Mag ik deze vraag doorspelen aan Tanja?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Excuse me??? Ken jij mij? Ken jij Tanja persoonlijk en goed?? Stop dan maar voordat je gaat oordelen hier oke??
![]()
Enne, ik denk, en meerdere met mij, dat lekkersimpel samen met tann een spelletje spelen en het dus een kloon is
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook. Na een paar peuken ga ik beroerd typen![]()
Don Quichotquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef tann het volgende:
[..]
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??
je reageerd vaak ook ni op mijquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef tann het volgende:
[..]
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??
3,5 alweer, maar 3 dagen geleden had ze wel 2 doorslaapnachtjes gehad, heerlijk, gister weer nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oeps... ik had dan ook wel erg veel mazzel wat betreft de nachten, maar Jos is inmiddels toch al een maandje of 4
Ze is een clone (lees: grapje van LS)quote:
speiekerrdequote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ja leuk gevonden he van onze aller LSquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dubbel en zwaar een dikke doei
Leuk LS
Best creatief
Waarquote:
wil je msnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze is een clone (lees: grapje van LS)
Spiekerd (?)quote:
Ik weet anders nog wel een prullenbak met een hele hoop peuken, kan je er een nieuwe van draaienquote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik heb gelukkig nog een beetje geld over voor sigaretten,shag is goor man!maar bedankt
Was zeker lekker simpel die 2 nachtjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:25 schreef tann het volgende:
[..]
3,5 alweer, maar 3 dagen geleden had ze wel 2 doorslaapnachtjes gehad, heerlijk, gister weer niet
[Krol modus]quote:
nee ik rook nauwlijks nog....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef newsman het volgende:
Hee tann ik wil verkering met je, kunnen we de hele dag roken, handje vast houden is zo uit de tijd.
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
nee joh mallerdquote:Op zondag 29 januari 2006 03:27 schreef doka het volgende:
En ik dacht dat het een kloon van Peter was![]()
Nu verdenk ik Pinball
Is net onkruid, als je denkt, nu zijn ze verslagen, komt er weer eentjequote:Op zondag 29 januari 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar![]()
ik dacht dat ik ze verslagen had
En toch ook wel, want want is de nachtploeg zonder Morwen nou helemaalquote:
3 kwartier??? Met Tanja???quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
Voor diegene die nooit de moeite nemen om de SC's door te lezen:" lekkersimpel heeft vanmiddag Geesje (de moeder van Tanja) gebeld om te vragen of "Tan" ook kwam op de HBB lunch. Volgens Gees kon ze jammer genoeg niet, maar lekkersimpel kreeg haar wel aan de telefoon! Heeft 3 kwartier met haar gesproken en heeft haar nu op zijn msn!!!!Waarom "Tan" niet kon komen was niet duidelijk eveneens waarom ze tot diep in de nacht kan chatten ook niet??
had vandaag een strandwandeling in gedachte, als ze nou maar nie door de kou en het water bevangen isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Melke...zucht...waar is die eigenlijk? Ook met de N-zon vertrokken?
Maar 5 sigaretjes op een dag zekerquote:
Gezellig?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch ook wel, want want is de nachtploeg zonder Morwen nou helemaal![]()
De nachtploeg maar dan zonder mijquote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch ook wel, want want is de nachtploeg zonder Morwen nou helemaal![]()
you got me there, keek niet zo veel naar kinderprogrammaas, was ik te slim voor, geloof et of nie....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die staat naast Kermis de kikker![]()
Ow ja, vandaag was haar date. Was ik even vergetenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
had vandaag een strandwandeling in gedachte, als ze nou maar nie door de kou en het water bevangen is![]()
doe jewel daan de slimstedan van nlquote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
you got me there, keek niet zo veel naar kinderprogrammaas, was ik te slim voor, geloof et of nie....
als of jij mij kent, duh!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Excuse me??? Ken jij mij? Ken jij Tanja persoonlijk en goed?? Stop dan maar voordat je gaat oordelen hier oke??
![]()
Enne, ik denk, en meerdere met mij, dat lekkersimpel samen met tann een spelletje spelen en het dus een kloon is
quote:
Tot ziensquote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann is geen kloon van niemand, tann is Tanja... je weet wel??? die jullie een crackhoer noemden... tann, is de ECHTE tanja, en ze is hier gekomen om haar verhaal te kunnen zeggen en ze weet ook dat ze al die rotzooi van jullie over haar heen krijgt, maar het is wel de Tanja van BB5....
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 kwartier??? Met Tanja???
vast wel ja
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
you got me there, keek niet zo veel naar kinderprogrammaas, was ik te slim voor, geloof et of nie....
tann kent engels???????quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
Opvallend dat hij alleen de vrouwtjes aandacht geeftquote:
Ja vastquote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
quote:
Ow ik geloof dat direct heb je cv gezien op Talpa. knap van je hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef tann het volgende:
[..]
Je bent lief al wil je dat niet wetenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
Opvallend dat hij alleen de vrouwtjes aandacht geeft![]()
Ah gossie doka wil ook eenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is Menno???? Tanja heeft meer lef dan Menno.... Maar daar denken/lezen jullie niet aan....
sorry lovebear, iedereen zal wel zeggen nu dat ik dom ben maar jullie gaan razend snel, moet nog ff wennequote:
Vertel Tannquote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann is geen kloon van niemand, tann is Tanja... je weet wel??? die jullie een crackhoer noemden... tann, is de ECHTE tanja, en ze is hier gekomen om haar verhaal te kunnen zeggen en ze weet ook dat ze al die rotzooi van jullie over haar heen krijgt, maar het is wel de Tanja van BB5....
Vullen ze elkaar zeker goed aan...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waar is Menno???? Tanja heeft meer lef dan Menno.... Maar daar denken/lezen jullie niet aan....
DANquote:
Nee nee Rechten studie!!! Onze Tan wordt advocaatquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ik geloof dat direct heb je cv gezien op Talpa. knap van je hoor![]()
, hoop dat je studie ook goed uit gaat pakken
, wat was het ook al weer? maatschappelijk werk toch of zo???
![]()
Geeft niks Tanja. Binnenkomen op FoK is net als een bevalling: de eerste keer is het lastigquote:Op zondag 29 januari 2006 03:35 schreef tann het volgende:
[..]
sorry lovebear, iedereen zal wel zeggen nu dat ik dom ben maar jullie gaan razend snel, moet nog ff wenne
We praten nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent lief al wil je dat niet weten![]()
Mennoquote:Op zondag 29 januari 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
* eensch isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
En terecht, wij vrouwen zijn gewoon leuk en lekker en geweldig![]()
En lekker zachtquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
viel mij ook al opquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
Opvallend dat hij alleen de vrouwtjes aandacht geeft![]()
Dat weet ze heus wel hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef doka het volgende:
[..]
Geeft niks Tanja. Binnenkomen op FoK is net als een bevalling: de eerste keer is het lastig
Zeker als het een schijnzwangerschap isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef doka het volgende:
[..]
Geeft niks Tanja. Binnenkomen op FoK is net als een bevalling: de eerste keer is het lastig
Grr had ik het Bewust fout getiktquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nee Rechten studie!!! Onze Tan wordt advocaat![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef newsman het volgende:
[..]
We praten nog wel![]()
Winter, Spring, Summer and Fall all you have etc
Kan het niet latenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
Vergeet schatig nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAN![]()
nou crack heb ik nou nog nooit geprobeerd hoor, die andere shit wel es, niks voor mij!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Juistem, vrouwelijke Stieren Roelerenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
en vooral de stiertjes onder de vrouwen
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
quote:
het is wel een plaag hier, al die stiervrouwtjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juistem, vrouwelijke Stieren Roeleren![]()
mmm heb men handen vol aan een stierquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
ikke ook stierquote:Op zondag 29 januari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* eensch is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |