Crazymoon, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef blupje77 het volgende:
Ik zou me inderdaad maar niet teveel zorgen maken cattie. Fijn dat het verder allemaal goed was!!
Pfff.....ik heb zelf al 2 dagen hoofdpijn; echt niet leuk meer! Gelukkig is het weekend en kan ik lekker uitrusten!
Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik nu paracetamol mag?
had visite, beetje late reactie. uiteindelijk gelukkig een prima dag gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Sugar het volgende:
Haha. Speurnez!
Ik heb ze nog niet, hoor. Ik zag een menukaart en kreeg er spontaan zin in.
Belana, hoe is het nu?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Belana het volgende:
* Belana mooshy is![]()
Het is zo moo-hooi!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef Leah het volgende:
Martineke, jij gaat die dagcurve zelf prikken hè? Valt mee hoor!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Belana het volgende:
* Belana mooshy is![]()
Het is zo moo-hooi!!!
ieksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Martineke het volgende:
[..]vind het ook niet eng. na de ks moest ik thuis nog 5 dagen prikken in mijn been jassen om trombose tegen te gaan, dat was veel enger gok ik
![]()
heb jij ook dagcurve zelf gedaan dan glucose?
Ik kreeg hem bij de eerste keer dat de flessen bezorgd werden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef PM-girl het volgende:
Net wederom bevestiging gehad dat ik echt zwanger ben, via de MvM test!!
Alleen heeft ze geen opvangbeker meegegeven....vergeten denk ik!
normaal doen ze dat ook gewoon in het zkh en heb je er geen last van als je daarna naar huis gaat, maar ik was ook zo snel weer weg daar dat ze dat waren vergetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ieksben ik blij dat ik dat niet hoefde..
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik kreeg hem bij de eerste keer dat de flessen bezorgd werden.
jaaaaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Belana het volgende:
[..]
Veel leuker nieuws: vanaf vandaag weet ik het zeker: ik voel het beebje
Ik voel het al een week, maar nu weet ik het zeker en wow! wat is dat toch mooi!!!
De dagcurve (in mijn geval 7 keer) is in het ziekenhuis gedaan, de laatste drie maanden moest ik insuline spuiten en dan moet je ook dagelijks een dagcurve maken (ook 7 keer).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Martineke het volgende:
[..]vind het ook niet eng. na de ks moest ik thuis nog 5 dagen prikken in mijn been jassen om trombose tegen te gaan, dat was veel enger gok ik
![]()
heb jij ook dagcurve zelf gedaan dan glucose?
Dank je dat je dit schrijft, ik vind het erg geruststellend om te horen dat het vaker voor komt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef E.T. het volgende:
cattie, nog een geruststellend verhaaltje: Volgens mij zijn niertjes de meest voorkomende reden om een extra echo te doen na de 20-weken echo. Ik heb al heel vaak gehoord dat er in eerste intstantie gedacht werd dat er iets mee zou kunnen zijn: te groot, te klein, verstopt..
neemt niet weg dat je je natuurlijk wel zorgen maakt.
Beste Teig, als je zelf de morningafterpil hebt geslikt is de kans wel heel erg klein dat je zwanger bent denk ik. Of het kwaad zou kunnen weet ik niet, er zijn wel meer vrouwen die de pil doorslikken omdat ze niet doorhebben dat ze zwanger zijn, ik zou het eens opzoeken op internet en anders aan een arts vragen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:50 schreef teig het volgende:
er is eenhele kleine kans dat ik zwanger ben, maar de kans is er... maar ik slik op dit moment de pil.
Mocht ik zwanger zijn weten we nog niet wat te doen. Ondertussen slik ik de pil... kan dat kwaad voor het eventuele kind mocht dat er zijn??
sorry tis een vaag verhaal hier staat een uitleg: [CENTRAAL] De pil 5
Ja precies. Dan komen er van die 'ik heb ook es gehoord van de buurvrouw van de nicht van de slager hier om de hoek....' verhalen waar je ook niks aan hebt verder.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:46 schreef Belana het volgende:
teig, waarom ga je je tijd besteden aan topics hier terwijl je naar een arts moet gaan? Ik begrijp dit soort dingen nooit zo, sorry. Wij zijn geen artsen, dus ga naar je huisarts!
Vanaf dat je mag bevallen heb je meldplicht dus met 37 weken precies.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Mammietje het volgende:
Maar eh... als ik het goed begrijp heb je dus 4 weken voor uitgerekende datum meldplicht hier?Grote sociale controle dus!
Ik ook! Ik ben juist helemaal niet geirriteerd. Sorry als dat zo overkomt! Dat ik zeg dat ik me er buiten ga houden is omdat ik er gewoon eigenlijk niets mee te maken heb (aangezien ik mijn haar niet hoef te verfen). En dat ik vind dat iedereen daar zijn eigen keuze moet maken.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef Sugar het volgende:
Huh? Sjak, ben je nu geirriteerd? Want ik geef alleen aan dat er blijkbaar verschillend over gedacht wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |