Ik kreeg hem bij de eerste keer dat de flessen bezorgd werden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef PM-girl het volgende:
Net wederom bevestiging gehad dat ik echt zwanger ben, via de MvM test!!
Alleen heeft ze geen opvangbeker meegegeven....vergeten denk ik!
normaal doen ze dat ook gewoon in het zkh en heb je er geen last van als je daarna naar huis gaat, maar ik was ook zo snel weer weg daar dat ze dat waren vergetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ieksben ik blij dat ik dat niet hoefde..
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik kreeg hem bij de eerste keer dat de flessen bezorgd werden.
jaaaaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Belana het volgende:
[..]
Veel leuker nieuws: vanaf vandaag weet ik het zeker: ik voel het beebje
Ik voel het al een week, maar nu weet ik het zeker en wow! wat is dat toch mooi!!!
De dagcurve (in mijn geval 7 keer) is in het ziekenhuis gedaan, de laatste drie maanden moest ik insuline spuiten en dan moet je ook dagelijks een dagcurve maken (ook 7 keer).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Martineke het volgende:
[..]vind het ook niet eng. na de ks moest ik thuis nog 5 dagen prikken in mijn been jassen om trombose tegen te gaan, dat was veel enger gok ik
![]()
heb jij ook dagcurve zelf gedaan dan glucose?
Dank je dat je dit schrijft, ik vind het erg geruststellend om te horen dat het vaker voor komt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef E.T. het volgende:
cattie, nog een geruststellend verhaaltje: Volgens mij zijn niertjes de meest voorkomende reden om een extra echo te doen na de 20-weken echo. Ik heb al heel vaak gehoord dat er in eerste intstantie gedacht werd dat er iets mee zou kunnen zijn: te groot, te klein, verstopt..
neemt niet weg dat je je natuurlijk wel zorgen maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |