abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 21:20:44 #101
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34593975
Oh, op die manier . Ik dacht dat je met je benen in de lucht lag (weet ik veel wat een mens lekker vindt ), en dan de rest op "gewone" hoogte. Bedden met achterwnd kunnen meestal niet zo makkelijk op klossen, maar dat schijnt op te lossen te zijn door er een extra matras op te gooien, of op een ander (logeer?) bed te bevallen en na de bevalling verkas je dan lekker naar je eigen bed .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_34595456
LadyS, pas je een beetje op! Best eng dat je bijna neerging

Dutchie, wat leuk dat je kaboutertje zo lekker lang hebt kunnen bewonderen. Weet je nu of het een meisje of een jongetje is?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 29 januari 2006 @ 22:00:22 #103
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34595654
Nee Snoop, ookal zijn we allebei rete-nieuwsgierig (en zoek je er wel naar ), we hebben besloten dat we het niet willen weten. Laten dat gewoon mooi een verrassing zijn, net als met Léon.

Hoe is het met jou verder? Is het besef al doorgedrongen?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34595744
Hier alles helemaal prima. Alleen heb ik net als de eerste keer het idee dat ik straks bij de vk kom en dat ik helemaal niet zwanger blijk te zijn Maar ja, ik heb hier 3 plussen liggen, dus het zal wel waar zijn
En voorlopig heb ik ook zoiets van: er kan nog van alles gebeuren.
pi_34595906
Bass miss gefeliciteerd
Nu wel voor het echie
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:08:11 #106
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34595946
Jullie zetten mij in elk geval allemaal wel aan het denken zo zeg om confussed van te worden dat clubbie meiden wat net voor mij, na mij allemaal uitgerekend was en nu de tweede ronde al in gaan.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:09:31 #107
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34595997
Hoeveel weken ben je nu precies dan? Het is idd wel een onzekere periode, maar als het nog pril is komt het 'echte' gevoel vanzelf.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:10:20 #108
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34596021
Hé en Rottdog, ik zeg niks!!
pi_34596129
6 weken. Ik zal morgen de verloskundige eens bellen voor een afspraak
pi_34596290
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef Rottdog het volgende:
Jullie zetten mij in elk geval allemaal wel aan het denken zo zeg om confussed van te worden dat clubbie meiden wat net voor mij, na mij allemaal uitgerekend was en nu de tweede ronde al in gaan.
Zullen wij ons eigen topic dan maar beginnen? De niet-zwangere-moeders-van-zomer-2004?
  zondag 29 januari 2006 @ 22:41:18 #111
61800 Rottdog
pi_34597186
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef poemojn het volgende:

[..]

Zullen wij ons eigen topic dan maar beginnen? De niet-zwangere-moeders-van-zomer-2004?
Geloof dat we dan met zijn beiden overblijven
pi_34597390
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Rottdog het volgende:
Geloof dat we dan met zijn beiden overblijven
Hé, ik ben er ook nog hoor
Ik zou graag meedoen aan de 2e-ronde-baby-boom, maar dat kan nog even niet ik moet eerst een nieuwe baan vinden
Dus we zijn al met z'n 3-en
pi_34597420
Maar er zijn er nog wel meer, ze posten alleen minder

dit is wel geheel OT hier he
pi_34597572
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef poemojn het volgende:
Maar er zijn er nog wel meer, ze posten alleen minder

dit is wel geheel OT hier he
heel erg OT! Laten we snel weer on-topic gaan!

Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd! En ik vind het eigenlijk wel weer eens tijd voor een vers babietje, zijn er nog vrijwilligers? Of moet ik iemand aanwijzen
  maandag 30 januari 2006 @ 09:41:18 #115
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34605558
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:

Gisteren moest ik werken en ik stond samen met 2 collega's te wachten op de laatste collega. Opeens werd ik helemaal niet goed, ik ging zowat onderuit. Het geluid wat wegsterft naar de achtergrond, je zicht wat minder wordt, je voelt het bloed wegtrekken enz. Gelukkig nam 1 collega me mee lopen en toen we de hoek omkwamen in de koude wind, kwam ik alweer een beetje bij
Daarna zag ik helemaal geel

DUTCHIE!!!! Ik ben benieuwd!
Oei voorzichtig hoor! Als je geel wordt is het dan iets met je nieren of lever oid? hoge bloeddruk slaat toch op je nieren? Naja,, je zult het wel horen van de VK..

Ben trouwens wel blij met die antwoorden op haarkleuring e.d Ik ga binnenkort ook een spoeling halen, moet maar weer eens gebeuren, maar tot nu toe zit mijn haar best wel prinsessemooi, tis iets dikker dan normaal, ik heb normaliter van dat hippiehaar, recht toe recht aan , en als ik het er dan een model in doe is het thuis weer zo plat als een dubbeltje..

Mijn buik is trouwens enigzins gestopt met groeien.. 'Men verwondert' zich erover dat ik nu met deze buik 19 weken ben.. blijkbaar moet ik al wat dikker zijn,.. naja is mijn eerste, vind het ook wel een complimentje voor mijn 'strakke buikie '.. ik zal es even wat posten in het desbetreffende buikentopic ...
  maandag 30 januari 2006 @ 09:44:21 #116
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34605616
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef poemojn het volgende:

[..]

Meldt zich!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 30 januari 2006 @ 10:04:10 #117
61800 Rottdog
pi_34605965
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:41 schreef nanalune het volgende:

[..]

Mijn buik is trouwens enigzins gestopt met groeien.. 'Men verwondert' zich erover dat ik nu met deze buik 19 weken ben.. blijkbaar moet ik al wat dikker zijn,.. naja is mijn eerste, vind het ook wel een complimentje voor mijn 'strakke buikie '.. ik zal es even wat posten in het desbetreffende buikentopic ...
Waarom mensen toch altijd wat te zeuren hebben over andermans buik
te dik, te dun er is altijd wel wat
pi_34606185
haha ja, dat ken ik ook over die buiken. Kom je iemand tegen die zich afvraagt of je een tweeling krijgt en 5 minuten later zegt een ander: bescheiden buikje heb jij
Tip van de dag: lekker laten l*llen!
  maandag 30 januari 2006 @ 10:27:46 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34606458
Nou, daar zijn ze hoor!
Vorige week woensdag 20,5 week:

Pretecho vrijdag 21 weken, wij zien het snoetje van Léon :

Lange vingers (en nee, het zijn geen 6 vingers)

En een lief voetje tot slot:

ik had ze al verkleind, maar kennelijk niet klein genoeg. Maar ik laat het zo, tenzij jullie er veel last van hebben.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:32:23 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34606564
Wat een onwijs mooi foto's!
pi_34606615
Dutchie wat een onwijs mooi heldere echo's
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34606671
Gave foto's! Erg schattig dat handje en voetje
pi_34606832
Dutchie wat een prachtige duidelijke foto's!!! Geweldig!
Kan niet wachten tot mijn eigen echo morgen als ik dit zie!
pi_34606919
Wow wat gaaf Dutch! Dat handje en dat voetje zijn echt super

Ik mag over 2 weken al naar de vk. Dan ben ik 8 weken. Vorige keer mocht ik pas met 12 weken.
pi_34606943
Wel leuk dat je al zo vroeg kan Snoopy. Ik vond die 12 weken altijd maar lang wachten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34606986
Ik was ook verbaasd eerlijk gezegd. Ik vond het toen ook zo vreselijk lang duren. Dit is wel fijner
  maandag 30 januari 2006 @ 11:10:47 #127
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34607369
Wow, Dutchie wat een mooie echo's (dat handje )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_34608324
Dat is wel heel vroeg Snoopy. In die week gaat het hartje pas kloppen en die kunnen ze dan nog niet horen door dat luisterapparaatje omdat het kindje nog achter je schaambeen verstopt zit, dacht ik. Hebben ze daar ook een echo-apparaat? Zal wel een soort van intake zijn, maar niettemin lijkt het me evengoed heerlijk om zo vroeg te kunnen gaan. Vanaf het moment dat je onder controle bent is het toch een stuk 'echter' toch?!
Hier krijg je met 10 weken een echo en mag je pas met 13 weken voor het eerst naar de vlos. Duurt onoverkomelijk lang!
pi_34608607
Dag dames,

Hierbij meld ik me, nog 6 daagjes en dan ben ik uitgerekend..... heb het erg druk gehad met ons nieuwe huis. Dus heb eigenlijk haast geen tijd gehad om hier te checken. Las af en toe even mee.

Voel me goed heb alleen heel veel last van vocht, ben echt helemaal opgeblazen.
Baby is veel rustiger als vorige week, ik krijg niet meer van die harde schoppen en hoop dan ook dat het van de week komt ... ben er helemaal klaar voor.

En ik zal me nu elke dag even melden
tis allemaal wat
  maandag 30 januari 2006 @ 12:06:30 #130
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34608934
heyz bietjuh, jij ook alweer bijna uitgerekend
phieuw gaat snel zeg hoe gaat het met Stella?
stella was het toch he? kan het ff niet terugvinden

heb je ook een mooie buikenfoto bietjuh
pi_34609119
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef nanalune het volgende:
Crazymoon: van harte met je zwangerschap, en grappig ook want ik woon ook in Meppel. Toch herken ik je niet.. naja gelukkig zijn we dan nog niet helemaal een dorp
leuk zeg!! jij ook gefeliciteerd
ik zal ook niet weten wie jij bent haha
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_34609421
net even alle pagina's gelezen, wat gaan jullie snel!!
wow, wat een prachtige echo's zeg!!!! kan niet wachten tot wij de 3D echo krijgen!!

vanmorgen weer naar de verloskundige geweest, alles is goed! Ons beebje ligt lekker in elkaar gedoken en maakt zich helemaal klein. De VK zei dat de baby over een tijdje zich wel zal strekken en alle ruimte zal benutten! Verder ben ik in de hele zwangerschap nog maar 2 kilo aangekomen en dat terwijl ik best veel eet!! Het hartje ook weer gehoord, wat een prachtig geluid toch he
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_34609804
Hey martineke.

Met Marissa is alles super, deze maand een jaar geworden ... hartstikke leuk!
Heb wel foto's van mn mega buik weet alleen niet waar ik ze neer moet zetten. Mischien een ideetje voor me?
tis allemaal wat
pi_34609865
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef bietjuh het volgende:

Heb wel foto's van mn mega buik weet alleen niet waar ik ze neer moet zetten. Mischien een ideetje voor me?
Het Grote Buiken Topic deel 22
Variety is the spice of life
pi_34610082
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Mammietje het volgende:
Dat is wel heel vroeg Snoopy. In die week gaat het hartje pas kloppen en die kunnen ze dan nog niet horen door dat luisterapparaatje omdat het kindje nog achter je schaambeen verstopt zit, dacht ik. Hebben ze daar ook een echo-apparaat?
Ik denk ook gewoon een intake hoor. Ze hebben geen echoapparaat en ik zal dan waarschijnlijk een doorverwijzing krijgen.

Op babybrabbel staat trouwens het volgende:
Week 6
Je baby is ongeveer 5 mm groot.
Je baby heeft al een bloedsomloop. Ook is er al een begin gemaakt in de ontwikkeling van de organen als de nieren, lever en maagdarmsysteem. In deze week begint het hartje van jouw kindje te kloppen. Met een inwendige echo is het vaak in dit stadium al waar te nemen. Het hartje van jouw kindje klopt erg snel en op de echo ziet het eruit als een soort knipperlichtje.

Het hartje klopt dus al wel maar ik heb niet de illusie dat ik dit met 8 weken kan horen
  maandag 30 januari 2006 @ 12:54:28 #136
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34610183
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef bietjuh het volgende:
Hey martineke.

Met Marissa is alles super, deze maand een jaar geworden ... hartstikke leuk!
Oeps Marissa bedoel ik ja sorry, zat ff in de war met ik denkAnnieB of zo.
leuk he de eerste verjaardag van zon humpie
in het grote buiken foto topic ken je je megabuik kwijt
  maandag 30 januari 2006 @ 13:10:18 #137
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34610646
CM, je kon bij ons ook 4D doen. Maar ik vind het toch een beetje engig, vraag me niet waarom. Zo vond ik het ook leuk en het viel me weer op dat je eigenlijk best alles duidelijk kunt zien. Je ziet het wel aan dat handje en voetje.

Snoopy, als je mazzel hebt hoor je idd het hartje, maar ik zou er niet op rekenen. Sommige vrouwen vragen er uit zelfbescherming bij de 8 weken intake ook bewust niet om. Bang om teleurgesteld te worden. Wel jammer dat ze bij jullie op het buro geen echo-apparatuur hebben. Vind ik echt een groot voordeel van de onze.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:16:52 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34610796
Mooie echo's dutch!

leuk om weer wat van je te horen bietjuh! Spannend nu voor je!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:26:29 #139
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34611112
duutch geweldige foto's!! prachtig hoe alles zo duidelijk is

bietjuh: spannend spannend!! ik ben zelf nu 11 dagen voor de uitgerekende datum we liggen dicht bij elkaar gezellig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 30 januari 2006 @ 13:27:15 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34611135
dutchie wat ene mooi kaboutertje.. zo inieminie handje en voetje smelt
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34611140
Dutchie hele mooie echo's zeg!

Valt me echt op dat er veel mensen snel weer een 2e kindje krijgen
  maandag 30 januari 2006 @ 13:29:23 #142
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34611200
Dutchie, wat een geweldige echo's met dat handje en voetje. En die van Tamea zijn natuurlijk ook hardstikke mooi.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met Ladylike en of daar al een babietje te bewonderen is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_34613390
Dutchie! Wat een prachtige foto's!! Ik ben er helemaal jaloers op
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_34613422
Ais Ais Straks baby
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:24:59 #145
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34614572
Bij mij gingen ze bij de intake echt niet luisteren naar het hartje (ook bij 8 weken), en ik kan je zeggen dat ik erom gezeurd heb hoor, dat kan ik goed namelijk
Dutchie, die ene foto doet me denken aan een scene uit de Titanic Wat zijn ze mooi zeg. Jullie beginnen me met dat soort foto's steeds meer te overtuigen om toch een pretecho te gaan doen.

Gisteren wilde ik een buikfoto maken maar ik werd in de loop van de dag steeds beroerder en ben dus snel mijn bed ingedoken. Ik hoop nu dat ik er dinsdag meer zin in heb en dat Schanulleke dan ook tijd heeft om de foto te maken.
Nu zit ik hoesten/proestend en niesend achter mijn bureau de laatste loodjes van vandaag te doen. Net moest ik surveilleren bij een toets, ik geloof dat de studenten niet echt blij met mij waren.
Lekker douchen!
pi_34616120
Ik heb met 7 weken een echo gehad (inwendig) omdat ik niet wist hoe ver ik was (gelijk zwanger na het stoppen met de pil) en heb toen het hartje wel gehoord, met een doptone wil dit nog niet. Het hartje ging toen zo ongelooflijk snel!! Net een gallopperend paard haha

dutchie, ik ga dat wel doen, een 3D/4D echo als ik 27 weken ben
het is wel prijzig, maar mijn vriend en ik willen het allebei heel graag.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_34617455
Wat een mooie echo zag ik voorbi komen van Dutchie zeg!!

Ik mag volgende week woensdag naar het hartje gaan luisteren voor de eerste keer!!
pi_34618076
Wow Dutchie, dat handje en dat voetje!! LIEFFF

Crazymoon, wij hebben ook een 4D echo laten maken, echt super!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:55:37 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_34621129
Dutch, wat mooi
stormy waters...
sailin'
  maandag 30 januari 2006 @ 19:45:57 #150
103793 kozakken
Living the life
pi_34623139
En hier ook een klein bewegend mensje gezien Gelukkig maar. Ik begon 'm toch wel een beetje te knijpen. Spannend vond ik het zeker.
Maar 't hartje zag er prachtig kloppend uit en verder bewoog die kleine puck ook naar hartelust.
Ben blij...
pi_34624054

Hierbij dan eindelijk onze echo-foto's Deze zijn gemaakt met 24 weken en 1 dag.. Niet zo duidelijk als die van Dutchie, maar we doen het er maar mee haha!
Op de middelste foto zwaaide beeb even naar ons

Binnenkort probeer ik ook de bewegende beelden op m'n weblog te zetten.. Eerst even uitvogelen hoe dat precies werkt
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 30 januari 2006 @ 20:11:54 #152
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34624238
Kozakken, goed nieuws!

En mooie echo's, Dutchie en Icile! Zwaaien is wel heel stoer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 30 januari 2006 @ 20:25:01 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_34624830
Kozakken, wat fijn! Heerlijk om even die bevestiging te krijgen he

Icicle, ook al van die mooie plaatjes zo heerlijk! Ik kijk uit naar over 2 weken
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 30 januari 2006 @ 20:26:37 #154
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34624909
Wat een prachtige echo's!! Die zwaaiende handjes en dat voetje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34625189
Mooi hoor Icicle, zo'n zwaaiend handje
  maandag 30 januari 2006 @ 21:31:49 #156
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34628083
oooooo die echo's Mooi hoor!

Zit ik gisteren hier nog te vertellen dat ik beeb nog niet gevoeld heb, lag ik gisteren in bed en toen voelde ik ook een "veeg"(zo een hele langzame, zeg maar, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ) in mijn buik. Ik wist eigenlijk meteen dat die de baby geweest moest zijn
Die kinderen zetten je ook altijd voor l*l Eerst laten ze je klagen over wat ze wel/niet doen, om vervolgens het tegenovergestelde te bewijzen

Ben ook naar de vk geweest vandaag. Alles was goed. Ben zelfs een halve kilo afgevallen Hartje (én een beweging) gehoord. Dat bijna flauwvallen vond ze niet zorgelijk. Ze weet het aan mijn ziek zijn/weinig eten/buikgriep enzo.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_34628126
LadyS, gaaf dat je het gevoeld hebt!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:43:29 #158
61800 Rottdog
pi_34628625
Wat een mooi kaboutertje Dutchie
kaboutertje in het rose een hint?

Icicle ook al van die duidelijke echo foto's

LadyS smelt moment

Kozakken het is echt een babietje
pi_34630729
mooie echo foto's dames

Leuk Lady S dat je je beebje gevoeld hebt

Kozakken geniet nog maar meer van je zwangerschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34631370
Mooie echo's ook Icicle en Dutchie Wat zijn ze lief hè.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:37:45 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34639372
Ja als ze nou straks in het echt ook zo lief zijn.
LadyS, gelukkig gaat het weer iets beter met je toch? Is wel schrikken. Ik heb wel eens duizelige momenten gehad, maar nog niet zo erg dat ik bijna flauwviel. Zorg dat je wel weer voldoende gaat eten ondanks dat die buikgriep misschien een beetje blijft hangen.

Icicle, toch best duidelijke echo's hoor.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:39:58 #162
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34639394
Wat hadden jullie dat trouwens duidelijk beschreven Belana en ET. Daardoor denk ik nu ook wel dat ik het voel. Ik had verwacht meer schopjes te voelen ofzo, niet van die belletjes in een badpak of fladderende vlinders. Het is nog heel zachtjes en soms al weg voor ik door heb dat ik het voel.
Ik begin gelukkig weer op te knappen van de verkoudheid. Hij was kort maar krachtig. Ik heb bijna geen neus meer over. Ze noemen me op mijn werk nu "snuitje"
Lekker douchen!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:44:06 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_34639431
Hier ook een verkoudheid, zomaar uit het niets. Gisteravond ineens. Mijn weerstand is deze zwangerschap echt nul. Met Liam ben ik 9 maanden niet ziek of verkouden geweest. (misschien zegt het wel iets over het geslacht )
LadyS, zelfs afgevallen Ik kom alleen maar aan hoor Ik had gisteren een zwangerschapbroek aan waar ik alweer uit begin te knappen Niet kwa buik, maar kwa heupen, het gaat bij mij allemaal op mijn heupen en billen zitten. Ik reken maar weer op een flink aantal kilo's. Kan er weinig aan doen hoor. Ik heb gewoon honger
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:46:00 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34639448
Belana, dat allemaal had mijn tekst kunnen zijn. Over kilo's dus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34639518
Gisterenavond weer naar de vk geweest en ik ben weer door de APK hoor. 6.5 kilo aangekomen nu, bloeddruk prima en hartje ook weer goed te horen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:26:41 #166
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34639993
Dutchie wat een prachtige, duidelijke echo's! Ze zijn echt heel scherp, en wat grappig dat je het profiel zo goed kan zien van het gezichtje! bjoetievoel!

Icicle, die van jou zijn ook heel mooi! zijn dat vochtblubjes bovenin? en lief dat handje en voetje! ook zo scherp!

Lady S, goed voor jezelf zorgen hoor! Laat je maar eens verwennen , en goed eten! Ik heb mijn mannetje ook vaak genoeg laten lopen voor me toen ik buikrgiep had: zwangerschapsmodus hihi
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:31:41 #167
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34640063
Wat een lieve echo's hier! Ik wordt er helemaal broeds van!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:49:50 #168
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34640357
Wat een mooie foto's allemaal!! lief hoor, kan niet wachten tot ik dat mag!

Hier ben ik denk 6 weken, denk ik. Ik lees overal dat je al goed misselijk kunt zijn, maar ik heb nergens last van gelukkig, nog niet tenminste!
Gisteren in de spiegel leek het al alsof ik een bollende buik had, vanmorgen was dat weer weg. Zou dat kunnen of is dat echt te vroeg?

Ik las ook hier ergens boven dat het kindje met 6 weken ongeveer 5 mm is, dat las ik ook op kindjeopkomst.nl . Maar op vaderschap.org staat dat het 1 cm is? Waarheid ergens in het midden?

[ Bericht 21% gewijzigd door PM-girl op 31-01-2006 10:19:06 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:46:03 #169
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34641493
PM-girl ligt eraan hoe ze meten; van kruin tot stuit of dat ze de beentjes ook meetellen.

Tamea, 6,5 kilo bij 24 weken? Daar zit ik al overheen met 21,5 week ben ik bang.
pi_34641781
Ik ben met de eerste zwangerschap maar liefst 24 (!) kilo aangekomen, waarvan ik er 13 mocht houden. Was in mijn geval niet zo erg want ik woog voorheen standaard 47 kilo.
Heb net ff op uit nieuwsgierigheid op de weegschaal gestaan en heb er nu met 28 weken al weer 11 kilo bij! Mijn kont en heupen krijgen ernstig Surinaamse trekjes en ben bang dat ik na het werpen van dit guppie voor het eerst in mijn leven op dieet moet!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:01:48 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_34641827
het hoort erbij, die kilo's. niet druk om maken meiden. (dat doen we naaa de bevalling wel weer )

Ik voel me verder goed en dat vind ik veel belangrijker!
stormy waters...
sailin'
pi_34641876
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef dutchie het volgende:
PM-girl ligt eraan hoe ze meten; van kruin tot stuit of dat ze de beentjes ook meetellen.

Tamea, 6,5 kilo bij 24 weken? Daar zit ik al overheen met 21,5 week ben ik bang.
Ik ben er ook wel blij mee, want ik begon met 87.5 kilo en ben dus fiks te zwaar. Maar ik denk dat de kilo's er nu wel rap bij gaan komen. Tot een paar weken geleden had ik namelijk echt geen trek meer om te snoepen en die heb ik nu wel weer.
Maargoed, aan het einde van het jaar ga ik wel weer eens proberen een gezond gewicht en BMI te bereiken en tot die tijd hoop ik de schade beperkt te houden.
pi_34641993
Ik ben nu 21 weken zwanger en in totaal nog maar 2 kilo aangekomen

mijn vriend heeft de schopjes nu al een paar keer mogen voelen!! zo leuk! zo wordt het voor hem ook wat echter. Verder begint de baby steeds wat harder te schoppen, begin het steeds beter te voelen. Soms schopt ie zo hard dat ik er van moet schrikken hihi
ik dacht ook juist dat de baby in de baarmoeder veel slaapt, nou die van mij voel ik zo ontzettend vaak! bijna de hele dag door. meestal is ie 's avonds wat rustiger maar verder is ie echt druk. Ook 's nachts, in het begin merkte ik het niet zo, dan werd ik heel soms wakker en voelde ik het. Maar nu word ik er echt elke keer wakker van. pffff..
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_34642064
Ik ben bloednerveus... Heb al vanaf het begin van de zwangerschap een onbestemd gevoel dat er iets mis is. Komt misschien ook omdat ik me al maanden verre van goed voel. Vanmiddag heb ik een afspraak voor een 'pret'echo om het één en ander uit te kunnen sluiten. Als er iets mis is, weet ik dat liever van te voren was mijn redenatie na lang twijfelen om deze afspraak te maken. Ik begon me er de afgelopen dagen op te verheugen - zeker na het zien van die prachtige echofoto's hier- maar nu slaan de zenuwen toch goed toe...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:13:56 #175
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34642086
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:01 schreef Belana het volgende:
het hoort erbij, die kilo's. niet druk om maken meiden. (dat doen we naaa de bevalling wel weer )

Ik voel me verder goed en dat vind ik veel belangrijker!
Er stond ook een colum in de Kinderen. Ging over al dan niet nog een zwangerschap en alle kilo's waar de columniste zo tegenop zag. En dat ze een stel zwangere dames tijdens de lunch tegenkwam, die zo'n beetje alles op de kaart bestelden waar ze zin in hadden. En heel relaxed erover waren; dat kwam later allemaal wel. Nu gewoon lekker voelen.
Dit wil ik ook wel. Maar ik heb die instelling nog niet kunnen vinden. Ben nooit te zwaar geweest en doe hier enorm mijn best voor. Daarom is het in je hoofd heel moeilijk te bevatten dat je gewoon zwaarder móet worden nu.
maar aan de andere kant: waarom heb ik dan net die zak snoep gehaald bij het Kruidvat?
Maar goed, ik ga zo maar eens lekker sporten, heb ik ook weer zin in.
pi_34642147
Hahaha... herkenbaar Crazy! Ik zit soms ook tegen het plafond van schrik!
Nu al druk... dat belooft nog wat! Dat was mijn eerste ook, óók ná de geboorte; ik noemde hem van tevoren al 'mijn ADHD-ertje'!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:18:34 #177
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34642193
ik heb gewoon geluk denk ik, want de laatste dagen is mijn lekker trek ook verdwenen Gewoon eten gaat goed hoor. Dat smaakt me gewoon weer, maar mijn collega had schepsnoep gehaald gisteren, maar ik heb er niks van genomen, ik had gewoon geen trek. Zelfde geldt voor de slagroomsoesjes en de tomsoesjes die mijn schoonmoeder gisteren had gehaald
Maar deze fase kan nooit lang duren ben ik bang
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:21:54 #178
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34642293
LadyS, ik zeg chocomelk.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:31:01 #179
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34642513
die drink ook niet meer
Maar je brengt me wel op een idee
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:37:12 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_34642679
ik drink ook geen chocomel meer dat was een fase

Dutch ik begrijp je wel hoor, het is gerust ook wel lastig. Ik zat NET weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap van Liam, heeft bijna 2 jaar geduurd. Maar het lukte dus wel weer en dus ben ik er nu makkelijker in. Ik doe er trouwens toch niks aan nu, ik kan toch niet stoppen met eten
Ik snoep niet eens veel hoor, ik eet 8 boterhammen op een dag
Dus ik zeg: kom op, lach erom! en geniet!
stormy waters...
sailin'
pi_34643409
Meld me even ... wel een beetje laat maar oke.

Nog niks aan de hand, wat kleine pijntjes onder in de buik maar dat wil nog niks zeggen.
Al hoop ik stiekum wel dat het nu zachtjes aan begint.

En dames, ik weeg nu 106 kilo dus straks na de bevalling zal ik heel wat baantjes moeten trekken en heel wat lekkere snacks moeten laten staan , maar ja nu neem ik het er nog eventjes van
tis allemaal wat
pi_34643477
Gelijk heb je Bietjuh! Je hebt nu nog een goede reden!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:18:27 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34643720
Ik heb het er weleens moeilijk mee, maar dat heeft gewoon echt te maken met het eetprobleem dat ik had. Ik probeer relaxed de controle los te laten, maar dat blijft wel af en toe moehoeilijk.
Nu gaat het weer goed in elk geval!

En hier is de chocolademelk ook niet meer favoriet! Appelsap zeg ik! En nep-Redbull natuurlijk.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:36:28 #184
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34644139
ach die kiloos, ik maak me er absoluut niet meer druk om. ik heb het ondertussen wel geaccepteerd dat ik nu eenmaal fors ben gegroeid sinds 2 jaar ong.
en dat ik nu weer zo rond als een tonnetje ga worden maakt me ook geen bal uit.
ik heb wel goede hoop dat ik ooit nog eens de kracht heb om door te zetten en ong 30 kilo af te vallen. maar eerst maar eens lekker zwanger zijn, en lekker eten en borstvoeding geven. en daarna.....zien we wel weer verder vooralsnog valt het ook wel mee, ben nog maar 2 kg aangekomen van het zwanger zijn
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:41:18 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_34644265
gezonde instelling denk ik martineke

Ik heb donderdag mijn eerste "echte" vk afspraak en ik ben ook best zenuwachtig. Ik heb niet het idee ooit gehad dat er iets mis is, maar het zal toch een hele geruststelling zijn om het hartje te horen. Dus mammietje, das wel herkenbaar. Ik hoop dat jij ook fijn gerust gesteld word!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:45:39 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34644354
Het kan met de kilo's ook meevallen.. bij mij vlogen de kilo's eraan de eerste 30 weken.. Daarna kwam er in totaal nog maar 2,5 (ofzoiets) bij. Ik zag dus ook de bui al hangen dat 't bij 40 weken wel heel erg met me moest zijn, maar dat viel dus alles mee

Mammietje, succes om de laatste uurtjes nagelbijtend door te brengen!

PM-Girl, ik had met 6 weken al positiebroeken aan, dus alles kan. (en vaak ben je 's avonds opgezetter dan 's morgens).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34644437
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:16 schreef Mammietje het volgende:
Hahaha... herkenbaar Crazy! Ik zit soms ook tegen het plafond van schrik!
Nu al druk... dat belooft nog wat! Dat was mijn eerste ook, óók ná de geboorte; ik noemde hem van tevoren al 'mijn ADHD-ertje'!
Haha zo noemen wij onze ukkie ook Voel hem ook de hele dag door en mn buik schuift ook constant heen en weer. Het badwater kabbelt gewoon mee! Ik geniet enorm van al die activiteit die ik voel en zie, vind het zo speciaal... ! Ben erg benieuwd of die activiteit er na de geboorte ook nog is!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:52:33 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_34644501
Liam was ook altijd druk in de buik en is dat ook gebleven altijd bezig met zijn handjes en voetjes en nog steeds zit ie geen moment stil. Ook wij noemen hem al heel lang ons adhd kindje

PM girl, hier ook al positiebroeken vanaf 6 weken en wat ET zegt, 's avonds is het erger
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:02:03 #189
103793 kozakken
Living the life
pi_34644599
Sugar, dan kunnen we elkaar de hand geven
Relaxed over kilio's kan ik op zich wel redelijk zijn. Maar tegelijkertijd kan ik er ook volslagen van in de stress schieten.
Voor de een horen de kilo's er heel vanzelfsprekend bij, maar bij de ander dus niet. Ik heb veel moeite moeten doen om een goed niet te dik gewicht te krijgen. En om dan opeens weer de weegschaal 'de verkeerde kant' uit te zien schieten kost me best wel veel relativeringsvermogen.
Weten dat het er bij hoort is wat anders dan Voelen dat het gewicht erbij komt.
(als vergelijk: een kilo suiker op tafel of in je gestrekte arm is opeens een heel ander gewicht )
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:02:15 #190
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34646287
Ik weeg nu al 113,5 kilo dus het is wel zaak dat er niet al te veel bijkomt, lijkt mij
Met de zwangerschap van Amber begon ik geloof ik 10 kilo lichter en was ik ruim 17 kilo aangekomen. Wat trouwens een boel vocht was (na een weekendje veel moeten plassen was er bijna 14 kilo af )
pi_34646517
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef kwipsel het volgende:

[..]

Haha zo noemen wij onze ukkie ook Voel hem ook de hele dag door en mn buik schuift ook constant heen en weer. Het badwater kabbelt gewoon mee! Ik geniet enorm van al die activiteit die ik voel en zie, vind het zo speciaal... ! Ben erg benieuwd of die activiteit er na de geboorte ook nog is!
Amber was in mijn buik al verschrikkelijk druk en beweegelijk en dan is ze nu nog steeds. Noem haar soms ook ADHD-tje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:21:07 #192
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34646916
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dat heeft, van de weegschaal de 'verkeerde kant' op te zien gaan. Het is een knop die maar niet om wil, ookal heb je soms echt scheit eraan.
Ik heb er al met al een jaar over gedaan om weer terug op mijn oude gewicht te zijn, vandaar dat dat nog heel sterk in mijn hoofd zit. En mijn zus kampt met overgewicht, zover wil ik het gewoon niet laten komen. Ik ben wel heel erg van de zelfdiscipline hoor, is ook een controle-tik volgens mij.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:30:06 #193
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34647187
Ik ben wat het gewicht betreft wel tevreden. Tuurlijk, ik kom wat aan maar het zijn geen enorme getallen die iik mijn weegschaal vooruit zie springen. Ik ben ook wel bang soms dat het erger gaat worden, maar ja dat was het de laatste tijd toch al. (Ik was juist net voor mijn trouwen lekker afgevallen) Aan de andere kant weet ik ook niet wat normaal is (hoeveel je hoort aan te komen in 4 maanden) en dat houd ik bewust ook maar zo.

Hadden jullie trouwens gezien/gelezen dat ik, als ik heel rustig lig en heel rustig adem, ook denk dat ik het babietje al kan voelen?
Lekker douchen!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:31:57 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_34647250
Ik snap het ook echt wel en ik ga niet zeggen dat ik het lollig vind hoor Ik wil het gewoon voor mezelf relativeren, want anders word ik gek En ik kan er gewoon echt niks aan doen. Ik kan tegenwoordig dat gewoon meer van me afzetten gelukkig. Maar gerust dat ik wel even flink zal balen na de bevalling hoor
stormy waters...
sailin'
pi_34647252
leuk is dat he je beebje voelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:33:00 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_34647293
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef sjak het volgende:
Hadden jullie trouwens gezien/gelezen dat ik, als ik heel rustig lig en heel rustig adem, ook denk dat ik het baietje al kan voelen?
Ja! wat heerlijk joh! Ik voel de laatste dagen weer minder juist maar dat komt vanzelf wel meer.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:40:14 #197
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34647516
Ja hoor Sjak dat had ik wel gezien, maar was vergeten erop te reageren. Geniet ervan.

En ik kan het ook wel relativeren hoor, die gewichtstoename. Het klinkt allemaal veel ernstiger dan het is.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:52:18 #198
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34649699
bleeh ik kom net van de VK en ik moet morgen naar de gynaecoloog omdat de VK beebje nog gemakkelijk uit mijn bekken kan wippen. nu gaan ze morgen kijken of er iets mis is, placenta ervoor oid.

heb net een zak borrelnootjes gepakt en ik zit me hier helemaal zenuwachtig vol te vreten

[ Bericht 2% gewijzigd door pinquit op 01-02-2006 17:30:38 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_34649864
oeh spannend pinquit. Ik hoop dat het meevalt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:04:45 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_34650050
das nie zo leuk piquit Ik hoop dat het meevalt!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')