Ja hoor poes, doe ik voor jou. Mag toch hopen dat Jos ondertssen van haar nachtvoedingen af is.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:15 schreef tann het volgende:
[..]
soms wel soms niet, maar zeg maar Jos hoor ipv dat kind...
Is ook lekker makkelijk met speed, toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef tann het volgende:
[..]
hihi, kvind dit wel leuk, en aangezien Jos over 2 uur wakker word kan ik net zo goed nog ff opblijven...denk ik......
Mijnes niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat kind onderhand van d'r nachtvoedingen af is![]()
oeps... ik had dan ook wel erg veel mazzel wat betreft de nachten, maar Jos is inmiddels toch al een maandje of 4quote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijnes niet hoorMaar oke ds een ander verhaal over dag en nacht ritme
Wat is er triest dan, wat bedoel je ermeequote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
wat isser triest dan wat bedoel jeermee
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef tann het volgende:
Hoi APK, ik was er gister nie omdat ik er geen geld voor heb, al mn geld gaat naar Josje, en er wordt gerookt daar in huis, dus vandaar.....om commentaar voor te zijn, JA ik rookte zelf wel af en toe, maar wil Jos haar longen schoon houden......
De held van de filmpjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
Tanja zegt niks tegen mij![]()
Weet ze wel helemaal wie ik ben![]()
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je hebt de termen die hier gebruikt worden heel snel door. Het duurde bij mij toch wel een een paar dagen voordat ik wist wat een "clone" was, maar jij weet dat al direct.![]()
En dat voor iemand die niks weet van pc's, en dus ook niet van internet.
Je snapte de site eerst niet, maar weet wel wat een clone isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........
Ik zal voor 1 keer niet happenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........
Ooit bij nagedacht wat je hebt gelezen wat ze aan APK heeft geschreven???quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
Voor diegene die nooit de moeite nemen om de SC's door te lezen:" lekkersimpel heeft vanmiddag Geesje (de moeder van Tanja) gebeld om te vragen of "Tan" ook kwam op de HBB lunch. Volgens Gees kon ze jammer genoeg niet, maar lekkersimpel kreeg haar wel aan de telefoon! Heeft 3 kwartier met haar gesproken en heeft haar nu op zijn msn!!!!Waarom "Tan" niet kon komen was niet duidelijk eveneens waarom ze tot diep in de nacht kan chatten ook niet??
Ik wil melke!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
Jij rookte net al je laatste peukquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef newsman het volgende:
Hee tann ik heb net de shag gepakt doe je mee ?
khad er geen geld voor!! voor 50 eurie koop ik liever kleertjes voor mn dochter!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
Voor diegene die nooit de moeite nemen om de SC's door te lezen:" lekkersimpel heeft vanmiddag Geesje (de moeder van Tanja) gebeld om te vragen of "Tan" ook kwam op de HBB lunch. Volgens Gees kon ze jammer genoeg niet, maar lekkersimpel kreeg haar wel aan de telefoon! Heeft 3 kwartier met haar gesproken en heeft haar nu op zijn msn!!!!Waarom "Tan" niet kon komen was niet duidelijk eveneens waarom ze tot diep in de nacht kan chatten ook niet??
Die staat naast Kermis de kikkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je snapte de site eerst niet, maar weet wel wat een clone is![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat je je naam geen eer aan doet. Ta(n)n(ja) kan heel goed voor haar kid zorgen. Zij verdiend meer de naam van Super Mamma als jij.....
Wel Nike schoentjes kopen dan he, zonder kan een kind echt nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:21 schreef tann het volgende:
[..]
khad er geen geld voor!! voor 50 eurie koop ik liever kleertjes voor mn dochter!!
kgebruik geen drugs, allen nicotinequote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Is ook lekker makkelijk met speed, toch?![]()
Dubbel en zwaar een dikke doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 03:21 schreef tann het volgende:
[..]
khad er geen geld voor!! voor 50 eurie koop ik liever kleertjes voor mn dochter!!
Dizzzzzy, heldin, oppergodin, vrouw van mijn dromenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Placenta dr tussen hangen schijnt te helpen![]()
Koop eerst eens een fatsoenlijke bank.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:21 schreef tann het volgende:
Preciesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Excuse me??? Ken jij mij? Ken jij Tanja persoonlijk en goed?? Stop dan maar voordat je gaat oordelen hier oke??
![]()
Enne, ik denk, en meerdere met mij, dat lekkersimpel samen met tann een spelletje spelen en het dus een kloon is
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??quote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
Tanja zegt niks tegen mij![]()
Weet ze wel helemaal wie ik ben![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die staat naast Kermis de kikker![]()
Had ik allang doorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Excuse me??? Ken jij mij? Ken jij Tanja persoonlijk en goed?? Stop dan maar voordat je gaat oordelen hier oke??
![]()
Enne, ik denk, en meerdere met mij, dat lekkersimpel samen met tann een spelletje spelen en het dus een kloon is
Yep, heb ik ook. Na een paar peuken ga ik beroerd typenquote:
MorriePorrie, engeltje, griekse Lovegodinquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzzzzy, heldin, oppergodin, vrouw van mijn dromen![]()
![]()
![]()
nee ik heb gelukkig nog een beetje geld over voor sigaretten,shag is goor man!maar bedanktquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef newsman het volgende:
Hee tann ik heb net de shag gepakt doe je mee ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook. Na een paar peuken ga ik beroerd typen![]()
Melke...zucht...waar is die eigenlijk? Ook met de N-zon vertrokken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |