Beste Teig, als je zelf de morningafterpil hebt geslikt is de kans wel heel erg klein dat je zwanger bent denk ik. Of het kwaad zou kunnen weet ik niet, er zijn wel meer vrouwen die de pil doorslikken omdat ze niet doorhebben dat ze zwanger zijn, ik zou het eens opzoeken op internet en anders aan een arts vragen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:50 schreef teig het volgende:
er is eenhele kleine kans dat ik zwanger ben, maar de kans is er... maar ik slik op dit moment de pil.
Mocht ik zwanger zijn weten we nog niet wat te doen. Ondertussen slik ik de pil... kan dat kwaad voor het eventuele kind mocht dat er zijn??
sorry tis een vaag verhaal hier staat een uitleg: [CENTRAAL] De pil 5
Ja precies. Dan komen er van die 'ik heb ook es gehoord van de buurvrouw van de nicht van de slager hier om de hoek....' verhalen waar je ook niks aan hebt verder.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:46 schreef Belana het volgende:
teig, waarom ga je je tijd besteden aan topics hier terwijl je naar een arts moet gaan? Ik begrijp dit soort dingen nooit zo, sorry. Wij zijn geen artsen, dus ga naar je huisarts!
Vanaf dat je mag bevallen heb je meldplicht dus met 37 weken precies.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Mammietje het volgende:
Maar eh... als ik het goed begrijp heb je dus 4 weken voor uitgerekende datum meldplicht hier?Grote sociale controle dus!
Ik ook! Ik ben juist helemaal niet geirriteerd. Sorry als dat zo overkomt! Dat ik zeg dat ik me er buiten ga houden is omdat ik er gewoon eigenlijk niets mee te maken heb (aangezien ik mijn haar niet hoef te verfen). En dat ik vind dat iedereen daar zijn eigen keuze moet maken.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef Sugar het volgende:
Huh? Sjak, ben je nu geirriteerd? Want ik geef alleen aan dat er blijkbaar verschillend over gedacht wordt.
Ik ben naar mijn arts geweest en de kans dat het zo is is ook heel klein. Maar deze vraag kwam mij vrijdagavond op, en wilde graag antwoord. Ik dacht daat jullie me wel konden/wilden helpen.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies. Dan komen er van die 'ik heb ook es gehoord van de buurvrouw van de nicht van de slager hier om de hoek....' verhalen waar je ook niks aan hebt verder.
Ga naar een huisarts en stel je vragen daar. En verder afwachten. Kans dat je zwanger bent is volgens mij uiterst klein.
heb ik wat gemist of heeft dutchie nog geen verslag gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef dutchie het volgende:
Vanavond pretecho.Ik ga er nu lekker relaxed naar toe, omdat we woensdag al gezien hebben dat er geen bijzonderheden waren. Dus nu gaan we puur voor de mooie plaatjes.
inderdaad, en gekruid eten doe ik lekker toch, zo pittig mogelijk, dan kan mijn kindje eraan wennenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef blupje77 het volgende:
Pfff...als je overal op moet letten, moet je haast in een glazen kooitje gaan leven voor 9 maanden!
Je leest nou overal dat je ook al geen kaneel meer mag en geen aspartaam. Ik let er wel op maar het zit in zoveel producten dat e het ook niet helemaal kan voorkomen volgens mij.
Een antwoord had je al gehad:quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef teig het volgende:
Ik ben naar mijn arts geweest en de kans dat het zo is is ook heel klein. Maar deze vraag kwam mij vrijdagavond op, en wilde graag antwoord. Ik dacht daat jullie me wel konden/wilden helpen.
En zoals jullie misschien wel weten is een huisarts niet echt bereikbaar zo op vrijdag avond...
Maar laat maar zitten hoor.... ik ben al weg hier...![]()
![]()
![]()
En ik neem aan dat jij net zo goed kan googelen als de rest van de dames hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef sjak het volgende:
Op deze site staat het volgende erover:
Heel soms komt het voor dat een vrouw zwanger raakt, terwijl ze de pil slikt. Hoewel de pil in principe niet schadelijk is voor het vruchtje, kun je toch maar het beste stoppen met het slikken ervan, op het moment dat je ontdekt dat je zwanger bent.
Eerste wat ik dacht was ijzertekort kun je morgen mooi om vragenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:
Gisteren moest ik werken en ik stond samen met 2 collega's te wachten op de laatste collega. Opeens werd ik helemaal niet goed, ik ging zowat onderuit. Het geluid wat wegsterft naar de achtergrond, je zicht wat minder wordt, je voelt het bloed wegtrekken enz. Gelukkig nam 1 collega me mee lopen en toen we de hoek omkwamen in de koude wind, kwam ik alweer een beetje bij
Daarna zag ik helemaal geel
Nee maar we gaan een nieuwe kopen, dan wil ik er enigzins rekening mee houden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |