A, maar je hebt ze wel geprobeerd?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:06 schreef Bluezz het volgende:
@ Martijn...
Omdat ik het niet lekker vond smaken.
golfer wel...
wat zit er in je mond zhiquote:Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
zegt met de mond vol ff hoi.
er zat een sushi in. en nu is het tijd voor een welverdiende nachtrust. bis morgen.. een dag vol stooflappen, rozeval en ham en kaas omhulde witlof.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef Essi22 het volgende:
[..]
lekkah is die he?![]()
vanavond (hopelijk snel hihi) kreukelfriet, euroshopper kroketten en HING
Het was een heerlijke zondagavondhap !!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond receptje uit de nieuwste allerhande :
Winterwraps met kalkoen en andijvie.
Ben benieuwd, we schieten er wel weer een fotootje van
Ben jij lid daar?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef jessie het volgende:
Vanavond lekker witlof met ham en banaan in de over op. Was echt super lekker.
Bij www.odin.nl staan super lekkere en voor mij apparte recepten!!!
oh... ga je die bbq nemen? die ziet er altijd wel lekker uit op tv...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen lunchen, ik denk dat ik naar de Burger King ga.
Kweetnogniet, ga nu de deur uit, laat het wel wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh... ga je die bbq nemen? die ziet er altijd wel lekker uit op tv...
dan moet ik het zelf maar ff gaan testen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef iamredleader het volgende:
Hm.. Toch maar niet naar de BK, tram gemist en ineens vreselijk veel zin in een boterham filet Americain gekregen. Dus dat is 'em, samen met een blikje cola.
ik heb hem vanmiddag gegeten, maar vond hem niet spectaculair ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh... ga je die bbq nemen? die ziet er altijd wel lekker uit op tv...
Psst, zo noemen ze dat in de rest van Nederland niet!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:34 schreef Koningin het volgende:
Net een snee zwart brood gehad met vlees....
Oh, dat kanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Psst, zo noemen ze dat in de rest van Nederland niet!
Waar woon jij dat je het zwart brood noemt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Koningin het volgende:
Oh, dat kan![]()
Roggebrood is het dan of niet?
Limburgquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar woon jij dat je het zwart brood noemt?
In België doen ze dat ook wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar woon jij dat je het zwart brood noemt?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef Gia het volgende:
Ben nu aan 't koken voor de hele familie. Mijn moeder is namelijk jarig en mijn zussen gaan daar met hun gezin eten. Aangezien mijn moeder de hele dag bezoek heeft, heeft ze geen tijd om te koken, dus ga ik vanavond de smaakpapillen van de hele familie maar eens verwennen.
Heb hacheevlees in kleine stukjes gesneden en even aangebraden in boter.
Hierbij in elke braadpan (2 stuks) een teentje knoflook en nog wat knoflookpoeder.
Daarna een scheutje rode wijn erbij en op een klein vuurtje laten sudderen
Ongeveer een half uur voor het eten gaan er een flinke wortel, een ui en wat sperziebonen in.
Zo'n 10 minuten voor het eten gaat er nog een paprika en taugé in.
Op smaak brengen met wat sojasaus en djintan naar eigen smaak.
Opdienen met witte rijst.
Nee, ik zeg snee brood, maar dan op zijn Limburgs natuurlijk (spreek uit: schnee).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grappig die verschillende benamingen.
Zeg jij ook plakken brood ipv sneetjes?
15, mijn ouders, mijn oudste zus met man en 2 kids, mijn jongste zus met man en 3 kids en wijzelf eten het thuis ook met ons vieren.quote:
En in Zuidoost brabant is het dan weer "un sneej mik".quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg snee brood, maar dan op zijn Limburgs natuurlijk (spreek uit: schnee).
En brood is mik, dus ein sjnee mik![]()
Hm, in Landgraaf zeggen ze dat weer heel anders. Naja, we gaan een beetje offtopic...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg snee brood, maar dan op zijn Limburgs natuurlijk (spreek uit: schnee).
En brood is mik, dus ein sjnee mik![]()
Ik zit ook meer dan 50 km van Landgraaf af (midden Limburg)....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, in Landgraaf zeggen ze dat weer heel anders. Naja, we gaan een beetje offtopic...
Die zin moest ik een paar keer lezen voordat ik hem snapte...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef OuTPuT het volgende:
Zo eerst bami worden maar toch maar Pizza gegeten meer zin in
Ja ik zie het miste in lettertjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die zin moest ik een paar keer lezen voordat ik hem snapte...![]()
Ik pak zo denk ik een kommetje Optimel aardbei, als gezond late-night snack.
*nieuwsgierig naar de naam van het restaurant is*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Mabelle het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest bij de beste Kantonees van Rotterdamhet was weer heerlijk .... en nu nagenieten met een kopje thee
![]()
Er missen vooral een paar leestekens.quote:
maak het je gemakkelijk, maak een ovenschotel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat we vanavond eten, ik heb geen idee nog
maar nu echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef kabouter.muts het volgende:
Panga(sius) met bietjes(met uitjes) en puree(met kruiden).
![]()
Als ik werk, hoef ik me nergens zorgen over te maken, niets te bedenkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
maak het je gemakkelijk, maak een ovenschotel.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappeltjes, worteltjes en duits biefstukje.![]()
Klinkt erg lekker Sjeen. Dus dat zuurvlees heeft al de hele dag opgestaan?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef Sjeen het volgende:
Zuurvlees met zelfgesneden frites en rode kool met appeltjes![]()
Jep, ik heb gistermiddag runderpoulet met twee gehalveerde uien, wat laurierbladen, kruidnagel in azijn gezet. Vanmorgen het vlees met een gesnipperd uitje (niet die wat mee in de azijn stonden) aangebraden en vervolgens met azijn en nog wat nieuwe kruidnagels en laurier laten sudderen. Zelf frites snijden, eerste keer op 160 graden garen en dan op 190 graden krokant bakken... Liefst nog met zelfgemaakte mayo erbij, maar ik had geen gepasteuriseerd eigeel in huis...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker Sjeen. Dus dat zuurvlees heeft al de hele dag opgestaan?
Klinkt erg goedquote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jep, ik heb gistermiddag runderpoulet met twee gehalveerde uien, wat laurierbladen, kruidnagel in azijn gezet. Vanmorgen het vlees met een gesnipperd uitje (niet die wat mee in de azijn stonden) aangebraden en vervolgens met azijn en nog wat nieuwe kruidnagels en laurier laten sudderen. Zelf frites snijden, eerste keer op 160 graden garen en dan op 190 graden krokant bakken... Liefst nog met zelfgemaakte mayo erbij, maar ik had geen gepasteuriseerd eigeel in huis...
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Pasta met een tonijn pasta saus
[afbeelding]
[afbeelding]
Smaakte ook erg goedquote:
koop volgende keer een stukje parmezan! en zet je olijfoliegietertje (al dan niet met truffel) op tafelquote:
Parmezan vind mijn vrouw niet zo en ik heb geen olijfgietertjequote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
koop volgende keer een stukje parmezan! en zet je olijfoliegietertje (al dan niet met truffel) op tafel![]()
zondagavondhap (ik was uitgeschoten met de -light- mayo jaquote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond :
Oma\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s patat
Italiaanse salade (pakketje van de appie)
Steak tartaar
Dat ga ik ook eens maken. Ik heb het recept opgeschreven.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Pasta met een tonijn pasta saus
[afbeelding]
[afbeelding]
Parmesan is ook neit zo lekker...ik ben zelf een groot fan van Pecorino over mijn pastaquote:Op zondag 5 februari 2006 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Parmezan vind mijn vrouw niet zo en ik heb geen olijfgietertje![]()
Ik moest ff zoeken wat Yufkavellen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef JacMar het volgende:
Vanmorgen 2 boterhammen met pindakaas.
Net heb ik Turkse börek gemaakt. Ben benieuwd of het gelukt is![]()
Vanavond broccoli met aardappeltjes en kip.
Dit is de tweede keer dat ik het maakquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken wat Yufkavellen zijn:
In de Turkse supermarkten vindt men yufka vellen. Deegcirkels van ongeveer zestig centimeter doorsnede. Dit is ook een soort water en bloem deeg dat lichtjes gedroogd wordt. De vellen scheuren gemakkelijk. Ze worden in driehoeken gesneden en er worden “ böreks” van gemaakt. Ze worden gerold tot driehoekjes of rolletjes.Deze gelijken op kleine loempia’s en worden eveneens gebakken in olie of in de oven.
Grrrrrrrrr...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
Kipfilet, krieltjes en roerbakgroente
En nu een doosje yoghurtrozijntjes
Anders ga je op je pen kauwen ofzoquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
* MaLo zendt virtueel doosje yoghurtrozijntjes naar IWOWZ
Diezelfde foto had je een paar weken geleden al laten zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef i-spy24 het volgende:
>:O zijn we weer...![]()
[[url=http://x11.putfile.com/2/3712381794-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Pure hollandse kost.
Waarom vertel je er niet bij WAT het is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/2/3807035077-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
uurtje geleden als lunch.
[[url=http://x11.putfile.com/2/3807065347-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
van dichtbij gezien.
Geen dieetquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieet?![]()
Wel lekker eten hoor! dat is een belangrijk deel van leven!![]()
Combinatie vanquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef ChOas het volgende:
Heb net alles gesneden voor lekker wokken...
Peultjes, mie, kip, peper, uitje, champignons, knoflook en een lekker woksausje...
Nu maar wachten tot ze thuis is en ik aan het wokken kan gaan![]()
Same here... rond etenstijd nog geen honger, dus hebben we later op de avond maar een pizza gedeeld.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef ennuik het volgende:
Ach, het is een pizza geworden.
's ochtends?quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:01 schreef Heidi- het volgende:
Boterham filet american met een gekookt eitje erop & een mok thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |