quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo denkt menigeen hier ook over jou
Ik niet. Ik kan geen kinderen barenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef tann het volgende:
[..]
haha je moest es weten, vind et zo gaaf dat jullie alles vaqn me weten!!!!sommige van jullie zijn erg gefrustreerd...raar hoor,niks beters te doen?
haha kheb inmiddels een droder johquote:Op zondag 29 januari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou als je de was niet ophangt dan ga ik je aanklagen![]()
![]()
Neem ik wel Moscowitz![]()
Schreer mij niet over menigeen aub??quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo denkt menigeen hier ook over jou
We hebben geen zin in andere dingenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef tann het volgende:
[..]
haha je moest es weten, vind et zo gaaf dat jullie alles vaqn me weten!!!!sommige van jullie zijn erg gefrustreerd...raar hoor,niks beters te doen?
komt nog,moest ff snel,eerst ff kijke of jullie de moeite waard zijn. maar als sommige al zo raar doen en denke me te kenne....ach jaquote:Op zondag 29 januari 2006 03:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Wel cool je geslacht staat niet eens ingevuld in je profiel, je hebt er ook echt over nagedacht.
Als eerder gezegd:quote:Op zondag 29 januari 2006 03:39 schreef SuperMOM het volgende:
Nou oke laat lekkersimpel even zijn grote muil houden en onze Tan aan het woord laten:
(en iedereen wachten he, ze kent internet niet!)
En zijn we de moeite waard ???quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
komt nog,moest ff snel,eerst ff kijke of jullie de moeite waard zijn. maar als sommige al zo raar doen en denke me te kenne....ach ja
Als jij idd bent wie je zegt te zijn, kun je misschien een aantal dingen uitleggen die wij gezien hebben op de streams en wij verkeerd uitleggen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
komt nog,moest ff snel,eerst ff kijke of jullie de moeite waard zijn. maar als sommige al zo raar doen en denke me te kenne....ach ja
euh....okquote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Schreer mij niet over menigeen aub??![]()
Die heb ik ook, lastig wezen, wil steeds de gordijnen inklimmen, rijdt mijn auto in de prak en valt mijn buren lastig met keiharde boeren en belletjetrekkenquote:
Ken ik jou dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
HULDEquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als jij idd bent wie je zegt te zijn, kun je misschien een aantal dingen uitleggen die wij gezien hebben op de streams en wij verkeerd uitleggen?
waar heb jet over.....quote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef newsman het volgende:
Ik zit nu al 2 uur te kijken en Tanja wil maar niet uit haar kamer komen, dit is wel heel vreemd.
Ik raar nee, ik geloof je heilig alles wat je zegt klopt, ik zou je nooit in de maling willen nemen. Maar wanneer kom je nou is een keer die kut kamer uit, ik zie niks op beeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef tann het volgende:
[..]
maar dan kan je toch wel wat redelijker doen???kdoe toch ook nie zo tegen jou zomaar?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben geen zin in andere dingen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juistem, vrouwelijke Stieren Roeleren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |