Ja hoor en weg is ie, kutmodquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
Peter6000 zal wel balen dat ie dit heeft gemist
Truste TL tot morgenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
Alle ingredienten voor een topavond!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Beter lezen, iets met slaande deuren en sex![]()
is goed,maar ga niet te snelquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als jij idd bent wie je zegt te zijn, kun je misschien een aantal dingen uitleggen die wij gezien hebben op de streams en wij verkeerd uitleggen?
Wij M-en-A en A-en-M hebben veel streamverslagen zitten tikken, dus hebben heel veel gezien van BB5, als jij vind dat wij de echte Tanja niet gezien hebben vertel dan maar eens hoe ze is. Ik heb een stukje zitten streamen toen de bevalling begon van Tanja.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:57 schreef tann het volgende:
[..]
wat wil je dat ik vertel,kword alleen maar in de zeik gezet,zeg et maar hoor
En toch...clone alertquote:
quote:
Ow... had dat gelijk gezegt...... ik heb de gekuisde versie van FOK!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Beter lezen, iets met slaande deuren en sex![]()
Pillen op zijn tijd doen wonderen, waanideetjes edquote:Op zondag 29 januari 2006 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch...clone alert![]()
![]()
Dit kan gewoon niet waar zijn
Hahahahah, daar ben ik mee begonnen, was helemaal niks, je kan de helft van de verhalen hier dan niet volgenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow... had dat gelijk gezegt...... ik heb de gekuisde versie van FOK!![]()
![]()
Dus herhalen heeft geen zinquote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow... had dat gelijk gezegt...... ik heb de gekuisde versie van FOK!![]()
![]()
Trusten TeamLiefquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef teamlead het volgende:ik ben te dronken om dit vol te houden...
vell plezier nog met Tan
jullie hebbe wel de ware ik gezien, maar omdat ik door had dat er zwaar over me gelult werd en ik daar niet van hou (ik ben meer van er rechtstreekse)heb ik ook niet echt tof gedaan, zo jij dat doen als je weet dat men over je lult?? daarom ben ik over gekomen als een bitch denk ik, en dat werd nog ff verzwaard door de harmoontjes.......dus ik begrijp jullie wel,maar ik denk dat velen et zelfde zouden doen!!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wij M-en-A en A-en-M hebben veel streamverslagen zitten tikken, dus hebben heel veel gezien van BB5, als jij vind dat wij de echte Tanja niet gezien hebben vertel dan maar eens hoe ze is. Ik heb een stukje zitten streamen toen de bevalling begon van Tanja.
Ik zou zeggen vertel gewoon over jezelf.
Wel als je het in gekuisde taal doet.quote:
Ik snap er soms ook niet de helft van.... Zou die Tannnnnnn soms ook een gekuisde versie hebben?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, daar ben ik mee begonnen, was helemaal niks, je kan de helft van de verhalen hier dan niet volgen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:09 schreef newsman het volgende:
Ik ga pitten bye bye mensen.
Kijk, dit kan ik gewoon lezenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel als je het in gekuisde taal doet.
"We gingen eten, eenmaal thuis sloeg iemand een deur te hard dicht, kreeg daar spijt van. Om het goed te maken gingen we intern kroelen"
Zoiets, ben niet helemaal op dreef, kan vele malen beter
Tann je zou eens ergens heengaan, maar toen kreeg je ruzie met je ex, door wat er toen gebeurde kon je niet gaan.....quote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef tann het volgende:
[..]
jullie hebbe wel de ware ik gezien, maar omdat ik door had dat er zwaar over me gelult werd en ik daar niet van hou (ik ben meer van er rechtstreekse)heb ik ook niet echt tof gedaan, zo jij dat doen als je weet dat men over je lult?? daarom ben ik over gekomen als een bitch denk ik, en dat werd nog ff verzwaard door de harmoontjes.......dus ik begrijp jullie wel,maar ik denk dat velen et zelfde zouden doen!!
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 04:09 schreef newsman het volgende:
Ik ga pitten bye bye mensen.
'harmoontjes'quote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef tann het volgende:
[..]
jullie hebbe wel de ware ik gezien, maar omdat ik door had dat er zwaar over me gelult werd en ik daar niet van hou (ik ben meer van er rechtstreekse)heb ik ook niet echt tof gedaan, zo jij dat doen als je weet dat men over je lult?? daarom ben ik over gekomen als een bitch denk ik, en dat werd nog ff verzwaard door de harmoontjes.......dus ik begrijp jullie wel,maar ik denk dat velen et zelfde zouden doen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |