abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2006 @ 20:00:54 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_34558557
Tamea, wat lief
stormy waters...
sailin'
pi_34561148
heel mooi tamea!

en cattie, spannend hoor. ik hoop dat op de volgende echo toch gewoon 2 niertjes te zien zijn!
pi_34566924
Oh wat mooi Tamea

Mammietje welkom en gefeliciteerd Dus je hoeft nog maar zo'n 10 weken ongeveer. Dan heb je over 6 weken al meld plicht
  zondag 29 januari 2006 @ 00:50:05 #54
82456 teig
oh my gow
pi_34568235
laat maar

[ Bericht 95% gewijzigd door teig op 29-01-2006 12:57:41 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 06:54:39 #55
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34572284
Moooi Tamea, prachtige echo, je kan het echt al heel duidelijk onderscheiden allemaal!

Teig, spannend hoor.. ik weet het antwoord op je vraag niet , je zult toch echt advies aan een arts moeten vragen omtrent de pil, of op 1 of andere goede gezondheidssite kijken.

en oja... vandaag psies 19 weken zwanger, nog 1 week: en dan op de helft alweer , als het zo doorgaat zoals het nu gaat heb ik een bjoetivoel zwnagerschap!
  zondag 29 januari 2006 @ 08:51:32 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34572487
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:50 schreef teig het volgende:
er is eenhele kleine kans dat ik zwanger ben, maar de kans is er... maar ik slik op dit moment de pil.

Mocht ik zwanger zijn weten we nog niet wat te doen. Ondertussen slik ik de pil... kan dat kwaad voor het eventuele kind mocht dat er zijn??

sorry tis een vaag verhaal hier staat een uitleg: [CENTRAAL] De pil 5
Beste Teig, als je zelf de morningafterpil hebt geslikt is de kans wel heel erg klein dat je zwanger bent denk ik. Of het kwaad zou kunnen weet ik niet, er zijn wel meer vrouwen die de pil doorslikken omdat ze niet doorhebben dat ze zwanger zijn, ik zou het eens opzoeken op internet en anders aan een arts vragen.

Op deze site staat het volgende erover:
Heel soms komt het voor dat een vrouw zwanger raakt, terwijl ze de pil slikt. Hoewel de pil in principe niet schadelijk is voor het vruchtje, kun je toch maar het beste stoppen met het slikken ervan, op het moment dat je ontdekt dat je zwanger bent.
Lekker douchen!
  zondag 29 januari 2006 @ 09:46:06 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_34572665
teig, waarom ga je je tijd besteden aan topics hier terwijl je naar een arts moet gaan? Ik begrijp dit soort dingen nooit zo, sorry. Wij zijn geen artsen, dus ga naar je huisarts!
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 januari 2006 @ 10:45:31 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34573319
Las gisteren in het boek van MvM dat een aantal dingen niet mag, zoals je haren verven en nagellakremover gebruiken? Is dit echt zo streng, of gewoon met mate?
Ik wilde namelijk dinsdag naar de kapper en mn nagels mogen inmiddels ook weer bijgewerkt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 29 januari 2006 @ 10:46:53 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34573334
quote:
Op zondag 29 januari 2006 09:46 schreef Belana het volgende:
teig, waarom ga je je tijd besteden aan topics hier terwijl je naar een arts moet gaan? Ik begrijp dit soort dingen nooit zo, sorry. Wij zijn geen artsen, dus ga naar je huisarts!
Ja precies. Dan komen er van die 'ik heb ook es gehoord van de buurvrouw van de nicht van de slager hier om de hoek....' verhalen waar je ook niks aan hebt verder.

Ga naar een huisarts en stel je vragen daar. En verder afwachten. Kans dat je zwanger bent is volgens mij uiterst klein.
  zondag 29 januari 2006 @ 10:47:03 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_34573336
Ik verf mijn haar gewoon hoor Daar heb ik nog nooit van gehoord!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 10:48:17 #61
81992 Githa
pi_34573361
Ik heb me lekker laten verwennen bij de kapper hoor
Volgens mijn kapper was het ook volslagen onzin dat je je haar niet zo mogen verven tijdens de zwangerschap.
en van nagellakremover had ik niet eens gehoord dat het niet mocht

Stond er geen reden bij dan PM-girl? ...
  zondag 29 januari 2006 @ 10:49:15 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34573376
Haren verven heb ik wel van gehoord. Heeft te maken met de chemicalien die erin zitten en die erbij vrij komen.
Maar het tegenwoordige spul is al wel een heel stuk minder aggressief dan vroegah. het slimste is om dat even met je kapper te overleggen.

Wat nagels betreft zou je nagelakremover zonder aceton kunnen gebruiken of zo.

Het gaat bij beide om de vluchtige gassen die vrijkomen volgens mij.

Poemojn? Heb jij niet ergens een artikeltje?
  zondag 29 januari 2006 @ 10:52:49 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34573429
Haren: is vanwege andere samenstelling in (ook) je haar, dus verf kan anders uitpakken dan gewenst. Niks ergs voor je baby ofzo, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 29 januari 2006 @ 11:03:12 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34573592
Oh ja! Dat is waar ja. Permanentjes schijnen ook niet goed uit te kunnen pakken als je zwanger bent.
pi_34573950
Thanks Lewis! Maar een simpel rekensommetje leert dat ik nog 12 weken te gaan heb! Volgens de vlos dan, want zelf denk ik een week eerder uitgerekend te zijn.
Maar eh... als ik het goed begrijp heb je dus 4 weken voor uitgerekende datum meldplicht hier? Grote sociale controle dus!
  zondag 29 januari 2006 @ 11:30:52 #66
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34574196
Zo, eindelijk weer bijgelezen.
Tammie, wat een prachtige echo! Mammietje, welkom, je komt hier zo even voorpiepen. April is echt al heel snel
Belana, wat heerlijk dat je je babietje al voelt. Wat dat betreft doe ik nog even niet met je mee. Ik weet ook eerlijk gezegd niet zo goed waar ik het zou kunnen voelen (en wat dan...)

Hier gaat alles wel lekker op de erbijhorende kwaaltjes na. Sinds een paar dagen ook steeds meer last van rugpijn. Kun je gewoon zelf een fysiotherapeut bellen tegenwoordig of moet ik eerst langs de huisarts?
Ons huis gaat goed in de verkoop, we hebben alleen nog niets nieuws. Ik blijf me daar af en toe wat zorgen over maken maar ja...gisteren zei mijn schoonvader: Hoe spannender dingen worden, hoe creatiever je wordt in het bedenken van oplosiingen. Daar zit wel wat in.
Gisteren ook de bevestigingsbrief van de kraamzorg gehad. Kan ik weer wat afstrepen.
Lekker douchen!
pi_34574228
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Mammietje het volgende:

Maar eh... als ik het goed begrijp heb je dus 4 weken voor uitgerekende datum meldplicht hier? Grote sociale controle dus!
Vanaf dat je mag bevallen heb je meldplicht dus met 37 weken precies.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:40:32 #68
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34574412
Van deze site afgeplukt:
Kan een permanent normaal een oplossing zijn voor haar dat niet wil, als je zwanger bent is dat meestal juist niet het geval. De eerste dagen gaat het nog wel. Maar daarna krijg je al gauw weer het ingezakte-pudding-effect. Weg krullen, dus. En zonde van de energie en het geld die je er ingestoken hebt. Met spelden, elastiekjes en haarbanden bereik je meer. Ook even niet doen: je haar verven. Het is namelijk niet duidelijk hoeveel kleurstof er via je hoofdhuid in je bloed terechtkomt en wat dat met je kind doet. Een kleurshampoo kun je wel gewoon gebruiken. Dus er valt altijd wel wat van te maken.

Over aceton kan ik zo snel niets vinden.
Lekker douchen!
  zondag 29 januari 2006 @ 11:43:53 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34574478
Nou, dat van verf via hoofdhuid vinden kappers idd onzin. Maar misschien is het toch waar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 29 januari 2006 @ 11:48:54 #70
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34574610
Mwa, ik weet niet of het onzin is. Het is bekend dat bepaalde soorten kanker ook meer voorkomen bij vrouwen die hun haar verfen (non-hodgkin bv), zie ook hier. Maar ik wil niet doen aan bangmakerij, ik verf mijn haar niet ben geen kapper en ga me vanaf nu dus ook maar buiten deze vraag houden.
Lekker douchen!
  zondag 29 januari 2006 @ 12:00:57 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_34574927
ieder zijn ding idd sjak. Ik ben niet zo dat ik overal zo extreem op let. Ben gestopt met roken, dat wel, dat lukte gelukkig. Maar ik eet bv gerust wel eens een broodje lever en heel soms ook wel een broodje osseworst oid. Ik heb geen trek in alcohol, maar anders zou ik gerust een glaasje drinken af en toe. Voor een ander geldt dat die dat allemaal echt laat. Dat is persoonlijk denk ik. Ik verf mijn haar dus wel, maar als ik dat 1 keer in de 3 maanden doe is het veel, dus ik geloof niet dat dat kwaad kan.
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 januari 2006 @ 12:02:42 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34574978
Huh? Sjak, ben je nu geirriteerd? Want ik geef alleen aan dat er blijkbaar verschillend over gedacht wordt.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:03:17 #73
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34574994
Ik bedoelde te zeggen dat ik nooit mijn haar verf niet omdat ik dat nu niet wil hoor! Gewoon omdat het niet nodig is Ik denk ook dat het persoonlijk is welke keuzes je maakt. Ik stond afgelopen week in een drukke rokerige kroeg en weet ook dat veel mensen dat ook niet meer zouden doen, dus...
Lekker douchen!
  zondag 29 januari 2006 @ 12:03:47 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34575010
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef Sugar het volgende:
Huh? Sjak, ben je nu geirriteerd? Want ik geef alleen aan dat er blijkbaar verschillend over gedacht wordt.
Ik ook! Ik ben juist helemaal niet geirriteerd. Sorry als dat zo overkomt! Dat ik zeg dat ik me er buiten ga houden is omdat ik er gewoon eigenlijk niets mee te maken heb (aangezien ik mijn haar niet hoef te verfen). En dat ik vind dat iedereen daar zijn eigen keuze moet maken.
Lekker douchen!
  zondag 29 januari 2006 @ 12:05:03 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34575045
Oké, dacht het even door je laatste zin. Haha.
Ik eet elke dag leverworst. Maar wel elke dag maar 1 boterham.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:07:48 #76
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34575118
Ik ga even lekker van het mooie weer genieten, we gaan eventuele toekomstige huizen bekijken (en misschien nog wel even een stikje wandelen).
Belana, ik had nog een vraagje voor je staan hierboven, ik ben wel erg nieuwsgierig. Vanavond plaats ik een foto, misschien kun je dan aanwijzen waar ik het moet voelen.
Lekker douchen!
  zondag 29 januari 2006 @ 12:31:42 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_34575839
Sjak, ik voel het beebje niet constant ofzo hoor. Daar is het nog te klein voor. Het is een beetje als geborrel in je buik, alsof er een luchtbel doorheen gaat. Daarom is het ook moeilijk te herkennen. Maar ik herken het van de vorige keer idd Ik beschrijf het ook wel eens als een klein vingertje wat van binnenuit in mijn buik prikt En dan een beetje onderin de buik, zo hoog zit de baarmoeder nog niet namelijk. Daaraan voel ik ook het verschil, omdat de darmen nu dus hoger zitten, dus darmgeborrel kan het niet zijn dan. Vandaag nog niks gevoeld hoor.
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 januari 2006 @ 12:34:30 #78
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34575915
sjak, in het begin weet je ook niet dat het je babietje is dat je voelt. (bij de meesten tenminste). Je vermoedt het wel, maar het zouden net zo goed rommelende darmen kunnen zijn.
bij mij voelde het alsof er luchtbelletjes aan de binnenkant van m'n buik borrelden. (ken je dat gevoel nog van vroeger: windjes in het zwembad laten met een badpak aan? zoiets, maar dan aan de binnenkant van je buik )
Ik heb ook een keer gelezen dat t leek op een vlinder die tegen je buikwand fladdert.
En waar je 't zou moeten voelen is voor iedereen verschillend (en ook per keer verschillend), het is maar net waar de baby tegen de baarmoederwand 'botst'.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34576213
Dat kappers het onzin vinden dat je je haar niet mag verven, begrijp ik wel. Het zijn tenslotte toch verkopers, die hun 'product' willen verkopen?
Maar goed; iedereen heeft er een mening over en vlgens mij is het nog lang niet bewezen dat je het niet mag doen.
Pfff...als je overal op moet letten, moet je haast in een glazen kooitje gaan leven voor 9 maanden!

Je leest nou overal dat je ook al geen kaneel meer mag en geen aspartaam. Ik let er wel op maar het zit in zoveel producten dat e het ook niet helemaal kan voorkomen volgens mij.

Likt me zo geweldig om m'n babytje straks te gaan voelen! Maar dat duurt bij mij nog wel even.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:55:26 #80
82456 teig
oh my gow
pi_34576581
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja precies. Dan komen er van die 'ik heb ook es gehoord van de buurvrouw van de nicht van de slager hier om de hoek....' verhalen waar je ook niks aan hebt verder.

Ga naar een huisarts en stel je vragen daar. En verder afwachten. Kans dat je zwanger bent is volgens mij uiterst klein.
Ik ben naar mijn arts geweest en de kans dat het zo is is ook heel klein. Maar deze vraag kwam mij vrijdagavond op, en wilde graag antwoord. Ik dacht daat jullie me wel konden/wilden helpen.

En zoals jullie misschien wel weten is een huisarts niet echt bereikbaar zo op vrijdag avond...

Maar laat maar zitten hoor.... ik ben al weg hier...
  zondag 29 januari 2006 @ 13:01:44 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34576770
huisartsen post en dan heb je nog allerlei stichtingen e.d. die je meer kunnen helpen als de mensen hier..
dit topic is een topic voor mensen die al zwanger zijn en het wel en weer daarvan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 29 januari 2006 @ 13:10:55 #82
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34577047
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef dutchie het volgende:
Vanavond pretecho. Ik ga er nu lekker relaxed naar toe, omdat we woensdag al gezien hebben dat er geen bijzonderheden waren. Dus nu gaan we puur voor de mooie plaatjes.
heb ik wat gemist of heeft dutchie nog geen verslag gedaan?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 29 januari 2006 @ 13:16:56 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_34577260
dan heb ik het ook gemist LadyS

Dus Dutch...
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 januari 2006 @ 13:52:41 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34578595
*meldt*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 29 januari 2006 @ 14:03:21 #85
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34578992
tis volgens mij en beetje lastig hoe te doen met "gevaarlijke" stoffen enzo.
mja want welke zwangere verft nou niet (babykamer?)

maar er zitten ook voordelen aan; mijn ma wil niet dat ik in mijjn eentje de badkamer doe, want ze wil niet dat ik alleen met gevaarlijke middeltjes als ontkalker aan de gang ga
nou mam, dan niet toch?

mja haarverf en alles is gewoon wel slecht voor je, maar ik denk dat het toch voor een keer geen kwaad kan hoor..
  zondag 29 januari 2006 @ 14:05:31 #86
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34579080
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef blupje77 het volgende:

Pfff...als je overal op moet letten, moet je haast in een glazen kooitje gaan leven voor 9 maanden!

Je leest nou overal dat je ook al geen kaneel meer mag en geen aspartaam. Ik let er wel op maar het zit in zoveel producten dat e het ook niet helemaal kan voorkomen volgens mij.
inderdaad, en gekruid eten doe ik lekker toch, zo pittig mogelijk, dan kan mijn kindje eraan wennen
mja ik ben het zo gewend dus ik denk niet dat het kwaad kan..
  zondag 29 januari 2006 @ 15:20:41 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34581520
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef teig het volgende:
Ik ben naar mijn arts geweest en de kans dat het zo is is ook heel klein. Maar deze vraag kwam mij vrijdagavond op, en wilde graag antwoord. Ik dacht daat jullie me wel konden/wilden helpen.

En zoals jullie misschien wel weten is een huisarts niet echt bereikbaar zo op vrijdag avond...

Maar laat maar zitten hoor.... ik ben al weg hier...
Een antwoord had je al gehad:
quote:
Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef sjak het volgende:
Op deze site staat het volgende erover:
Heel soms komt het voor dat een vrouw zwanger raakt, terwijl ze de pil slikt. Hoewel de pil in principe niet schadelijk is voor het vruchtje, kun je toch maar het beste stoppen met het slikken ervan, op het moment dat je ontdekt dat je zwanger bent.
En ik neem aan dat jij net zo goed kan googelen als de rest van de dames hier.
En ten derde is het overgrote deel hier gewoon gepland zwanger dus hoeven niet na te denken over de gevolgen van de pil.

Daarnaast stond je vraag ook al in het andere topic.
En last but not least... je bent niet de eerste die hier komt met vragen omdat ze onhandig en stom geweest zijn met het pilgebruik. Ik kan het niemand kwalijk nemen dat ze niet iedere keer staan te juichen met hetzelfde antwoord...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 29-01-2006 15:32:35 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 15:31:10 #88
82456 teig
oh my gow
pi_34581851
ik ben al weg......
  zondag 29 januari 2006 @ 19:34:08 #89
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34590048
ik voel beebje nog helemaal niet Nou ja, helemaal niet is misschien wat overdreven, maar ik heb nog niet het idee gehad van: "JAAA, nu weet ik het zeker"
Nu heb ik al een dag of 4 een buikgriep, dus het doet niks anders dan borrelen van binnen Dus misschien voel ik hem wel, maar dan denk ik de buikgriep te voelen, zeg maar
En ik ben nu 17 weken en 4 dagen, dus het kan nooit lang meer duren.
Morgen weer naar de vk. Moet urine meenemen, maar dat is geloof ik standaard rond deze tijd.

Gisteren moest ik werken en ik stond samen met 2 collega's te wachten op de laatste collega. Opeens werd ik helemaal niet goed, ik ging zowat onderuit. Het geluid wat wegsterft naar de achtergrond, je zicht wat minder wordt, je voelt het bloed wegtrekken enz. Gelukkig nam 1 collega me mee lopen en toen we de hoek omkwamen in de koude wind, kwam ik alweer een beetje bij
Daarna zag ik helemaal geel

DUTCHIE!!!! Ik ben benieuwd!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 29 januari 2006 @ 20:05:00 #90
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34591001
Ja, ja, ik ben er al. Gister druk geweest en vandaag lekker veel buiten gewandeld en visite gehad. Morgen zal ik de foto's scannen. Hebben een hele lieve foto van het handje.
En hij/zij was ontzettend druk.
Maar later meer, er heeft er hier een diarree. Dus kom er nog op terug.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 29 januari 2006 @ 20:25:45 #91
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34591715
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:

Gisteren moest ik werken en ik stond samen met 2 collega's te wachten op de laatste collega. Opeens werd ik helemaal niet goed, ik ging zowat onderuit. Het geluid wat wegsterft naar de achtergrond, je zicht wat minder wordt, je voelt het bloed wegtrekken enz. Gelukkig nam 1 collega me mee lopen en toen we de hoek omkwamen in de koude wind, kwam ik alweer een beetje bij
Daarna zag ik helemaal geel
Eerste wat ik dacht was ijzertekort kun je morgen mooi om vragen

Dutchie kom op met het kabouterbrusje
  zondag 29 januari 2006 @ 20:58:00 #92
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34593043
Morgen dus de foto's, maar nu even een verslagje:
3 kwartier in een ontspannen omgeving kunnen genieten van ons nieuwe kaboutertje. En óf hij/zij wakker was zeg. We waren er om 20.00 en da's idd zo'n tijd dat ik net zelf lekker rustig op de bank zit met een bak koffie. Dus dan is de kabouter idd voelbaar actief.
Maar dat ie zo druk was verraste ons echt. Heel leuk. Deze kabouter leek juist zoveel rustiger dan zijn broertjes.
Was zijn handjes aan het pakken en zijn beentjes aan het rekken en strekken. En hij/zij heeft een heerlijk bol buikje. Weet ik in ieder geval dat niet alleen mijn buik zo snel groeit.
Het was heel fijn dat we gewoon even met zijn tweetjes konden genieten van onze nieuwe spruit, zonder de drukte van onze oudste muiter erbij.

Heb deze week ook het eerste dingetje voor de baby gekocht. Een shirtje met een opdruk. Gekocht bij een winkeltje hier wat gerund wordt door gehandicapten en ook hun eigen producten verkopen, zoals dit handgemaakte shirtje. Maatje 50/56... Lijkt zo klein weer, maar het past wel.
  zondag 29 januari 2006 @ 20:59:28 #93
94046 PM-girl
pi_34593103
Dank voor jullie reacties! Ik ben met eten enzo wel heel voorzichtig, mijn neiging omtrent dingen als haren verven en nagellakremover etc. is wat luchtiger merk ik. Ga gewoon lekker naar de kapper dinsdag!! (daarbij komt dat ik het niet vragen kan, ze is een goede bekende en volgens mij kent ze veel anderen om mij heen ook!)
Nog steeds 1 vraagje, mag je nu wel of niet een hoog voeteneind hebben voor de bevalling??
*
  zondag 29 januari 2006 @ 21:03:03 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34593247
die zaag je er toch ook niet af?
  zondag 29 januari 2006 @ 21:08:06 #95
94046 PM-girl
pi_34593452
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef dutchie het volgende:
die zaag je er toch ook niet af?
Nee maar we gaan een nieuwe kopen, dan wil ik er enigzins rekening mee houden!
Anders moet je misschien alleen je matras ophogen ofzo?
*
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 21:12:23 #96
81992 Githa
pi_34593625
Ik zou het zonde vinden om daar rekening me te houden hoor PM-gril. Als jullie met mooier vinden dan zou ik hem gewoon aanschaffen.
Bij mij stond de VK gewoon aan de zijkant en de kraamhulp zat op haar knieen gewoon op bed naast me no problem.
Dat ik me herinner stond dat ook niet eens op het lijstje van waar je rekening mee moest houden qua bed en thuis bevallen
  zondag 29 januari 2006 @ 21:12:55 #97
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34593649
Ik snap het even niet , je hebt toch niet standaard een hoog voeteneinde in je bed? Dat kan dan toch ook laag, zeg maar?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:15:31 #98
94046 PM-girl
pi_34593744
Haha, volgens mij ontketen ik opnieuw een hele discussie!! Ik weet nog niet of je er officieel rekening mee moet houden, maar ik dacht voor het geval ik 2 mooie bedden zie , dan kan ik daar naar kijken!
Maar zo te zien kan het dus gewoon. En ja, de meeste bedden die ik nu gezien heb, hebben een vaste ombouw, dus ook een vast hoog voeteneind! Sommigen zelfs een aangebouwde achterwand met kastjes, dus dat kan sowieso niet op klossen. (tenzij er weer een losse matrassenbodem op poten in staat, kan alleen de bodem op poten!
*
  zondag 29 januari 2006 @ 21:18:24 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34593866
Ze bedoelt zo'n opstaand randje neem ik aan. Niet het matras dat omhoog komt.

Maar dan ga je toch gewoon dwars in je bed liggen volgens mij?
En bij het kijken en toucheren heb je je benen opgetrokken dus dan zit de VK ook niet helemaal aan het voeteneinde.
Ik zou gewoon lekker een bed gaan kopen dat je mooi vindt ipv echt speciaal hiermee rekening te houden. Je zal iig niet de enige zijn met een verhoging aan het voeteneinde...
  zondag 29 januari 2006 @ 21:19:20 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34593913
We hebben hier toevallig ook net een bed gekocht met een hoog voeteneind. Maar ik mag toch niet thuis bevallen, dus dat zal al geen probleem vormen.

Gewoon lekker een bed kopen waar je verliefd op bent, want je ligt er meer in zonder vk en kraamhulp aan je bed dan met.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')