Ik doe niet aan woordgrappen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een woordgrap van formaat, helaas niet van jouw hand.
Hmm.. ik vrees dat mijn oppervlakkigheid me hier opbreekt. Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..quote:
Ik ben natuurlijk geen Gymnasiast, he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wellicht meer in absurdo, in jouw geval.
En dat is geenszins prikkelend?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..
Neem maar aan dat in dit geval jij altijd het onderwerp bent, en Johan de With altijd het lijdend voorwep.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm.. ik vrees dat mijn oppervlakkigheid me hier opbreekt. Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..
Mwa, volstaat ruig doen met latijn ook?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
hier worden de problemen zeker opgelost?
Levensproblemen kunnen niet worden opgelast, Tarry.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
hier worden de problemen zeker opgelost?
splitsingnee dus?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, volstaat ruig doen met latijn ook?
Hoe nuttig voel jij je vandaag, Jehan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Levensproblemen kunnen niet worden opgelast, Tarry.
Zeer. Ik heb de economie reeds vele malen gestimuleerd en heb afgewassen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe nuttig voel jij je vandaag, Jehan?
Als de uitspraak was dat begeerlijkheid van sigme absurd zou zijn.. dan prikkelt dat wel. Maar wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat is geenszins prikkelend?
Mag ik dan dubbelen als meewerkend voorwerp?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Neem maar aan dat in dit geval jij altijd het onderwerp bent, en Johan de With altijd het lijdend voorwep.
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de uitspraak was dat begeerlijkheid van sigme absurd zou zijn.. dan prikkelt dat wel.
Het wachten is op het oordeel van de rechtbank. Als God niet bestaat, dan verkoop ik de bootquote:
doe je voorzichtig? Voor de narcose goed doorvragen he..quote:
Jo, heb ik het pedanterie'tje gewonnen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.
...en daarmee tovert Johan de With een glimlach op je wangen (Waaaahaaaaaaaangennn)...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Uitstekend. Ik val altijd snel door de mand.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:55 schreef Iblardi het volgende:
Zo, het Nederlandsecultuurgoedafzeiktopicje (nepduitsers!)
Nederlandse kinderliedjes door vreemde ogen
Een notitie in je FOK!-strafblad, zeg maar. Een deel van de crew kan dat inzien en aanvullenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef Iblardi het volgende:
Wat is een note?
Oh, Hoe weet je of je een note hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Een notitie in je FOK!-strafblad, zeg maar. Een deel van de crew kan dat inzien en aanvullen![]()
Mot je aan klowjow vragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, Hoe weet je of je een note hebt?
Wat Waaaahaaaaaaaangennn? De uitdrukking is glimlach op gezicht toveren trouwensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef Iblardi het volgende:
[..]
...en daarmee tovert Johan de With een glimlach op je wangen (Waaaahaaaaaaaangennn)...
Als er een post van je is verdwenen, geloof ik. Of een deel van je post. Daarvan kan notitie zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, Hoe weet je of je een note hebt?
niet zoho, je moet wel weten hoe je je inlikt bij een fok!oligarchquote:
Hehe, heeft Floripas een note?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nee, je hebt geen note. Af van het note gezeur
Je moet wel mijn meest recente topic lezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat Waaaahaaaaaaaangennn? De uitdrukking is glimlach op gezicht toveren trouwens.
Ik dacht eigenlijk eerder aan een toverstaf.quote:Maar waarom ga ik glimlachen als Johan de Witt mijn gebrek aan ontwikkeling weer eens genadeloos aan het licht laat komen?
Ik moet verrassend weinigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:09 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Je moet wel mijn meest recente topic lezen.
Ben jij geschuffeld? Het kost mij uiterste inspanning niet de hele dag geterroriseerd te worden door mijn hoofd, dat altijd de meest debiele liedjes tegen mij loopt af te spelen.. en dan zou ik het zoiets voeren? Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt!quote:En het geweldige liedje downloaden.
Een toverstraf?quote:[..]
Ik dacht eigenlijk eerder aan een toverstaf.
Bron: RTLZquote:Groei Amerikaanse economie klapt in elkaar
De economie in de Verenigde Staten is in het vierde kwartaal met slechts 1,1% gegroeid.
Groei
In het derde kwartaal bedroeg de groei nog 4,1%, het kwartaal daarvoor dikte de economie met 3,3% aan. Analisten hadden al rekening gehouden met een kleine terugval tot 2,6%, maar het groeipercentage van 1,1% ligt daar fors onder.
Consumentenbestedingen
Consumenten gaven 1,1% meer uit dan in hetzelfde kwartaal uit 2004. Deze bestedingen zijn goed voor tweederde van de Amerikaanse economie. De bedrijfsbestedingen stegen met 2,8%, terwijl deze in het derde kwartaal nog 8,5% toenamen.
Stemming gedrukt
De cijfers drukten de jubelstemming op de beurzen. De forse winsten verdampten nadat het Amerikaanse Ministerie van Handel de cijfers naar buiten bracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |