quote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann is geen kloon van niemand, tann is Tanja... je weet wel??? die jullie een crackhoer noemden... tann, is de ECHTE tanja, en ze is hier gekomen om haar verhaal te kunnen zeggen en ze weet ook dat ze al die rotzooi van jullie over haar heen krijgt, maar het is wel de Tanja van BB5....
Truste snappie slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo en nu kan ik daar eens rustig een paar uurtes over gaan slapen. Tot morgen weer allemaal
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef Beeker het volgende:
[..]
mmm heb men handen vol aan een stier
nee rechten joh, universiteit, zal jij nooit halen denk, misschien word je ooit mn clientquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ik geloof dat direct heb je cv gezien op Talpa. knap van je hoor![]()
, hoop dat je studie ook goed uit gaat pakken
, wat was het ook al weer? maatschappelijk werk toch of zo???
![]()
ni erfquote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
het is wel een plaag hier, al die stiervrouwtjes![]()
quote:
En het probleem isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef Beeker het volgende:
[..]
Snappie truste meisjequote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo en nu kan ik daar eens rustig een paar uurtes over gaan slapen. Tot morgen weer allemaal
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, jij bent niet schattig, je bent een tease sexie heksie
Nou als je de was niet ophangt dan ga ik je aanklagenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee rechten joh, universiteit, zal jij nooit halen denk, misschien word je ooit mn client
Wel cool je geslacht staat niet eens ingevuld in je profiel, je hebt er ook echt over nagedacht.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:39 schreef tann het volgende:
[..]
nou crack heb ik nou nog nooit geprobeerd hoor, die andere shit wel es, niks voor mij!!!!
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef Beeker het volgende:
[..]
Zo denkt menigeen hier ook over jouquote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De zeug bedoel je? komop zeg! dat mens kan nog geen 2 zinnen achter elkaar uitspreken zonder over te komen als een achterstandskindje
Hier geen stierquote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
het is wel een plaag hier, al die stiervrouwtjes![]()
Dat is plagiaat, want dat zei die neptiet(ingrid) ook over Menno...... Dus ga haar niet aanvallen op iets wat je niet weet.....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De zeug bedoel je? komop zeg! dat mens kan nog geen 2 zinnen achter elkaar uitspreken zonder over te komen als een achterstandskindje
En wederom: Tot ziensquote:Op zondag 29 januari 2006 03:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is plagiaat, want dat zei die neptiet(ingrid) ook over Menno...... Dus ga haar niet aanvallen op iets wat je niet weet.....
haha je moest es weten, vind et zo gaaf dat jullie alles vaqn me weten!!!!sommige van jullie zijn erg gefrustreerd...raar hoor,niks beters te doen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |