:
[..]
jullie hebbe wel de ware ik gezien, maar omdat ik door had dat er zwaar over me gelult werd en ik daar niet van hou (ik ben meer van er rechtstreekse)heb ik ook niet echt tof gedaan, zo jij dat doen als je weet dat men over je lult?? daarom ben ik over gekomen als een bitch denk ik, en dat werd nog ff verzwaard door de harmoontjes.......dus ik begrijp jullie wel,maar ik denk dat velen et zelfde zouden doen!!
Voeg er nog een vette ruzie tussen en je bent erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |