Dan is het goed, beertje gaat weer wekkers slopenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef Beeker het volgende:
Doka ik heb men telefoon verstopt
mooi die mag ni afganquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef Beeker het volgende:
Muerte, Bluezz en alle anderen die gaan slapen slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
Verstandigquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef Beeker het volgende:
En Tanja rookte toen nog niet....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:03 schreef newsman het volgende:
Shit Roel heeft het niet begrepen, hij zit nog steeds te roken in de tuin.
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen die gaat slapen, truste.
Ik ga ook mijn mandje opzoeken.
Zal ik morgenvroeg even bellen andersquote:
Mag toch hopen dat dat kind onderhand van d'r nachtvoedingen af isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Waar is lekkersimpel met "tan" gebleven?? Wilde net vragen of ze niet moest slapen aangezien baby's om de zoveel uur wakker worden voor hun voeding en moeders gebroken zijn als ze de halve nacht zitten te Fok!ken![]()
![]()
Kom maar nummer is 06.........quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal ik morgenvroeg even bellen anders
is goe hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal ik morgenvroeg even bellen anders
Yep, was heerlijk....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mor! Enorme piraat van me! Heb je afgelopen nacht gemist... Was het een lekkere griek?![]()
![]()
ze is net gefucktquote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Waar is lekkersimpel met "tan" gebleven?? Wilde net vragen of ze niet moest slapen aangezien baby's om de zoveel uur wakker worden voor hun voeding en moeders gebroken zijn als ze de halve nacht zitten te Fok!ken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |