Die zin moest ik een paar keer lezen voordat ik hem snapte...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef OuTPuT het volgende:
Zo eerst bami worden maar toch maar Pizza gegeten meer zin in
Ja ik zie het miste in lettertjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die zin moest ik een paar keer lezen voordat ik hem snapte...![]()
Ik pak zo denk ik een kommetje Optimel aardbei, als gezond late-night snack.
*nieuwsgierig naar de naam van het restaurant is*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Mabelle het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest bij de beste Kantonees van Rotterdamhet was weer heerlijk .... en nu nagenieten met een kopje thee
![]()
Er missen vooral een paar leestekens.quote:
maak het je gemakkelijk, maak een ovenschotel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat we vanavond eten, ik heb geen idee nog
maar nu echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef kabouter.muts het volgende:
Panga(sius) met bietjes(met uitjes) en puree(met kruiden).
![]()
Als ik werk, hoef ik me nergens zorgen over te maken, niets te bedenkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
maak het je gemakkelijk, maak een ovenschotel.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappeltjes, worteltjes en duits biefstukje.![]()
Klinkt erg lekker Sjeen. Dus dat zuurvlees heeft al de hele dag opgestaan?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef Sjeen het volgende:
Zuurvlees met zelfgesneden frites en rode kool met appeltjes![]()
Jep, ik heb gistermiddag runderpoulet met twee gehalveerde uien, wat laurierbladen, kruidnagel in azijn gezet. Vanmorgen het vlees met een gesnipperd uitje (niet die wat mee in de azijn stonden) aangebraden en vervolgens met azijn en nog wat nieuwe kruidnagels en laurier laten sudderen. Zelf frites snijden, eerste keer op 160 graden garen en dan op 190 graden krokant bakken... Liefst nog met zelfgemaakte mayo erbij, maar ik had geen gepasteuriseerd eigeel in huis...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker Sjeen. Dus dat zuurvlees heeft al de hele dag opgestaan?
Klinkt erg goedquote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jep, ik heb gistermiddag runderpoulet met twee gehalveerde uien, wat laurierbladen, kruidnagel in azijn gezet. Vanmorgen het vlees met een gesnipperd uitje (niet die wat mee in de azijn stonden) aangebraden en vervolgens met azijn en nog wat nieuwe kruidnagels en laurier laten sudderen. Zelf frites snijden, eerste keer op 160 graden garen en dan op 190 graden krokant bakken... Liefst nog met zelfgemaakte mayo erbij, maar ik had geen gepasteuriseerd eigeel in huis...
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Pasta met een tonijn pasta saus
[afbeelding]
[afbeelding]
Smaakte ook erg goedquote:
koop volgende keer een stukje parmezan! en zet je olijfoliegietertje (al dan niet met truffel) op tafelquote:
Parmezan vind mijn vrouw niet zo en ik heb geen olijfgietertjequote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
koop volgende keer een stukje parmezan! en zet je olijfoliegietertje (al dan niet met truffel) op tafel![]()
zondagavondhap (ik was uitgeschoten met de -light- mayo jaquote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond :
Oma\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s patat
Italiaanse salade (pakketje van de appie)
Steak tartaar
Dat ga ik ook eens maken. Ik heb het recept opgeschreven.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Pasta met een tonijn pasta saus
[afbeelding]
[afbeelding]
Parmesan is ook neit zo lekker...ik ben zelf een groot fan van Pecorino over mijn pastaquote:Op zondag 5 februari 2006 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Parmezan vind mijn vrouw niet zo en ik heb geen olijfgietertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |