Ik ben er ook wel blij mee, want ik begon met 87.5 kilo en ben dus fiks te zwaar. Maar ik denk dat de kilo's er nu wel rap bij gaan komen. Tot een paar weken geleden had ik namelijk echt geen trek meer om te snoepen en die heb ik nu wel weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef dutchie het volgende:
PM-girl ligt eraan hoe ze meten; van kruin tot stuit of dat ze de beentjes ook meetellen.
Tamea, 6,5 kilo bij 24 weken? Daar zit ik al overheen met 21,5 week ben ik bang.
Er stond ook een colum in de Kinderen. Ging over al dan niet nog een zwangerschap en alle kilo's waar de columniste zo tegenop zag. En dat ze een stel zwangere dames tijdens de lunch tegenkwam, die zo'n beetje alles op de kaart bestelden waar ze zin in hadden. En heel relaxed erover waren; dat kwam later allemaal wel. Nu gewoon lekker voelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:01 schreef Belana het volgende:
het hoort erbij, die kilo's. niet druk om maken meiden. (dat doen we naaa de bevalling wel weer)
Ik voel me verder goed en dat vind ik veel belangrijker!
Haha zo noemen wij onze ukkie ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:16 schreef Mammietje het volgende:
Hahaha... herkenbaar Crazy! Ik zit soms ook tegen het plafond van schrik!
Nu al druk... dat belooft nog wat! Dat was mijn eerste ook, óók ná de geboorte; ik noemde hem van tevoren al 'mijn ADHD-ertje'!
Amber was in mijn buik al verschrikkelijk druk en beweegelijk en dan is ze nu nog steeds. Noem haar soms ook ADHD-tjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef kwipsel het volgende:
[..]
Haha zo noemen wij onze ukkie ookVoel hem ook de hele dag door en mn buik schuift ook constant heen en weer. Het badwater kabbelt gewoon mee! Ik geniet enorm van al die activiteit die ik voel en zie, vind het zo speciaal... !
Ben erg benieuwd of die activiteit er na de geboorte ook nog is!
Ja! wat heerlijk joh! Ik voel de laatste dagen weer minder juist maar dat komt vanzelf wel meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef sjak het volgende:
Hadden jullie trouwens gezien/gelezen dat ik, als ik heel rustig lig en heel rustig adem, ook denk dat ik het baietje al kan voelen?![]()
Geeft niet hoor, ik wilde alleen een beetje aandachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:40 schreef dutchie het volgende:
Ja hoor Sjak dat had ik wel gezien, maar was vergeten erop te reageren.![]()
Ik heb met Belana altijd het idee dat ze veel verder was dan ik, maar het is juist andersomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef sjak het volgende:
Grappig trouwens, LadyS. Ik dacht dat jij al zeker een maand verder was dan ik. Het is maar een dag of tien. Die vegen ja, dat voel ik ook. Hoe meer ik erover nadenk en erover hoor, hoe zekerder ik weet dat dat de baby is![]()
Zijn alle vrouwen voorgeprogrammeerd ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:18 schreef Sugar het volgende:
En hier is de chocolademelk ook niet meer favoriet! Appelsap zeg ik! En nep-Redbull natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |