Ik doe niet aan woordgrappen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een woordgrap van formaat, helaas niet van jouw hand.
Hmm.. ik vrees dat mijn oppervlakkigheid me hier opbreekt. Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..quote:
Ik ben natuurlijk geen Gymnasiast, he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wellicht meer in absurdo, in jouw geval.
En dat is geenszins prikkelend?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..
Neem maar aan dat in dit geval jij altijd het onderwerp bent, en Johan de With altijd het lijdend voorwep.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm.. ik vrees dat mijn oppervlakkigheid me hier opbreekt. Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..
Mwa, volstaat ruig doen met latijn ook?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
hier worden de problemen zeker opgelost?
Levensproblemen kunnen niet worden opgelast, Tarry.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
hier worden de problemen zeker opgelost?
splitsingnee dus?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, volstaat ruig doen met latijn ook?
Hoe nuttig voel jij je vandaag, Jehan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Levensproblemen kunnen niet worden opgelast, Tarry.
Zeer. Ik heb de economie reeds vele malen gestimuleerd en heb afgewassen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe nuttig voel jij je vandaag, Jehan?
Als de uitspraak was dat begeerlijkheid van sigme absurd zou zijn.. dan prikkelt dat wel. Maar wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat is geenszins prikkelend?
Mag ik dan dubbelen als meewerkend voorwerp?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Neem maar aan dat in dit geval jij altijd het onderwerp bent, en Johan de With altijd het lijdend voorwep.
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de uitspraak was dat begeerlijkheid van sigme absurd zou zijn.. dan prikkelt dat wel.
Het wachten is op het oordeel van de rechtbank. Als God niet bestaat, dan verkoop ik de bootquote:
doe je voorzichtig? Voor de narcose goed doorvragen he..quote:
Jo, heb ik het pedanterie'tje gewonnen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.
...en daarmee tovert Johan de With een glimlach op je wangen (Waaaahaaaaaaaangennn)...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Uitstekend. Ik val altijd snel door de mand.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:55 schreef Iblardi het volgende:
Zo, het Nederlandsecultuurgoedafzeiktopicje (nepduitsers!)
Nederlandse kinderliedjes door vreemde ogen
Een notitie in je FOK!-strafblad, zeg maar. Een deel van de crew kan dat inzien en aanvullenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef Iblardi het volgende:
Wat is een note?
Oh, Hoe weet je of je een note hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Een notitie in je FOK!-strafblad, zeg maar. Een deel van de crew kan dat inzien en aanvullen![]()
Mot je aan klowjow vragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, Hoe weet je of je een note hebt?
Wat Waaaahaaaaaaaangennn? De uitdrukking is glimlach op gezicht toveren trouwensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef Iblardi het volgende:
[..]
...en daarmee tovert Johan de With een glimlach op je wangen (Waaaahaaaaaaaangennn)...
Als er een post van je is verdwenen, geloof ik. Of een deel van je post. Daarvan kan notitie zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, Hoe weet je of je een note hebt?
niet zoho, je moet wel weten hoe je je inlikt bij een fok!oligarchquote:
Hehe, heeft Floripas een note?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nee, je hebt geen note. Af van het note gezeur
Je moet wel mijn meest recente topic lezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat Waaaahaaaaaaaangennn? De uitdrukking is glimlach op gezicht toveren trouwens.
Ik dacht eigenlijk eerder aan een toverstaf.quote:Maar waarom ga ik glimlachen als Johan de Witt mijn gebrek aan ontwikkeling weer eens genadeloos aan het licht laat komen?
Ik moet verrassend weinigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:09 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Je moet wel mijn meest recente topic lezen.
Ben jij geschuffeld? Het kost mij uiterste inspanning niet de hele dag geterroriseerd te worden door mijn hoofd, dat altijd de meest debiele liedjes tegen mij loopt af te spelen.. en dan zou ik het zoiets voeren? Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt!quote:En het geweldige liedje downloaden.
Een toverstraf?quote:[..]
Ik dacht eigenlijk eerder aan een toverstaf.
Bron: RTLZquote:Groei Amerikaanse economie klapt in elkaar
De economie in de Verenigde Staten is in het vierde kwartaal met slechts 1,1% gegroeid.
Groei
In het derde kwartaal bedroeg de groei nog 4,1%, het kwartaal daarvoor dikte de economie met 3,3% aan. Analisten hadden al rekening gehouden met een kleine terugval tot 2,6%, maar het groeipercentage van 1,1% ligt daar fors onder.
Consumentenbestedingen
Consumenten gaven 1,1% meer uit dan in hetzelfde kwartaal uit 2004. Deze bestedingen zijn goed voor tweederde van de Amerikaanse economie. De bedrijfsbestedingen stegen met 2,8%, terwijl deze in het derde kwartaal nog 8,5% toenamen.
Stemming gedrukt
De cijfers drukten de jubelstemming op de beurzen. De forse winsten verdampten nadat het Amerikaanse Ministerie van Handel de cijfers naar buiten bracht.
Ha, een dwarse. Die heb ik graag.quote:
Dit is de koningin der hoofdhangliedjes, dat is wel waar.quote:Ben jij geschuffeld? Het kost mij uiterste inspanning niet de hele dag geterroriseerd te worden door mijn hoofd, dat altijd de meest debiele liedjes tegen mij loopt af te spelen.. en dan zou ik het zoiets voeren? Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt!
[..]
Ja, johans...Nou ja, laat maar zitten.quote:Een toverstraf?
Je had me toch niet aangezien voor een meegaand tiepjequote:
Ik heb eens even m'n AT bekeken, ik ben wel echt heel POLligquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef sigme het volgende:
Kijk, dat zou mij nou nooit gebeuren, iets in ONZ.
Kijk eens naar het CV van George_B.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eens even m'n AT bekeken, ik ben wel echt heel POLlig. Ben ik een anomalie?
Die is ook vrij zuiver, dat is ook zo. Maar die heeft wel een hoger Erica Terpstra gehalte binnen POL.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kijk eens naar het CV van George_B.
Jij opent ook vrij weinig, toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eens even m'n AT bekeken, ik ben wel echt heel POLlig. Ben ik een anomalie?
Zo min mogelijk. EWK heeft me laatst doen beloven dat ik een nieuwe SC open als ik de sluitpost in de oude maak, vandaar [POL SC 842] Belofte maakt schuldquote:
Open eens een topic dat niet over politiek gaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. EWK heeft me laatst doen beloven dat ik een nieuwe SC open als ik de sluitpost in de oude maak, vandaar [POL SC 842] Belofte maakt schuld
En ik heb vandaag helemaal zelf uit mezelf een topic geopend![]()
D66 A'dam: Marokkaantjes op eiland onder militaire tucht!
En in alle tijd daarvoor nog 2 denk ik.
Ik ben een berucht slechte opener.
Nee, niet op fok. Ik heb een naam hoog te houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Open eens een topic dat niet over politiek gaat?![]()
Bangebroek!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, niet op fok. Ik heb een naam hoog te houden.![]()
Ghe. Als je dacht dat ik me zo makkelijk uit mijn tent laat lokken vergis je je deerlijk.quote:
Bangebroek!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Als je dacht dat ik me zo makkelijk uit mijn tent laat lokken vergis je je deerlijk.
Ik weiger. En ik kan behoorlijk m'n poot stijf houden.
Zo is dat! En mijn kantooruren zitten er weer op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef MrX1982 het volgende:
Vrijdag.
Doen jullie niet aan de vrijdagmiddag borrel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef sigme het volgende:
Zo is dat! En mijn kantooruren zitten er weer op.
* sigme gaat de fiets maar eens opzoeken.
Nee, fijn he? Al deden ze eraan, MrX, ik ging met hun niet borrelen hoor. Ze zijn echt sáái, bovendien hou ik collega's liever wat op afstand. Bij de vorige werkgever maakt ik voor een stel nog wel een uitzondering maar hier niet hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Doen jullie niet aan de vrijdagmiddag borrel?
Hmm als het saaie collega's zijn geef ik je geen ongelijk. Borrelen moet je alleen doen met leuke mensenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef sigme het volgende:
Nee, fijn he? Al deden ze eraan, MrX, ik ging met hun niet borrelen hoor. Ze zijn echt sáái, bovendien hou ik collega's liever wat op afstand. Bij de vorige werkgever maakt ik voor een stel nog wel een uitzondering maar hier niet hoor.
*gaat nu echt weg*
Beter had het niet gezegd kunnen worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
De ''vrijdagmiddag-borrel'' is een van de gruwelijkste verschijnselen van de moderne tijd.
En de vrijdagmiddagborrel van de posterijen is helemaal bedroevend. Ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vond het altijd wel grappig maar daarover zijn de meningen blijkbaar verdeeld.
Daar wil ik liever niet over praten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
En de vrijdagmiddagborrel van de posterijen is helemaal bedroevend. Ik spreek uit ervaring.
Welke ''vrijmibo'' vond je dan wel grappig?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet over praten.
Bedrijf waar ik een paar jaar geleden heb gewerkt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Welke ''vrijmibo'' vond je dan wel grappig?
Gelukkig was het er zo te zien be-re-gezellig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Iblardi het volgende:
Google voor de grap eens op 'vrijmibo'. De sneuheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zal een krypto-communistische spion op de scheikundeafdeling van de UU zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom moet iedereen weten dat Andrei Petukhov een rode broek draagt?
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ben je nog steeds ziek du_ke?
Dat kan nooit de bedoeling zijnquote:In de toekomst minder bier drinken.
Dat is niet zo mooi. Ziekte van Lyme dat komt toch door een teek?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef du_ke het volgende:
JaOnderhand ook een keelontsteking opgelopen en een kuur gekregen omdat ik misschien de ziekte van Lyme heb. Het gaat lekker hier
.
Lijkt me ook. Geen bier is als stoppen met ademenquote:Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Och tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:33 schreef du_ke het volgende:
Heb een flinke antibiotica kuur gekregen.
Bedanktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Ziekte van Lyme dat komt toch door een teek?
Nah ja sterkte in ieder geval.
[..]
Juist ik ga er vanavond toch wel een paar drinken denk ikquote:Lijkt me ook. Geen bier is als stoppen met ademen.
Bizar dat zoiets zich dan nu pas manifesteert. Gevaarlijke beestjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef du_ke het volgende:
Bedankt. Ja komt door een tekenbeet maar het kan heel goed een beet van een paar jaar terug zijn geweest.
A beer a day keeps the doctor awayquote:Juist ik ga er vanavond toch wel een paar drinken denk ik. Ben er wel weer zwaar aan toe.
Wat, waar?quote:
Oh dat. Ja, ik vind die 1ofthefew een naar figuur, en ik heb behoorlijk ontzag voor BSB en zéker voor Mutant. Wie hun zo in de hoek van blinde moslimfundamentalistischterroristmeverheerlijkers zet, die krijgt van mij een veeg uit de pan. Zo iemand doet geen enkele poging om mensen hun bijdragen te le-zen en op waarde te schatten. Als een blind paard: moslim = terrorist. Grrr.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
NWS-FB en die andere topic.
Je gebruikte zelfs het "" icoontje
Nummetje 22 graag. Hoeveel roebels?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Iblardi het volgende:
Google voor de grap eens op 'vrijmibo'. De sneuheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is geen kloon... (100 % zeker weten).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ontzag voor BSB, dat is gewoon een irritante relkloon.
Je laat tenminste niet over je heen lopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, ik vind die 1ofthefew een naar figuur, en ik heb behoorlijk ontzag voor BSB en zéker voor Mutant. Wie hun zo in de hoek van blinde moslimfundamentalistischterroristmeverheerlijkers zet, die krijgt van mij een veeg uit de pan. Zo iemand doet geen enkele poging om mensen hun bijdragen te le-zen en op waarde te schatten. Als een blind paard: moslim = terrorist. Grrr.
Maar ik was laatst véél opgefokter, met die discussie met NS. Dan laat ik-tjes wel achterwege.
Irritante reluser danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:
Dat is geen kloon... (100 % zeker weten).
Tja je kan die zooi jaren in je dragen. Maar waar ik de laatste tijd last van had kan ook goed door wat anders komen. Die test was meer voor de zekerheid omdat ik eigenlijk elk jaar wel een paar keer gebeten word.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bizar dat zoiets zich dan nu pas manifesteert. Gevaarlijke beestjes.
[..]
quote:A beer a day keeps the doctor away.
Het bos is levensgevaarlijk. Minder rondhuppelen daarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan die zooi jaren in je dragen. Maar waar ik de laatste tijd last van had kan ook goed door wat anders komen. Die test was meer voor de zekerheid omdat ik eigenlijk elk jaar wel een paar keer gebeten word.
Krijgt 'ie wel genoeg haymakers?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, ik vond het enkel raar dat uitgerekend jij, die ik toch beschouw als een heel koelbloedig debatteur, opeens met een dergelijk penitentiair voorbeeld aan kwam zetten, dat mijns inziens de discussie uit het lood slaat. Vandaar die gekscherende opmerking over Godwin's Law.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja, we gaan Goodwin's Law toepassen op discussie over de Holocaust.. ben je verdomd snel klaar
vertel me, hoe ga je deze discussie voeren zonder aan nazi's te referen?
Uiteraard heb ik die gelezen, maar ik ben pas hier mee gaan doen, zeg maar in een zijtak van de discussie.quote:Ik nam aan dat je de beginpost gelezen had en hier regaeerd in de wetenschap dat de beginstelling is dat volgens Ryan3 er een extra maatregel moet komen die 'eens en voor altijd' de holocaust-discussies moet oplossen, namelijk een verbod op de eerdere discussies zoals die er al eerder zijn geweest in C&H...
Wat ik tot nu toe schreef, had eigenlijk uitsluitend betrekking op het echte leven.quote:Als je niet je posts plaatst in de wetenschap welk een bewering er in de beginpost stond, ben ik dan eigenlijk wel benieuwd hoe je nu denkt over de 'eens-en-voor-altijd-oplossing' van Ryan3 ...
ik haalde uit je post dat je er wel mee instemde.
Hij is wel irritant soms, en die essays van hem doen me twijfelen aan z'n verstand, maar hij is geen terreuraanbidder. En hij bekijkt veel dingen vanuit een ongebruikelijke hoek, ik vind het waardevol als er zulke personen rondlopen, en meeschrijven. Voor gezellige theekransjes waarbij iedereen het met elkaar eens is kom ik hier niet. Nou ja, wel hier in de SC, maar niet POL.quote:
Ik vraag me bij de posts van BSB af of hij het nou meent of gewoon post om te trollen dit vanwege zijn veelvuldig gebruik van dequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:39 schreef sigme het volgende:
Hij is wel irritant soms, en hij die essays van hem doen me twijfelen aan z'n verstand, maar hij is geen terreuraanbidder. En hij bekijkt veel dingen vanuit een ongebruikelijke hoek, ik vind het waardevol als er zulke personen rondlopen, en meeschrijven. Voor gezellige theekransjes waarbij iedereen het met elkaar eens is kom ik hier niet. Nou ja, wel hier in de SC, maar niet POL.
Het is jammer dat ik KirmiziBeyaz niet op fok heb meegemaakt.
Da's NorthernStar in een roodwitte jas. (Dus eigenlijk alleen zonder het zwart.)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:39 schreef sigme het volgende:
Het is jammer dat ik KirmiziBeyaz niet op fok heb meegemaakt.
Geef even aan waar precies, ik ga heus niet zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef Drugshond het volgende:
Yes ik sta er nu al tussen, na net een week.
Top 3 slechtste moderators ooit![]()
Nou ja, NS kan ik ook wel mee discussieren. Hij (? toch) geeft antwoord op vragen, beargumenteert etc. Ik kan daar wel wat mee. I.t.t. die Fonkadinges, daar krijg ik geen beweging in, dus daar heb ik niets aan, op discussiegebied.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's NorthernStar in een roodwitte jas. (Dus eigenlijk alleen zonder het zwart.)
wie is scorpie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef Drugshond het volgende:
Yes ik sta er nu al tussen, na net een week.
Top 3 slechtste moderators ooit![]()
Nu betreur ik het des te meer dat ''Vermeende genocides'' onvindbaar is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef sigme het volgende:
Kirmizi is standvastig en loopt ook niet weg voor vragen, voor zover ik hem elders (niet alleen aan gene zijde) heb meegemaakt. En hij veroordeelt terreur geheel, en spreek dat ongezouten uit.
Op een of andere manier mag ik hem wel een beetjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beide, maar hij zegt gewoon wat hij denkt. Ook online verschillende bijdrages ter sprake genomen. Maar die gast is echt wel voor rede vatbaar. Maar hij kicked er wel op als users over de zeik gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me bij de posts van BSB af of hij het nou meent of gewoon post om te trollen dit vanwege zijn veelvuldig gebruik van desmiley.
Zwaai hier scorpie uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef Tafkahs het volgende:
wie is scorpie?
Oh?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu betreur ik het des te meer dat ''Vermeende genocides'' onvindbaar is.
Hiermee is overtuigend aangetoond dat jij iedere denkbare objectiviteit ontbeert.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beide, maar hij zegt gewoon wat hij denkt. Ook online verschillende bijdrages ter sprake genomen. Maar die gast is echt wel voor rede vatbaar. Maar hij kicked er wel op als users over de zeik gaan.
Maar in real life, is het een super aardige gozert. Maar achter het toetsenbord is het een kwal, maar wel eentje met een gevoel voor humor en timing. En hij heeft een goed gevoel voor de strip-tekenpen.
2 jr geleden zat hij elke user belachelijk te maken door middel van een tekening. Elk leuk topic was dat.
Oh, ik heb elders wel een discussie met hem gevoerd over de 'vermeende' Armeense genocide, hoewel ik daarin niet zelf direct KM aansprak. Maar anderen wel. Ik ben geen liefhebber van z'n standpunten, ik had hem alleen best graag op fok bevochten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu betreur ik het des te meer dat ''Vermeende genocides'' onvindbaar is.
It's called magic.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe doet men dat?
Hij is dus gewoon een beetje verzuurd al dan niet express om mensen te narren. Maar je hebt hem dus weleens gemeet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Beide, maar hij zegt gewoon wat hij denkt. Ook online verschillende bijdrages ter sprake genomen. Maar die gast is echt wel voor rede vatbaar. Maar hij kicked er wel op als users over de zeik gaan.
Maar in real life, is het een super aardige gozert. Maar achter het toetsenbord is het een kwal, maar wel eentje met een gevoel voor humor en timing. En hij heeft een goed gevoel voor de strip-tekenpen.
2 jr geleden zat hij elke user belachelijk te maken door middel van een tekening. Elk leuk topic was dat.
Maar daarmee was die thread onvindbaar gebleven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Johan_de_With het volgende:
De enige Foktool die ik nog gebruik, is die van M.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar daarmee was die thread onvindbaar gebleven.
Ik ken die scorpie wel. Is dat erg?quote:
Briljante vraag die iemand mij laatst stelde; ''Hoe heet toch ook weer dat lampje van Willie Wortel?''quote:
Ten gunste van Kirmizi ook, overigens. Irritant, maar zonder mankementen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Ten gunste van BSB; waar het aankomt op het schrijven van verzorgd Nederlands, kan menigeen nog iets van hem leren.
ik weet niet, wat denk jij?quote:
Ze zijn collega's geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is dus gewoon een beetje verzuurd al dan niet express om mensen te narren. Maar je hebt hem dus weleens gemeet?
We werkten voor hetzelfde bedrijf.. niet helemaal waar. Hij zat in een andere sub-groep en op Fok! kwamen we erachter dat we in dezelfde kantine zaten. Ik herkende hem sneller dan hij mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is dus gewoon een beetje verzuurd al dan niet express om mensen te narren. Maar je hebt hem dus weleens gemeet?
Hij komt van orgine uit Dordrecht en nee dat is geen braboland.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef sigme het volgende:
Ze zijn collega's geweest![]()
Al die brabo's kennen mekaar toch?
Grappig zeg zo kom je nog eens iets te weten over je collega. Trekt hij in het echt ook zo'nquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:05 schreef Drugshond het volgende:
We werkten voor hetzelfde bedrijf.. niet helemaal waar. Hij zat in een andere sub-groep en op Fok! kwamen we erachter dat we in dezelfde kantine zaten. Ik herkende hem sneller dan hij mij.
(Kleurtjes doen wonderen).
Je bedoelt een laxerende poedel-tronie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Grappig zeg zo kom je nog eens iets te weten over je collega. Trekt hij in het echt ook zo'ngezicht?
Vroeger wilde ik altijd laxeermiddel bij de post in het koffiezetapparaat gooien. Is er nooit van gekomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bedoelt een laxerende poedel-tronie?
Mijn... Mijn... Voor...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
Mijn tepels, mijn penis, voor Jenna.
Eigenlijk ben je best eenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik altijd laxeermiddel bij de post in het koffiezetapparaat gooien. Is er nooit van gekomen.
Daarom lijken al die brabo's ook zo op elkaar. De meesten liegen ook nog, maar doen dat het liefste af als een nooit ophoudend "grapje".quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze zijn collega's geweest![]()
Al die brabo's kennen mekaar toch?
Jenna is niks vergeleken met Bunnyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
Mijn tepels, mijn penis, voor Jenna.
Maar Bunny wordt dan weer overtroffen door St. Patrick.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Jenna is niks vergeleken met Bunny
De boefjes. Dat keek ik vroeger altijd bij Villa Achterwerkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Eigenlijk ben je best eenboefje
.
1: google weigert zoekgegevens te overhandigenquote:Google staat eind februari voor de rechter
Vrijdag 27 januari 2006, 15:50
- De zaak die Justitie tegen Google is gestart omdat het bedrijf data over zoekopdrachten weigert te overhandigen1, komt eind februari voor.
Geen reacties Door Edwin Feldmann
De zaak tussen het Amerikaanse departement van Justitie en Google dient op 27 februari, zo meldt CNet. Rechter James Ware mag de zaak leiden. Ware is geen vreemde in de ict-markt. Eerder boog hij zich al over kwesties als het domein sex.com. Ook deed hij een spamrechtszaak en was hij betrokken bij de antitrustzaak die RealNetworks tegen Microsoft had aangespannen.
Justitie eist data van zoekopdrachten van de grootste Amerikaanse zoekmachines. Dit moet als bewijs dienen in een rechtszaak tegen de American Civil Liberties Union (ACLU)2. Eerder deze week bleek dat de zoekmachines Yahoo en MSN al wel gehoor hebben gegeven aan het verzoek van Justitie. Google weigerde waarna een dagvaarding volgde.
Google krijgt op 6 februari de kans om zijn kritiek te beargumenteren. Een week later is het de beurt aan het ministerie van Justitie. Op 27 februari ontmoeten de twee partijen elkaar in rechtszaal.
quote:'Nieuw paspoort al voor introductie gekraakt'
Uitgegeven: 26 januari 2006 21:54
Laatst gewijzigd: 26 januari 2006 22:00
AMSTERDAM - De beveiliging van het nieuwe biometrische paspoort is nog voor de introductie gekraakt door beveiligingsspecialisten. Dat maakt het Vara-wetenschapsprogramma Nieuwslicht donderdag bekend. Het nieuwe paspoort is voorzien van een chip waarop de gegevens van de houder en een scan van het gezicht staan.
De informatie op de chip wordt op afstand gelezen door een kaartlezer. Specialisten van een bedrijf uit Delft wisten het radiosignaal tussen de chip en de kaartlezer te onderscheppen. Nadat de zogeheten versleutelingscode werd gekraakt, was alle informatie op de chip te lezen.
Volgens de beveiligingsspecialisten en hoogleraar computerbeveiliging Bart Jacobs is de beveiliging van het nieuwe paspoort ondermaats. Volgens Nieuwslicht heeft een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken laten weten dat wordt gewerkt aan een manier om het beveiligingslek te dichten. Die oplossing wordt in februari voorgedragen aan de ICAO, de instantie die wereldwijd de eisen voor paspoorten formuleert.
De bedoeling is dat het nieuwe biometrische paspoort in augustus van dit jaar wordt ingevoerd. Nieuwslicht wordt vrijdagavond uitgezonden op Nederland 3.
@ Nederland 3, 20:20 tot 21.00quote:TVgids.nlBinnenkort presenteert minister Pechtold ons nieuwe paspoort met in elk exemplaar een speciale computerchip; een zogenaamde RFID-chip met daarop uw persoonsgegevens die van een afstand kan worden afgelezen. Is dat wel veilig? In Japan is gefilmd hoe die RFID-chips al overal in het dagelijks leven zijn doorgedrongen. Dit seizoen vragen we elke week aan een bekende Nederlander om voor ons het nieuws bij te houden en daarover een vraag aan de wetenschap te formuleren. Deze week wordt het spits afgebeten door D66 Tweede-Kamerlid Lousewies van der Laan, die zich bij het nieuws van de koudegolf in Europa afvraagt hoeveel kou een mensenlichaam eigenlijk kan hebben. Francisco van Jole presenteert het prototype van een apparaat dat een tennisbal stil in de lucht kan laten zweven, zodat kinderen makkelijker kunnen leren tennissen. Een aantal kranten en televisieprogramma’s had deze week aandacht voor de oud-dijkgraaf Melis Spaans die vindt dat hij een standbeeld verdient. 'Nieuwslicht' laat een hele andere kant van dat verhaal zien. In het panel vanavond neuropsycholoog Margriet Sitskoorn..
http://www.janjacobvandijk.nl/quote:Column: Roemenië bij de EU
Afgelopen week was ik, zoals vorige week aangekondigd, in Roemenië. Het doel van mijn reis was om te zien of Roemenie klaar was voor toetreding tot de Europese Unie. Op basis van eerdere bezoeken en rapportages was duidelijk geworden dat de corruptie en de kwaliteit van de rechters nog veel te wensen over liet. Dat was mij in de zomer van 2004 wel duidelijk geworden, maar hoe zou het er nu voor staan. Om een antwoord te krijgen op die vraag, vertrok ik dinsdagavond naar Boekarest.
Tijdens verschillende gesprekken werd mij duidelijk dat er wel enkele stappen vooruit waren gezet, maar dat er nog veel mis is. Zo was de oud-premier van Roemenië, Nastase, al tijdens zijn premierschap eens door journalisten bevraagd op de school van zijn kinderen. Die zaten op een dure opleiding in de Verenigde Staten. Nastase antwoordde dat zijn tante Tamara dit betaalde. Toen hem enige maanden geleden werd gevraagd waar zijn grote rijkdom vandaan kwam, antwoordde hij dat tante Tamara was overleden en hem het kapitaal had nagelaten. De journalisten werden nu nieuwsgierig naar die tante Tamara en kwamen er achter dat zij in de VS leefde op een flatje van zeventien vierkante meter met een maandelijkse toelage van 100 dollar. Meneer Nastase had nu wel iets uit te leggen. Dit was één van de onderzoeken die nu tegen hem lopen. Ondertussen is hij nog wel steeds voorzitter van het Roemeense parlement: geen partijgenoot die hem dwingt om zijn functies neer te leggen gedurende dit onderzoek.
Maar ook een andere voormalige minister wist hoe hij zijn eigen rijkdom kon vergroten tijdens zijn ministerschap. Oud-minister van transport Mitrea schreef een openbare aanbesteding uit voor het taxivervoer tussen de luchthaven van Boekarest en het centrum van de stad. Alleen dit taxibedrijf mocht dat vervoer voor zijn rekening nemen. De eisen waren zeer precies omschreven: type auto, kleur van de auto, grootte van de kofferbak en ga zo maar door. Er was slechts één taxibedrijf dat voldeed aan deze eisen: het taxibedrijf waar toevallig zijn vrouw grootaandeelhouder was. Dit waren mensen uit de vorige regering, maar ook in de huidige regering zijn nu mensen aangeklaagd omdat ze voor meer dan een miljoen euro de belasting hebben ontdoken.
Wil je corruptie op een effectieve manier bestrijden, dan moet het rechtelijk apparaat zuiver zijn. Maar ook daar zijn de zaken niet in orde. Nog steeds geldt dat het goedkoper is om een rechter te huren dan een advocaat. Kortom: het land is nog steeds corrupt, ondanks dat er enkele goede mensen zijn. Kleine stapjes voorwaarts, maar onvoldoende om ze nu toe te laten.
Ik weet dat die vent daarboven Gordon is (van Floripas gehoord), maar ik blijf er Jan Marijnissen in zien...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:53 schreef Yildiz het volgende:
Je kan veel zeggen, maar D66 doet wel aan naamsbekendheid.
Fixatie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik weet dat die vent daarboven Gordon is (van Floripas gehoord), maar ik blijf er Jan Marijnissen in zien...
en geen stropdas, dat helpt ook. En hij heeft iets met worstenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik heb de man maar één keer ontmoet, en toen had hij dat kleur overhemd aan!
mrrrrrauwwwwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef sigme het volgende:
Iblardi, neem een avatar, vrrdomme.
[afbeelding]
Als je niet die van mij wil zoek je maar een andere. Zo ruimdenkend ben ik wel.
Sliep jij niet al 3 kwartierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef Drugshond het volgende:
Lekker rellen in [LIF].
(Weltrusten.)
Nee, daar kom ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef Drugshond het volgende:
Lekker rellen in [LIF].
(Weltrusten.)
Ja, gatver, studenten die oefenen op mensen, die er niets vanaf weten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef Tafkahs het volgende:
nee, lif is alleen als je even een verzetje kan gebruiken, niet voor voelpraktijken![]()
Heb er toch maar gereageerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, gatver, studenten die oefenen op mensen, die er niets vanaf weten.
[..knip..]
Oja, en oefenpoppen? Die kunnen tegenwoordig aardig wat, dacht ik.
Ik heb me tegenwoordig voorgehouden discussies uit de weg te gaan, waar naar mijn idee (te veel) de woorden 'links' danwel 'rechts' worden gebruikt. Bevalt me goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hitler was rechts.
Nee Hitler was links.
Waarom zie ik die discussie telkens weer verschijnen en wat is het doel van die té zinloze discussie?
Hitler was lid van D66, dus een zinloze discussie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hitler was rechts.
Nee Hitler was links.
Waarom zie ik die discussie telkens weer verschijnen en wat is het doel van die té zinloze discussie?
Ik zou in die thread deze vraag kunnen stellen maar ik heb ook geen zin in die discussie. Het is zo zinloos.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb me tegenwoordig voorgehouden discussies uit de weg te gaan, waar naar mijn idee (te veel) de woorden 'links' danwel 'rechts' worden gebruikt. Bevalt me goed.
En dan is het daarnaast ook nog eens een onwaarschijnlijke aanname, dat er onvoldoende vrijwilligers zijn. Mensen die geopereerd moeten worden zeggen 'ja' op bijna íeder verzoek van behandelend arts, en er zijn altijd voldoende vrijwilligers te vinden voor de vreemdse, tamelijk intieme onderzoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb er toch maar gereageerd.
Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose, # 2
Wat een drogreden zeg, 'het doen omdat je met vragen niet genoeg proefpersonen krijg'.
Precies, en daar staat dan een kleine vergoeding tegenover (dacht ik).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan is het daarnaast ook nog eens een onwaarschijnlijke aanname, dat er onvoldoende vrijwilligers zijn. Mensen die geopereerd moeten worden zeggen 'ja' op bijna íeder verzoek van behandelend arts, en er zijn altijd voldoende vrijwilligers te vinden voor de vreemdse, tamelijk intieme onderzoeken.
Laatst nog een, waarbij klaarkomende vrouwen in een scanapparaat lagen.. ik bedoel maar.
O Johan, dat ben je wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
O, sigme, ik ben overigens bij lange na niet voldoende erudiet om jouw gebrek aan ontwikkeling bloot te leggen.
Je zou toch inderdaad verwachten dat in een sector als de gezondheidssector men wel rekening houdt met de onaantastbaarheid van het lichaam...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Yildiz het volgende:
Euh, menselijke integriteit?
Die gast had meer smatjes op z'n zolder dan 50 Cent.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weer een topacteur minder in GTST.
Dit is inherent aan de Hoogervorst lijn. Of de verzekeraar nou uitmaakt wat er met je gebeurt of de arts doet het...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, gatver, studenten die oefenen op mensen, die er niets vanaf weten.
Euh, menselijke integriteit?
En, 'ja het moet, want als we het vragen mag het toch niet' is een beetje erg in de hoek van Wilders. Ik bedoel, zo kan je met nieuwe medicijnen ook wel gaan zeggen, 'ja, we dienen dat toe tijdens narcose, en dan kijken we een paar weken later hoe het gaat, als we het vragen mag het toch niet'
Wat is er dan mis mee, om studenten, en andere mensen, te betalen voor medisch onderzoek als deze? Er zijn echt een aantal studenten die zich eens in de zoveel tijd met een nieuw experimenteel medicijn laten injecteren, daar betalen ze dan hun studie mee. Ze staan onder toezicht van een hele professionele organisatie, dus echt bang hoef je niet te zijn.
Is zo'n constructie niet mogelijk in dit gebied?
Oja, en oefenpoppen? Die kunnen tegenwoordig aardig wat, dacht ik.
Katja en Georgina?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Die gast had meer smatjes op z'n zolder dan 50 Cent.
Ja, maar ze moet er uit omdat ze moeten verjongen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:11 schreef MrX1982 het volgende:
Bettina uit ONM. Speelt ze daar nog in?
Waarom weet ik al dit soort dingen.
Aapje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
De pol slowchat populatie is flink verouderd zie ik al
Hmm verjongingskuur. Daar hebben ze eens in de zoveel tijd last van. Duurt meestal niet lang dan komen al die oudgediende weer terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Ja, maar ze moet er uit omdat ze moeten verjongen....
Echt geniaal hoe ze het speelt. Dat sneaky lachje alleen al is om in te lijsten!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Staaf het volgende:
Waarom noem je een mannetjes-eend Lizzy?
Ik dacht dat in het kader van je volwassenwording 2005 het laatste jaar op FOK zou zijn, eeuwige jeugd neem ik aan?quote:
ach, ze kunnen nog altijd naar China:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Dit is trouwens wel ironie ten top. Ik weet niet wát voor zaak dat tegen ACLU is...
maar toch.
[..]
1: google weigert zoekgegevens te overhandigen
2: die nodig zijn in een zaak tegen de Amerikaanse Burgervrijheden Bond (vrij vertaald)
Tja. Ik snap er geen bal van.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=66386quote:De vieze klusjes van Google in China
door Ruurd Ubels
Internetonderneming Google is overstag. Speciaal voor de Chinese markt komt het met een nieuwe zoekmachine, zo is gisteren bekendgemaakt. De zoekmachine voldoet aan de laatste wensen van de communistische machthebbers, wat betekent dat Chinese internetters die via www.google.cn instappen, een beperkte toegang hebben tot e-mail, chatrooms en blogs. Zoeken ze op termen als 'Tibet', 'Falun Gong' en 'human rights' (mensenrechten), dan zal het resultaat nul zijn.
De zelfcensuur die het Amerikaanse internetbedrijf zichzelf nu oplegt, is een nieuwe aflevering in de serie 'hoe westerse bedrijven door de knieën gaan voor de Chinese dictatuur'. Want ook Google-concurrent Yahoo en softwareproducent Microsoft laten hun oren hangen naar de Chinese wensen.
Burgemeester
Het argument van de internetbedrijven om akkoord te gaan met maatregelen die in de praktijk de vrijheid van meningsuiting op internet aantasten, oogt soms aannemelijk. En nog principieel ook. Als ze niet akkoord gaan met de wensen van het regime in Peking, dan - zo heet het - kan bijvoorbeeld Google aan internettende Chinezen helemaal geen informatie meer bieden. Dan maar akkoord gegaan met beperkingen.
Dit is het bekende argument van de burgemeester in oorlogstijd. Maar wie verder kijkt, ziet dat dit argument niet alleen aanvechtbaar is, maar ook slechts voor een deel de slappe knieën van Google verklaart. Veel belangrijker is dat deze onderneming, net als Microsoft en Yahoo, per se op de markt van het economische groeiwonder China aanwezig wil zijn. China is na de VS het land met de meeste internetters. Er is dus nog een berg dollars te verdienen en daar wil Google bij zijn. Het internetbedrijf kan het zich bovendien niet meer permitteren af te wachten, want het verliest in China al marktaandeel aan de lokale concurrent Baidu.com.
Hoe doorslaggevend het commerciële aspect is, blijkt uit het feit dat Google met de regering in Peking heeft willen onderhandelen. Het concern heeft zich de afgelopen maanden rekkelijk betoond om maar van start te kunnen gaan met het gecensureerde www.google.cn. Inderdaad, in dezelfde periode weigerde het bedrijf 'uit principe' met de Amerikaanse overheid te spreken over het afstaan van gegevens over googlelaars. Anders gezegd: Google beschermt dus wel Amerikaanse internetters tegen hun overheid, maar zet Chinese internetters even makkelijk in de kou.
Hard
Do no evil (doe geen kwaad), luidt het bedrijfsadagium van Google. Hoe cynisch.
Volgens de internationale organisatie Reporters Without Borders (Journalisten zonder Grenzen) is de lancering van www.google.cn ,,een zwarte dag voor de vrijheid van meningsuiting in China'', aldus een gisteren afgegeven verklaring. ,,Vrijheid van mening is geen ondergeschikt principe dat opzij geschoven kan worden als met dictators onderhandeld moet worden.''
Harde, maar terechte woorden. Want uiteindelijk doet Google niets anders dan het vinden van websites en informatie over bepaalde organisaties en ontwikkelingen in China sterk te bemoeilijken. Daarmee helpt het concern de vrijheid van meningsuiting medogenloos aan banden te leggen en verandert het zichzelf in een verlengstuk van het regime in Peking.
Google geeft hiermee aan vieze klusjes voor de Chinese overheid op te willen knappen. Puur en alleen om geldelijk gewin. Tel uit je winst.
Nou in een jaar is de gemiddelde leeftijd 15 jaar omlaag gegaan ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm verjongingskuur. Daar hebben ze eens in de zoveel tijd last van. Duurt meestal niet lang dan komen al die oudgediende weer terug.
Da's waar ook. Als ik nu zeg dat ik 24258 berichten heb geplaatst, kun je dan raden welk mooi rond getal daarvoor als streven in de plaats is gekomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht dat in het kader van je volwassenwording 2005 het laatste jaar op FOK zou zijn, eeuwige jeugd neem ik aan?
BNN voor en door de jeugdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Nou in een jaar is de gemiddelde leeftijd 15 jaar omlaag gegaan ofzo.
Nu.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef Yildiz het volgende:
Nieuws van gister:
[..]
[..]
@ Nederland 3, 20:20 tot 21.00
In Amerika zijn er trouwens talloze maatregelen genomen om dit te voorkomen.
Zoals:Het hoesje van het paspoort laat dankzij een metalen raster niet het RFID signaal door. Er staat een code op het paspoort, die optisch uitgelezen moet worden om de informatie uit de RFID chip te lezen, het zal dus gescanned moeten worden door een kassa-dingetje, in simpele taal. etc. etc.
Nu rest mij de vraag, wat is er dan zo moeilijk om dit over te nemen?
honderd-duizend?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's waar ook. Als ik nu zeg dat ik 24258 berichten heb geplaatst, kun je dan raden welk mooi rond getal daarvoor als streven in de plaats is gekomen?
50000quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's waar ook. Als ik nu zeg dat ik 24258 berichten heb geplaatst, kun je dan raden welk mooi rond getal daarvoor als streven in de plaats is gekomen?
Je was me voorquote:
30000.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Je naam past niet in het venster, of horen de puntjes zo? Ik zou dit niet pikken, dit is puur karaktermoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je was me voor
Hooi welkom terug
Ja zeker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:24 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Zit erwin nog steeds op fok?
Viel me inderdaad ook al op jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Je naam past niet in het venster, of horen de puntjes zo? Ik zou dit niet pikken, dit is puur karaktermoord.
...
Geniaal!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Kijkt Nederland 3. RFID paspoort gehacked. Nu al. Het is er nog niet eens.
Allemachtig!
quote:Spanish hacker gets into US nuclear sub base computer
17 January 2006
MADRID — Spanish authorities have arrested a computer hacker for breaking into a U.S. Defence Department computer via the Internet.
The arrest was made by members of the Civil Guard militarized police force in Malaga on the southern coast of Spain.
According to the Civil Guard, the break-in by the Spanish hacker has been found to seriously imperil both the operations and the security of a dry dock used for nuclear-submarine maintenance.
As a result of the raid, the Civil Guard also uncovered the existence of a group dedicated to computer piracy that has endangered the security of more than 100 computer systems.
The computer hacked into by the arrested man was
located at the Point Loma U.S. Navy base in San Diego, California.
The operation to arrest started when Navy cyber-security specialists detected the illegal entry in the computer, which they reported to the Naval Criminal Investigative Service.
The naval security experts found that the breach had been made from a computer in Spain and they informed the Civil Guard's cyber-terrorism unit via the U.S. Embassy in Madrid.
Besides the arrest of the alleged hacker, four other persons elsewhere in Spain were also identified and questioned on the matter as witnesses, as well as for their supposed links to the hacking operation.
[Copyright EFE with Expatica]
*Proest!, Wát!?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef Tafkahs het volgende:
http://www.computerdeals4(...)r-sub-base-computer/
[..]
Ja, fijn. Gaat er iemand met een antenne staan bij de paspoortcontrole, vangt iets van 100 signalen op, slaat het op. En gaat het thuis uitwerken.quote:
Het is altijd al een strijd geweest om paspoorten uniek te maken en elke keer is het weer zo dat die dingen al gekraakt zijn voordat het nog breed is vrijgegeven. Ik zie de humor er wel van in, jij niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, fijn. Gaat er iemand met een antenne staan bij de paspoortcontrole, vangt iets van 100 signalen op, slaat het op. En gaat het thuis uitwerken.
3 weken later heeft ie 100 paspoorten. Handééeél!
Dat die gozer zegt dat het wél als kopie te herkennen is,... daar ben ik zeer sceptisch over, als techneut. Ongeveer alles valt namelijk te kopieren.
Er viel natuurlijk op te wachten. Uiteindelijk zal er altijd weer geprobeerd worden dergelijke gewilde documenten te vervalsenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Kijkt Nederland 3. RFID paspoort gehacked. Nu al. Het is er nog niet eens.
Allemachtig!
Nouja, mijn paspoort kan tot nu toe pas nagemaakt worden als het gejat is. Of men moet elders mijn gegevens vandaan vissen. Nu is het gewoon prijsschieten. Met een antenne staan, signalen opvangen en thuis lekker paspoortjes maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is altijd al een strijd geweest om paspoorten uniek te maken en elke keer is het weer zo dat die dingen al gekraakt zijn voordat het nog breed is vrijgegeven. Ik zie de humor er wel van in, jij niet?
Precies.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Er viel natuurlijk op te wachten. Uiteindelijk zal er altijd weer geprobeerd worden dergelijke gewilde documenten te vervalsen![]()
wist je dat een hoop pinautomaten op windows nt werkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, mijn paspoort kan tot nu toe pas nagemaakt worden als het gejat is. Of men moet elders mijn gegevens vandaan vissen. Nu is het gewoon prijsschieten. Met een antenne staan, signalen opvangen en thuis lekker paspoortjes maken.
Heel fijn, maar het is mijn paspoort, en daar vind ik nou nooit iets grappigs aan.
[..]
Precies.
Er staat zelfs achterin het paspoort dat ik er op moet letten. Straks komt er een antenne in die lekker mijn gegevens de lucht in schreeuwt. Dan kan ik het toch niet meer beschermen?
Waarom kies je de kant van de grote energiebedrijven? Hun netwerk behouden is meer macht voor de bedrijven. Jij bent daar toch juist tegen?quote:
Eigen bedrijven eerstquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Waarom kies je de kant van de grote energiebedrijven? Hun netwerk behouden is meer macht voor de bedrijven. Jij bent daar toch juist tegen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:40 schreef Tafkahs het volgende:
dat fototoestel stond volgens mij al een tijdje geleden op tweakers.net. Ik heb 'm zelf eens gebouwd
Heel simpel. 100 V erop zetten en zappen maar.quote:We then de-soldered the actual flash from the capacitor and then soldered the coil to it, but placed a switch between one of the capacitor's terminals and the coil, which later would close the curcuit. The capacitor now could be loaded like before and even made the usual high-pitched sound.
Ja, embedded. Dus wél over nagedacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wist je dat een hoop pinautomaten op windows nt werken![]()
http://www.refdag.nl/arti(...)uit+voor+kermis.htmlquote:Zaltbommel trekt geen geld meer uit voor kermis
ZALTBOMMEL - De jaarlijkse kermis op de Markt in Zaltbommel is verleden tijd. De kermis komt door bezuinigingen van de gemeente niet meer terug.
Het college maakte deze week bekend dat de kermis, die jaarlijks in augustus plaatsvond, is afgeschaft. De gemeente moest ieder jaar ruim 10.000 euro op de kermis toeleggen.
G. B. van ’t Zelfde, fractievoorzitter van de ChristenUnie, is blij dat er geen kermis meer wordt gehouden. „Wij zijn net als de SGP-fractie nooit voorstander van de kermis geweest.”
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=66485quote:Gemeente raadt lijsttrekkers site af
ANP BREDA - De gemeente Breda heeft de lijsttrekkers van politieke partijen geadviseerd vrijdag niet zelf in het openbaar de Stemwijzer voor Breda in gebruik te nemen. Zij wil niet het risico lopen dat de lijsttrekker bij de verkeerde partij uitkomt. Gekozen is nu voor scholieren en studenten. Dat staat in een uitgelekt memo van de afdeling communicatie van de gemeente aan de politici. Volgens een woordvoerster van die afdeling staat het er wat ongelukkig in. ,,We hebben gediscussieerd over de manier waarop we de Stemwijzer zouden lanceren. Eerst was er sprake van de politici, maar we hoorden hier en daar geluiden dat daar risico's aan zaten. Toen hebben we dit advies rondgestuurd.''
Volgens de woordvoerder was het al de bedoeling ook anderen bij de presentatie te betrekken. Uiteindelijk heeft de gemeente gekozen voor nieuwe stemmers. Volgens het memo is dat omdat moeilijk te voorzien is hoe media reageren wanneer een lijsttrekker bij een andere dan zijn eigen partij uitkomt. De politieke partijen zijn wel allemaal, met of zonder lijsttrekker, vertegenwoordigd bij de presentatie.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:31 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Veronika Zemanova - Internet model!
NOVA is bezig.
Joost Eerddinges die de trias politica niet snapt, en vind dat rechters op moeten stappenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:31 schreef pberends het volgende:
Veronika Zemanova - Internet model!
NOVA is bezig.
Ik vind dat daar een celstraf op moet komen, het beledigen van de trias politica. Maar ja, dan zou je de hele kamer én kabinet op moeten sluiten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Joost Eerddinges die de trias politica niet snapt, en vind dat rechters op moeten stappen
allerlei landsbestuurders aan het bier
te triest
Het ontnemen van kiesrecht zou ik ironischer vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind dat daar een celstraf op moet komen, het beledigen van de trias politica.
Dat een Verdonk en een Remkes zich uitlaten over de hoogte van opgelegde straffen (ze waren toevallig altijd te laag, volgens hun), opgelegd door een rechter, is ronduit schandalig te noemen. Ik heb er nooit andere woorden voor -nodig- gehad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind dat daar een celstraf op moet komen, het beledigen van de trias politica. Maar ja, dan zou je de hele kamer én kabinet op moeten sluiten.
We zijn het eens. Ik strijd al tijden tegen zure Clairy.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Monidique het volgende:
Nu ben ik het zat. Kan Clairy Polak alsjeblieft uit NOVA verwijderd worden?
Enkele weken geleden had ik het al gehad met haar, maar vanavond vond ik het toch wel ontzettend storend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We zijn het eens. Ik strijd al tijden tegen zure Clairy.
Ze is altijd storend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef Monidique het volgende:
Enkele weken geleden had ik het al gehad met haar, maar vanavond vond ik het toch wel ontzettend storend.
Eigenlijk zou je alle proefballonetjes uit moeten bannen, dat is werk van de Kamer. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij worden de meeste wetsvoorstellen in de ministeries voorbereid...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef Yildiz het volgende:
Dat een Verdonk en een Remkes zich uitlaten over de hoogte van opgelegde straffen (ze waren toevallig altijd te laag, volgens hun), opgelegd door een rechter, is ronduit schandalig te noemen. Ik heb er nooit andere woorden voor -nodig- gehad.
Halsema zei dat het niet wettelijk geregeld is. Wat Eerdmans en anderen doen is dus niet strafbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Monidique het volgende:
Hm, ik heb het nu even niet over de wettelijke verplichtingen, want die ken ik niet, maar een volksvertegenwoordiger is, zoals het woord al zegt, een vertegenwoordiger van (een deel van) het volk. Wanneer Eerdmans dus zegt dat het niet abnormaal is dat hij reageert op een zaak die volop in de media komt, dan ben ik het zo gezegd wel met hem eens. Ik weet niet wat hij precies gezegd heeft, maar een gekleurd commentaar zou je mogen verwachten van een vertegenwoordiger van het volk. Maar, zoals ik al zei, ik weet niet hoe het wettelijk geregeld is.
Als hij het belachelijk vindt, dan moet hij voorstellen om de wet aan te passen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Monidique het volgende:
Hm, ik heb het nu even niet over de wettelijke verplichtingen, want die ken ik niet, maar een volksvertegenwoordiger is, zoals het woord al zegt, een vertegenwoordiger van (een deel van) het volk. Wanneer Eerdmans dus zegt dat het niet abnormaal is dat hij reageert op een zaak die volop in de media komt, dan ben ik het zo gezegd wel met hem eens. Ik weet niet wat hij precies gezegd heeft, maar een gekleurd commentaar zou je mogen verwachten van een vertegenwoordiger van het volk. Maar, zoals ik al zei, ik weet niet hoe het wettelijk geregeld is.
Hij mag zeggen wat ie wil, echter, zeggen dat een rechter te lage straffen uitdeeld zit tegen het willen slopen van de trias politica (scheiding der machten) aan. En dat vind ik storend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik denk ook niet dat het strafbaar is. Ik bedoel meer dat ik niet weet hoe de taken van volksvertegenwoordigers precies omschreven worden, en hun rechten en plichten en grenzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Halsema zei dat het niet wettelijk geregeld is. Wat Eerdmans en anderen doen is dus niet strafbaar.
Euh?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:26 schreef Monidique het volgende:
Maar dan nu de drieletterige vraag voor op een avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Geen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik lees nog even verder over de 4de kruistocht. Interessante gebeurtenis met een hoop intriges en moorden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Euh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is trouwens wel wettelijk vastgelegd dat rechters niet in de opportuniteit van wetten tredenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Halsema zei dat het niet wettelijk geregeld is. Wat Eerdmans en anderen doen is dus niet strafbaar.
Buiten het militaire geweld en de daaruit vloeiende doden hebben al 3 vorsten het leven gelaten in een jaar tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef Monidique het volgende:
Geen?
quote:[...]De nietsvermoedende vorst, die van zijn bed was opgesprongen, wierp zich in de armen van zijn vijand, die hem een vluchtweg via een geheime trap suggereerde. De trap eindigde echter in een gevangenis: Alexius werd gepakt, uitgekleed en in de ketenen geslagen, en na zich enkele dagen op een bittere dood te hebben voorbereid werd hij op bevel van de tiran vergiftigd, gewurgd of met knuppels doodgeslagen. Keizer Isaäk Angelus volgde zijn zoon al gauw in het graf, waardoor Mourtzouphlos wellicht de overbodige misdaad bespaard is gebleven de dood van een machteloos en blind man te verhaasten.[...]
Nee ik ga nog wat lezen en dan naar bed. Morgen werken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Monidique het volgende:
Als in: Doet MrX1982 mee met Civ?
Halsema doelde op Tweede Kamerleden in het algemeen en Eerdmans in het bijzonder die iets zeggen over een straf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef Reya het volgende:
Het is trouwens wel wettelijk vastgelegd dat rechters niet in de opportuniteit van wetten treden![]()
Oja, Verdonk, zeg nog ff dat de rechter te langzaam is. Ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:39 schreef Yildiz het volgende:
Goh.
Uitzetting Taida
Verbazingwekkend. Zeg. Frappant. Ik sta perplex.
Ik ga pitten.
Daar bestaan zover ik weet idd geen wettelijke bepalingen overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Halsema doelde op Tweede Kamerleden in het algemeen en Eerdmans in het bijzonder die iets zeggen over een straf.
Ja Alexius IV zijn vader Isaäk II en Alexius V Ducas (Mourtzouphlos).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef Monidique het volgende:
Ach, Alexius de Zoveelste zeker?
Dat zei Halsema dus ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:40 schreef Reya het volgende:
Daar bestaan zover ik weet idd geen wettelijke bepalingen over![]()
Dat had ik al begrepen, maar ik wilde even duidelijk maken dat er omgekeerd dus wel een wettelijk verbod isquote:
Dat is nog het raarste; hij heeft verschillende parlementaire mogelijkheden om de situatie aan te passen, maar in plaats daarvan ga je je ongenoegen uiten in de media. Zo verandert er ook niets, behalve dat hij zijn aandacht weer heeft gekregenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als hij het belachelijk vindt, dan moet hij voorstellen om de wet aan te passen.
Dat is ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef Reya het volgende:
Dat had ik al begrepen, maar ik wilde even duidelijk maken dat er omgekeerd dus wel een wettelijk verbod is![]()
Hmmm, ik denk dat rechters zich daar nog wel redelijk voor weten af te sluiten. Ze hebben tenslotte een soe vereine positie binnen de machtsstructuurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is ook wel begrijpelijk.
Toch lijkt me het werk van een rechter zeker in geruchtmakende zaken wel moeilijk om zonder invloed van buiten tot een oordeel te komen.
Gelukkig maar zou wat zijn als ze hun oordeel laten afhangen van het volk of politici. Dan mag de galg wel weer van stal gehaald wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik denk dat rechters zich daar nog wel redelijk voor weten af te sluiten. Ze hebben tenslotte een soe vereine positie binnen de machtsstructuur![]()
Ik ergerde me vanavond weer aan Peter van der Vorst. Wat een debiel zeg! Dan héb je de kans om de grootste sterren op aarde te interviewen en dan ga je van die achterlijke standaard dingen vragen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
Mwa, ik vind de Nova-mensjes wel goeie interviewers.
Zoals mijn oude natuurkunde leraar zei: "16 koeien? 16 wat?" Ik neem aan 16 graden Celcius?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:12 schreef sigme het volgende:
Hier is het nu 16 graden, in de woonkamer. Eén graad per uur dus.
Die had ik ook! Met koeien! Waarom koeien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zoals mijn oude natuurkunde leraar zei: "16 koeien? 16 wat?" Ik neem aan 16 graden Celcius?
Moet ik nou lachen of huilen? Wat een onaangepaste mevrouw is het toch.quote:Vorige week zaterdag was Rita Verdonk nog in Rotterdam, drie dagen later verbleef ze in het Unhcr-vluchtelingenkamp Kakuma, in noordwest Kenia.() In de zaal bevonden zich ongeveer honderd community leaders, die vragen mochten stellen aan de hoge gast uit Nederland.
In Afrika doe je dat niet zomaar, een vraag stellen. Je leidt hem in met een hartelijke begroeting, een mooi geformuleerd woord van welkom aan de gast en diens land. Zo doen ze dat daar al eeuwen. Het is een mooie, enigzins tijdrovende traditie, waarnaar de meeste gasten zich uit wellevendheid voegen.
En dus viel de eerste vragensteller niet met de deur in huis. Op het gezicht van de minnister tekende zich ongeduld af. Nadat de vraag eindelijk was geformuleerd en van een antwoord voorzien, maakte de volgende gemeenschapsleider zich gereed. Hij was nog maar net met zijn inleidende beleefdheidsritueel begonnen, toen Maria Cornelia Verdonk er schoon genoeg van had.
'Please come to the point' voegde ze de verblufte vragensteller toe. 'Would you please ask your question?'
'Dat is Rita Verdonk' zeiden de mannen van de beveiliging die met de minister waren meegereisd naar Kenia tegen de Nederlandse journalisten, die het schouwspel met een mengeling van verbazing en gène hadden aanschouwd. 'Recht voor z'n raap.' Er klonk trots door in hun stem. Het was duidelijk hún Rita, die de Afrikanen daar even een lesje efficiënt vragenstellen in de 21ste eeuw voorschotelde.
Vroeg!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het is koud!! Min zes!
Hierbinnen niet, hier is het alwel 15 graden.
Huilen, denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:50 schreef sigme het volgende:
Volkskrant vandaag:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen? Wat een onaangepaste mevrouw is het toch.
Ik kies de gulden middenweg. Schaamte. Ik schaam me dood voor het pleefiguur, en bied excuses aan aan vreemdelingen die met haar of haar beleid / uitspraken geconfronteerd zijn.quote:
quote:Opzij zoekt een redacteur.
Opvallend, mevrouw Dresselhuys, dat nergens een voorkeur voor een vrouw wordt uitgesproken.
'Volgens mij mag dat officieel niet, maar gezien de doelstellingen van Opzij en de achterstand die vrouwen ook in de journalistiek nog hebben, ligt het voor de hand dat we een vrouw aannemen.'
()
Maar is er een kans dat een man voor het eerst in de geschiedenis van Opzij als redacteur aantreedt?'
'Als Jan Hoedeman van de Volkskrant reageert, maakt hij een goede kans, ik ben dol op mannen met een vlinderstrik.'
Feministen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:19 schreef sigme het volgende:
Nog een stukje uit de volkskrant, Magazine deze keer. Een even fraaie hypocrisie:
[..]
![]()
Seksisten, allemaalquote:
Het is hier al 18 graden hoor, inmiddels.. en ik heb me ook maar aangekleed na een paar uur in kamerjas te hebben gelummeld.quote:16 graden? Damn. Zit je nu met je handschoenen te typen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:50 schreef sigme het volgende:
Volkskrant vandaag:
[..]
Respect voor cultuur is oke, maar het moet niet overdreven worden. Die belachelijke lange vraagstellingen is niemand blij mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:50 schreef sigme het volgende:
Volkskrant vandaag:
[..]
Same here.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest maar eens wat nuttigs gaan doen. [...] Geen zin.
Wat een vreselijk suggestief stuk trouwens. "Het was duidelijk hún Rita, die de Afrikanen daar even een lesje efficiënt vragenstellen in de 21ste eeuw voorschotelde." Yeah right.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:50 schreef sigme het volgende:
Volkskrant vandaag:
[..]
Mee eens, dat het suggestief is. Maar niet suggestiever dan de minister met een uitgestoken hand naar een persoon die had laten weten geen hand te kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat een vreselijk suggestief stuk trouwens. "Het was duidelijk hún Rita, die de Afrikanen daar even een lesje efficiënt vragenstellen in de 21ste eeuw voorschotelde." Yeah right.
Ferm, daadkracht, stellig, autoriteit, kordaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:19 schreef Monidique het volgende:
Mja, Verdonk is een van de slechtste ministers van dit land...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |