Crazymoon, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef blupje77 het volgende:
Ik zou me inderdaad maar niet teveel zorgen maken cattie. Fijn dat het verder allemaal goed was!!
Pfff.....ik heb zelf al 2 dagen hoofdpijn; echt niet leuk meer! Gelukkig is het weekend en kan ik lekker uitrusten!
Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik nu paracetamol mag?
had visite, beetje late reactie. uiteindelijk gelukkig een prima dag gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Sugar het volgende:
Haha. Speurnez!
Ik heb ze nog niet, hoor. Ik zag een menukaart en kreeg er spontaan zin in.
Belana, hoe is het nu?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Belana het volgende:
* Belana mooshy is![]()
Het is zo moo-hooi!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef Leah het volgende:
Martineke, jij gaat die dagcurve zelf prikken hč? Valt mee hoor!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Belana het volgende:
* Belana mooshy is![]()
Het is zo moo-hooi!!!
ieksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Martineke het volgende:
[..]vind het ook niet eng. na de ks moest ik thuis nog 5 dagen prikken in mijn been jassen om trombose tegen te gaan, dat was veel enger gok ik
![]()
heb jij ook dagcurve zelf gedaan dan glucose?
Ik kreeg hem bij de eerste keer dat de flessen bezorgd werden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef PM-girl het volgende:
Net wederom bevestiging gehad dat ik echt zwanger ben, via de MvM test!!
Alleen heeft ze geen opvangbeker meegegeven....vergeten denk ik!
normaal doen ze dat ook gewoon in het zkh en heb je er geen last van als je daarna naar huis gaat, maar ik was ook zo snel weer weg daar dat ze dat waren vergetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ieksben ik blij dat ik dat niet hoefde..
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik kreeg hem bij de eerste keer dat de flessen bezorgd werden.
jaaaaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Belana het volgende:
[..]
Veel leuker nieuws: vanaf vandaag weet ik het zeker: ik voel het beebje
Ik voel het al een week, maar nu weet ik het zeker en wow! wat is dat toch mooi!!!
De dagcurve (in mijn geval 7 keer) is in het ziekenhuis gedaan, de laatste drie maanden moest ik insuline spuiten en dan moet je ook dagelijks een dagcurve maken (ook 7 keer).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Martineke het volgende:
[..]vind het ook niet eng. na de ks moest ik thuis nog 5 dagen prikken in mijn been jassen om trombose tegen te gaan, dat was veel enger gok ik
![]()
heb jij ook dagcurve zelf gedaan dan glucose?
Dank je dat je dit schrijft, ik vind het erg geruststellend om te horen dat het vaker voor komt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef E.T. het volgende:
cattie, nog een geruststellend verhaaltje: Volgens mij zijn niertjes de meest voorkomende reden om een extra echo te doen na de 20-weken echo. Ik heb al heel vaak gehoord dat er in eerste intstantie gedacht werd dat er iets mee zou kunnen zijn: te groot, te klein, verstopt..
neemt niet weg dat je je natuurlijk wel zorgen maakt.
Beste Teig, als je zelf de morningafterpil hebt geslikt is de kans wel heel erg klein dat je zwanger bent denk ik. Of het kwaad zou kunnen weet ik niet, er zijn wel meer vrouwen die de pil doorslikken omdat ze niet doorhebben dat ze zwanger zijn, ik zou het eens opzoeken op internet en anders aan een arts vragen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:50 schreef teig het volgende:
er is eenhele kleine kans dat ik zwanger ben, maar de kans is er... maar ik slik op dit moment de pil.
Mocht ik zwanger zijn weten we nog niet wat te doen. Ondertussen slik ik de pil... kan dat kwaad voor het eventuele kind mocht dat er zijn??
sorry tis een vaag verhaal hier staat een uitleg: [CENTRAAL] De pil 5
Ja precies. Dan komen er van die 'ik heb ook es gehoord van de buurvrouw van de nicht van de slager hier om de hoek....' verhalen waar je ook niks aan hebt verder.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:46 schreef Belana het volgende:
teig, waarom ga je je tijd besteden aan topics hier terwijl je naar een arts moet gaan? Ik begrijp dit soort dingen nooit zo, sorry. Wij zijn geen artsen, dus ga naar je huisarts!
Vanaf dat je mag bevallen heb je meldplicht dus met 37 weken precies.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Mammietje het volgende:
Maar eh... als ik het goed begrijp heb je dus 4 weken voor uitgerekende datum meldplicht hier?Grote sociale controle dus!
Ik ook! Ik ben juist helemaal niet geirriteerd. Sorry als dat zo overkomt! Dat ik zeg dat ik me er buiten ga houden is omdat ik er gewoon eigenlijk niets mee te maken heb (aangezien ik mijn haar niet hoef te verfen). En dat ik vind dat iedereen daar zijn eigen keuze moet maken.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef Sugar het volgende:
Huh? Sjak, ben je nu geirriteerd? Want ik geef alleen aan dat er blijkbaar verschillend over gedacht wordt.
Ik ben naar mijn arts geweest en de kans dat het zo is is ook heel klein. Maar deze vraag kwam mij vrijdagavond op, en wilde graag antwoord. Ik dacht daat jullie me wel konden/wilden helpen.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies. Dan komen er van die 'ik heb ook es gehoord van de buurvrouw van de nicht van de slager hier om de hoek....' verhalen waar je ook niks aan hebt verder.
Ga naar een huisarts en stel je vragen daar. En verder afwachten. Kans dat je zwanger bent is volgens mij uiterst klein.
heb ik wat gemist of heeft dutchie nog geen verslag gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef dutchie het volgende:
Vanavond pretecho.Ik ga er nu lekker relaxed naar toe, omdat we woensdag al gezien hebben dat er geen bijzonderheden waren. Dus nu gaan we puur voor de mooie plaatjes.
inderdaad, en gekruid eten doe ik lekker toch, zo pittig mogelijk, dan kan mijn kindje eraan wennenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef blupje77 het volgende:
Pfff...als je overal op moet letten, moet je haast in een glazen kooitje gaan leven voor 9 maanden!
Je leest nou overal dat je ook al geen kaneel meer mag en geen aspartaam. Ik let er wel op maar het zit in zoveel producten dat e het ook niet helemaal kan voorkomen volgens mij.
Een antwoord had je al gehad:quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef teig het volgende:
Ik ben naar mijn arts geweest en de kans dat het zo is is ook heel klein. Maar deze vraag kwam mij vrijdagavond op, en wilde graag antwoord. Ik dacht daat jullie me wel konden/wilden helpen.
En zoals jullie misschien wel weten is een huisarts niet echt bereikbaar zo op vrijdag avond...
Maar laat maar zitten hoor.... ik ben al weg hier...![]()
![]()
![]()
En ik neem aan dat jij net zo goed kan googelen als de rest van de dames hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef sjak het volgende:
Op deze site staat het volgende erover:
Heel soms komt het voor dat een vrouw zwanger raakt, terwijl ze de pil slikt. Hoewel de pil in principe niet schadelijk is voor het vruchtje, kun je toch maar het beste stoppen met het slikken ervan, op het moment dat je ontdekt dat je zwanger bent.
Eerste wat ik dacht was ijzertekort kun je morgen mooi om vragenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:
Gisteren moest ik werken en ik stond samen met 2 collega's te wachten op de laatste collega. Opeens werd ik helemaal niet goed, ik ging zowat onderuit. Het geluid wat wegsterft naar de achtergrond, je zicht wat minder wordt, je voelt het bloed wegtrekken enz. Gelukkig nam 1 collega me mee lopen en toen we de hoek omkwamen in de koude wind, kwam ik alweer een beetje bij
Daarna zag ik helemaal geel
Nee maar we gaan een nieuwe kopen, dan wil ik er enigzins rekening mee houden!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef Rottdog het volgende:
Jullie zetten mij in elk geval allemaal wel aan het denken zo zeg om confussed van te wordendat clubbie meiden wat net voor mij, na mij allemaal uitgerekend was en nu de tweede ronde al in gaan.
Geloof dat we dan met zijn beiden overblijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef poemojn het volgende:
[..]Zullen wij ons eigen topic dan maar beginnen? De niet-zwangere-moeders-van-zomer-2004?
Hé, ik ben er ook nog hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Rottdog het volgende:
Geloof dat we dan met zijn beiden overblijven
heel erg OT! Laten we snel weer on-topic gaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef poemojn het volgende:
Maar er zijn er nog wel meer, ze posten alleen minder
dit is wel geheel OT hier he![]()
Oeiquote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:
Gisteren moest ik werken en ik stond samen met 2 collega's te wachten op de laatste collega. Opeens werd ik helemaal niet goed, ik ging zowat onderuit. Het geluid wat wegsterft naar de achtergrond, je zicht wat minder wordt, je voelt het bloed wegtrekken enz. Gelukkig nam 1 collega me mee lopen en toen we de hoek omkwamen in de koude wind, kwam ik alweer een beetje bij
Daarna zag ik helemaal geel
DUTCHIE!!!! Ik ben benieuwd!
Meldt zich!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef poemojn het volgende:
[..]Zullen wij ons eigen topic dan maar beginnen? De niet-zwangere-moeders-van-zomer-2004?
Waarom mensen toch altijd wat te zeuren hebben over andermans buikquote:Op maandag 30 januari 2006 09:41 schreef nanalune het volgende:
[..]
Mijn buik is trouwens enigzins gestopt met groeien.. 'Men verwondert' zich erover dat ik nu met deze buik 19 weken ben.. blijkbaar moet ik al wat dikker zijn,.. naja is mijn eerste, vind het ook wel een complimentje voor mijn 'strakke buikie'.. ik zal es even wat posten in het desbetreffende buikentopic
...
leuk zeg!! jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef nanalune het volgende:
Crazymoon: van harte met je zwangerschap, en grappig ook want ik woon ook in Meppel. Toch herken ik je niet.. naja gelukkig zijn we dan nog niet helemaal een dorp![]()
Het Grote Buiken Topic deel 22quote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef bietjuh het volgende:
Heb wel foto's van mn mega buik weet alleen niet waar ik ze neer moet zetten. Mischien een ideetje voor me?
Ik denk ook gewoon een intake hoor. Ze hebben geen echoapparaat en ik zal dan waarschijnlijk een doorverwijzing krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Mammietje het volgende:
Dat is wel heel vroeg Snoopy. In die week gaat het hartje pas kloppen en die kunnen ze dan nog niet horen door dat luisterapparaatje omdat het kindje nog achter je schaambeen verstopt zit, dacht ik. Hebben ze daar ook een echo-apparaat?
Oeps Marissa bedoel ik jaquote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef bietjuh het volgende:
Hey martineke.
Met Marissa is alles super, deze maand een jaar geworden ... hartstikke leuk!
Heb wel foto's van mn mega buik weet alleen niet waar ik ze neer moet zetten. Mischien een ideetje voor me?
Ik ben er ook wel blij mee, want ik begon met 87.5 kilo en ben dus fiks te zwaar. Maar ik denk dat de kilo's er nu wel rap bij gaan komen. Tot een paar weken geleden had ik namelijk echt geen trek meer om te snoepen en die heb ik nu wel weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef dutchie het volgende:
PM-girl ligt eraan hoe ze meten; van kruin tot stuit of dat ze de beentjes ook meetellen.
Tamea, 6,5 kilo bij 24 weken? Daar zit ik al overheen met 21,5 week ben ik bang.
Er stond ook een colum in de Kinderen. Ging over al dan niet nog een zwangerschap en alle kilo's waar de columniste zo tegenop zag. En dat ze een stel zwangere dames tijdens de lunch tegenkwam, die zo'n beetje alles op de kaart bestelden waar ze zin in hadden. En heel relaxed erover waren; dat kwam later allemaal wel. Nu gewoon lekker voelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:01 schreef Belana het volgende:
het hoort erbij, die kilo's. niet druk om maken meiden. (dat doen we naaa de bevalling wel weer)
Ik voel me verder goed en dat vind ik veel belangrijker!
Haha zo noemen wij onze ukkie ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:16 schreef Mammietje het volgende:
Hahaha... herkenbaar Crazy! Ik zit soms ook tegen het plafond van schrik!
Nu al druk... dat belooft nog wat! Dat was mijn eerste ook, óók ná de geboorte; ik noemde hem van tevoren al 'mijn ADHD-ertje'!
Amber was in mijn buik al verschrikkelijk druk en beweegelijk en dan is ze nu nog steeds. Noem haar soms ook ADHD-tjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef kwipsel het volgende:
[..]
Haha zo noemen wij onze ukkie ookVoel hem ook de hele dag door en mn buik schuift ook constant heen en weer. Het badwater kabbelt gewoon mee! Ik geniet enorm van al die activiteit die ik voel en zie, vind het zo speciaal... !
Ben erg benieuwd of die activiteit er na de geboorte ook nog is!
Ja! wat heerlijk joh! Ik voel de laatste dagen weer minder juist maar dat komt vanzelf wel meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef sjak het volgende:
Hadden jullie trouwens gezien/gelezen dat ik, als ik heel rustig lig en heel rustig adem, ook denk dat ik het baietje al kan voelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |