quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef LadyS het volgende:Gisteren moest ik werken en ik stond samen met 2 collega's te wachten op de laatste collega. Opeens werd ik helemaal niet goed, ik ging zowat onderuit. Het geluid wat wegsterft naar de achtergrond, je zicht wat minder wordt, je voelt het bloed wegtrekken enz. Gelukkig nam 1 collega me mee lopen en toen we de hoek omkwamen in de koude wind, kwam ik alweer een beetje bij
![]()
Daarna zag ik helemaal geel
![]()
DUTCHIE!!!! Ik ben benieuwd!
Oei
![]()
voorzichtig hoor! Als je geel wordt is het dan iets met je nieren of lever oid? hoge bloeddruk slaat toch op je nieren? Naja,, je zult het wel horen van de VK..
Ben trouwens wel blij met die antwoorden op haarkleuring e.d Ik ga binnenkort ook een spoeling halen, moet maar weer eens gebeuren, maar tot nu toe zit mijn haar best wel prinsessemooi, tis iets dikker dan normaal, ik heb normaliter van dat hippiehaar, recht toe recht aan , en als ik het er dan een model in doe is het thuis weer zo plat als een dubbeltje..
Mijn buik is trouwens enigzins gestopt met groeien.. 'Men verwondert' zich erover dat ik nu met deze buik 19 weken ben.. blijkbaar moet ik al wat dikker zijn,.. naja is mijn eerste, vind het ook wel een complimentje voor mijn 'strakke buikie
![]()
'.. ik zal es even wat posten in het desbetreffende buikentopic
![]()
...