Ben ik blij dat ik dat wezen niet heb wat het ook moge wezen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik ook, lastig wezen, wil steeds de gordijnen inklimmen, rijdt mijn auto in de prak en valt mijn buren lastig met keiharde boeren en belletjetrekken![]()
Doen die Moscowitzjes niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik ook, lastig wezen, wil steeds de gordijnen inklimmen, rijdt mijn auto in de prak en valt mijn buren lastig met keiharde boeren en belletjetrekken![]()
Valt mee ze hebben alleen een gebruiksaanwijzingquote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
vrouwelijke stieren zijn vreselijk
Je hebt een vriend begrijp ik?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
wat wil je dat ik vertel,kword alleen maar in de zeik gezet,zeg et maar hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef A-en-M het volgende:
Tann, ik heb je een aantal post geleden al gevraagd om wat meer te vertellen over je, helaas zie dat dus niet, reageer je zelf op dingen die jou dus blijkbaar aanspreken.
Thanks dearquote:
Nee, dan die hautaine teringdwergenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Nou vertel me dan maar eens wat je van Fiool vindt in Hbb?? Heb jij een mening over haar, zo ja welke en waaromquote:Op zondag 29 januari 2006 03:55 schreef tann het volgende:
[..]
maar dan kan je toch wel wat redelijker doen???kdoe toch ook nie zo tegen jou zomaar?
leg me ff uit dan,kweet ook nie alles jullie gaan te snelquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Als eerder gezegd:
..........................
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
Peter6000 zal wel balen dat ie dit heeft gemist
Och arme... hier neem een borrelquote:Op zondag 29 januari 2006 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
Nou kom op tann of de kloon van lekkersimpel ik heb er geen kracht meer voor![]()
Beter lezen, iets met slaande deuren en sexquote:Op zondag 29 januari 2006 03:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks dear![]()
Ik heb hier en daar wat terug gelezen maar vind geen 'griek-verslag'.... maar ik neem aan dat het lekker en gezellie was![]()
Mocht ik hem nog zien, zal ik hem wel naar dit topic verwijzenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:
Dat zei je ook tegen je ex vriend.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef tann het volgende:
[..]
leg me ff uit dan,kweet ook nie alles jullie gaan te snel
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |