quote:Ja, maar we lopen ook niet voor niets nog steeds op klompen...
Ja iddquote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef sjak het volgende:
Vooral dat kadertje waarin de dingen staan die een man tijdens de bevalling niet mag zeggen staat me nog goed bij
Precies en daar kan ik me altijd heel boos over maken! In kantooruren, ze verdienen genoeg om ook een keer 's nachts hun bed uit te komenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef cattie het volgende:
Tenzij (ja, altijd weer die tenzij) de anaestesist (rotwoord, hoop dat het zo ongeveer goed is), niet komt.... Op dit moment willen ze namelijk niet naar het ziekenhuis komen voor een ruggeprik bij een natuurlijke bevalling, dus is het alleen mogelijk tijdens kantoor uren. Maar het ziekenhuis is met ze in onderhandeling!
Ja, het irriteert mij ook mateloos. Voor een keizersnee komen ze (natuurlijk) wel, waarom dan anders niet? Als je arts wordt weet je dat je uit bed getrommeld kunt worden, part of the deal, en daar verdienen ze idd ook genoeg voor!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:56 schreef sjak het volgende:
[..]
Precies en daar kan ik me altijd heel boos over maken! In kantooruren, ze verdienen genoeg om ook een keer 's nachts hun bed uit te komenIk hoop dat het lukt in het ziekenhuis Cattie.
Dat is ook 1 van de redenen dat mijn vrouw misschien toch liever poli-klinische wil bevallen ipv thuis. Als er dan wat mis, is er deskundige hulp in de buurt....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef cattie het volgende:
Dat oervrouw gevoel van jou, Tamea, heb ik helaas niet. Ik heb het gevoel dat mijn bevalling een drama wordt als er niet goed ingegrepen wordt.
Sommige natuurlijke bevallingen kunnen dat ook zijn...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef _evenstar_ het volgende:
een keizersnede zonder enige vorm van verdoving is barbaars..![]()
Ben dan geen vrouw, maar kijk wel eens mee met die bevallingsprogramma's...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
Sommige natuurlijke bevallingen kunnen dat ook zijn...
oh dat hoor je mij niet zeggen.. maar je kunt een natuurlijke bevalling niet vergelijken met ene ks dt bedoeld eik er mee aan te tonenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
Sommige natuurlijke bevallingen kunnen dat ook zijn...
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef _evenstar_ het volgende:
catiie een keizersnede is dan ook geenszins te vergelijken met ene natuurlijke bevalling..
een keizersnede zonder enige vorm van verdoving is barbaars..![]()
Ik weet ook niet of ik aan dat gevoel iets ga hebben en of ik mezelf dat niet heb aangepraat wetende dat je toch niet alles in de hand kan hebben. Soort van struisvogelpolitiek aan de ene kant dus en aan de andere kant het zeer rationele "het zal wel goed gaan want miljoenen vrouwen hebben dit eerder gedaan en we zijn er voor gemaakt"quote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef cattie het volgende:
Ik ben het wel met Kluun eens (ja, mijn man heeft het ook met veel plezier gelezen!). Van mij mag de gemiddelde controle van zwangere vrouwen in Nederland wel beter. Maar omdat ik toch bij de gynaecoloog loop, maakt het voor mij niet zoveel uit.
Dat oervrouw gevoel van jou, Tamea, heb ik helaas niet. Ik heb het gevoel dat mijn bevalling een drama wordt als er niet goed ingegrepen wordt.
Dan ben ik helemaal blij dat ik het niet gezien heb!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:22 schreef _evenstar_ het volgende:
cattie ze hadden wle beelden ervan... ik heb die uitzending gezienen idd ze moeten ook komen met natuurlijke bevallingen mee eens..
Als je buiten kantooruren in het ziekenhuis bevalt terwijl je gewoon bij een vk loopt en die doet dan dus ook de bevalling is er geen gyn in de buurt.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de redenen dat mijn vrouw misschien toch liever poli-klinische wil bevallen ipv thuis. Als er dan wat mis, is er deskundige hulp in de buurt....
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als je buiten kantooruren in het ziekenhuis bevalt terwijl je gewoon bij een vk loopt en die doet dan dus ook de bevalling is er geen gyn in de buurt.
die moet dan ook gewoon uit z'n bed gebeld worden. Het voordeel dat er deskundige hulp in de buurt is, heb je dus niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |