Mag ik deze vraag doorspelen aan Tanja?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Excuse me??? Ken jij mij? Ken jij Tanja persoonlijk en goed?? Stop dan maar voordat je gaat oordelen hier oke??
![]()
Enne, ik denk, en meerdere met mij, dat lekkersimpel samen met tann een spelletje spelen en het dus een kloon is
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook. Na een paar peuken ga ik beroerd typen![]()
Don Quichotquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef tann het volgende:
[..]
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??
je reageerd vaak ook ni op mijquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef tann het volgende:
[..]
hoi pc, sorry ik was telaat in de vorige topic, wie ben je dan??
3,5 alweer, maar 3 dagen geleden had ze wel 2 doorslaapnachtjes gehad, heerlijk, gister weer nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oeps... ik had dan ook wel erg veel mazzel wat betreft de nachten, maar Jos is inmiddels toch al een maandje of 4
Ze is een clone (lees: grapje van LS)quote:
speiekerrdequote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ja leuk gevonden he van onze aller LSquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dubbel en zwaar een dikke doei
Leuk LS
Best creatief
Waarquote:
wil je msnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze is een clone (lees: grapje van LS)
Spiekerd (?)quote:
Ik weet anders nog wel een prullenbak met een hele hoop peuken, kan je er een nieuwe van draaienquote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik heb gelukkig nog een beetje geld over voor sigaretten,shag is goor man!maar bedankt
Was zeker lekker simpel die 2 nachtjesquote:Op zondag 29 januari 2006 03:25 schreef tann het volgende:
[..]
3,5 alweer, maar 3 dagen geleden had ze wel 2 doorslaapnachtjes gehad, heerlijk, gister weer niet
[Krol modus]quote:
nee ik rook nauwlijks nog....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef newsman het volgende:
Hee tann ik wil verkering met je, kunnen we de hele dag roken, handje vast houden is zo uit de tijd.
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
nee joh mallerdquote:Op zondag 29 januari 2006 03:27 schreef doka het volgende:
En ik dacht dat het een kloon van Peter was![]()
Nu verdenk ik Pinball
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |