Nee, ik zeg snee brood, maar dan op zijn Limburgs natuurlijk (spreek uit: schnee).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grappig die verschillende benamingen.
Zeg jij ook plakken brood ipv sneetjes?
15, mijn ouders, mijn oudste zus met man en 2 kids, mijn jongste zus met man en 3 kids en wijzelf eten het thuis ook met ons vieren.quote:
En in Zuidoost brabant is het dan weer "un sneej mik".quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg snee brood, maar dan op zijn Limburgs natuurlijk (spreek uit: schnee).
En brood is mik, dus ein sjnee mik![]()
Hm, in Landgraaf zeggen ze dat weer heel anders. Naja, we gaan een beetje offtopic...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg snee brood, maar dan op zijn Limburgs natuurlijk (spreek uit: schnee).
En brood is mik, dus ein sjnee mik![]()
Ik zit ook meer dan 50 km van Landgraaf af (midden Limburg)....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, in Landgraaf zeggen ze dat weer heel anders. Naja, we gaan een beetje offtopic...
Die zin moest ik een paar keer lezen voordat ik hem snapte...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef OuTPuT het volgende:
Zo eerst bami worden maar toch maar Pizza gegeten meer zin in
Ja ik zie het miste in lettertjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die zin moest ik een paar keer lezen voordat ik hem snapte...![]()
Ik pak zo denk ik een kommetje Optimel aardbei, als gezond late-night snack.
*nieuwsgierig naar de naam van het restaurant is*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Mabelle het volgende:
Vanavond heerlijk uit eten geweest bij de beste Kantonees van Rotterdamhet was weer heerlijk .... en nu nagenieten met een kopje thee
![]()
Er missen vooral een paar leestekens.quote:
maak het je gemakkelijk, maak een ovenschotel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat we vanavond eten, ik heb geen idee nog
maar nu echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef kabouter.muts het volgende:
Panga(sius) met bietjes(met uitjes) en puree(met kruiden).
![]()
Als ik werk, hoef ik me nergens zorgen over te maken, niets te bedenkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
maak het je gemakkelijk, maak een ovenschotel.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappeltjes, worteltjes en duits biefstukje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |