Ja hoor poes, doe ik voor jou. Mag toch hopen dat Jos ondertssen van haar nachtvoedingen af is.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:15 schreef tann het volgende:
[..]
soms wel soms niet, maar zeg maar Jos hoor ipv dat kind...
Is ook lekker makkelijk met speed, toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef tann het volgende:
[..]
hihi, kvind dit wel leuk, en aangezien Jos over 2 uur wakker word kan ik net zo goed nog ff opblijven...denk ik......
Mijnes niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat kind onderhand van d'r nachtvoedingen af is![]()
oeps... ik had dan ook wel erg veel mazzel wat betreft de nachten, maar Jos is inmiddels toch al een maandje of 4quote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijnes niet hoorMaar oke ds een ander verhaal over dag en nacht ritme
Wat is er triest dan, wat bedoel je ermeequote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
wat isser triest dan wat bedoel jeermee
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef tann het volgende:
Hoi APK, ik was er gister nie omdat ik er geen geld voor heb, al mn geld gaat naar Josje, en er wordt gerookt daar in huis, dus vandaar.....om commentaar voor te zijn, JA ik rookte zelf wel af en toe, maar wil Jos haar longen schoon houden......
De held van de filmpjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
Tanja zegt niks tegen mij![]()
Weet ze wel helemaal wie ik ben![]()
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je hebt de termen die hier gebruikt worden heel snel door. Het duurde bij mij toch wel een een paar dagen voordat ik wist wat een "clone" was, maar jij weet dat al direct.![]()
En dat voor iemand die niks weet van pc's, en dus ook niet van internet.
Je snapte de site eerst niet, maar weet wel wat een clone isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
duh, kheb meer hersens dan jij denk ik, snapte deze site eerst nie maar wat wil je.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |