Ik kan niet lachen om een grap over een zwaar geschockeerd kind dat jankend naast een lijk zit.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:32 schreef Tiesemans het volgende:
[afbeelding]
Iraakse nieuwjaar begint als 'vanouds'.
Idem.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om een grap over een zwaar geschockeerd kind dat jankend naast een lijk zit.
Dit topic is in DWHN-stijl oftewel harde dingen mogen. Als het in DWHN gezegd wordt is het opeens grappig, maar hier natuurlijk niet, wat een crapshit is dat zeg. Ga ergens anders de moraalridder uithangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:52 schreef Lyrebird het volgende:
Tiesemans heeft geen smaak.
Sorry hoor, Jan Maorijnissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit topic is in DWHN-stijl oftewel harde dingen mogen. Als het in DWHN gezegd wordt is het opeens grappig, maar hier natuurlijk niet, wat een crapshit is dat zeg. Ga ergens anders de moraalridder uithangen.
Excuses geaccepteerd. Nu weer ontopic graag.quote:
hehehehequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:03 schreef pberends het volgende:
Seksvideo acteur Colin Farrell lekt uit
[afbeelding]
Colin Farrell geeft woord negerzoen nieuwe betekenis
Ik tel maar 4 vingers hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:12 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
D66 in euforische stemming na 5 zetels in peilingen
Op www.nu.nl onder foto van de dag staan altijd wel een paar aardigequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:44 schreef Croupouque het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Waar halen jullie de foto's vandaan, en zijn het iedere keer actuele foto's?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
Televisie in slaapkamer funest voor seksleven.
[afbeelding]
Maar die is helemaal niet leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:57 schreef Tiesemans het volgende:
[afbeelding]
Iraakse vaders kost het kind en arm als het neerkomt op de prijs van beloofde vrijheid.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Trancelocator het volgende:
Nieuws over door Oranje gewonnen EK 1988 bereikt nu ook Urk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |