ook echt met handdoekenquote:
Ik vroeg t me net ook afquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef DeeBee het volgende:
ook echt met handdoekenik denk dat ze met een of andere machine komen nee gewoon een legertje ballenkinderen die de boel mogen dweilen met de hand
![]()
Allah, G'd, Jehova,.. zijn een potje aan het dobbelen met Zeus, Hades en kornuiten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ook echt met handdoekenik denk dat ze met een of andere machine komen nee gewoon een legertje ballenkinderen die de boel mogen dweilen met de hand
![]()
@ Pfaf:zo kan je het ook zien ja
ga ik toch voor de Griekse goden, dat zijn er veel meer
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Op de NOS heerst rust, heerlijk
Ze houden zich toch netjes stil tijdens de rally, wat is dan het probleem...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef Cart_man het volgende:
Wat moeten de fervente tennisfans daar op de tribune wel niet denken van dat groepje wat er een feestje van maakt.
idd... en voor Baghdatis is het natuurlijk een gigantische steun in de rug...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ze houden zich toch netjes stil tijdens de rally, wat is dan het probleem...
een Franse Cyprioot.quote:
Z'n vader komt toch uit Libanon of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
een Franse Cyprioot.
wat heb jij daar mee te maken
Cyprus = Greece.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
een Franse Cyprioot.
wat heb jij daar mee te maken
Ja, komt je nu natuurlijk goed uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cyprus = Greece.
Zelfde volkslied, zelfde taal, zelfde roots.
Ergo ik ben 110% voor Bagdatis.
Een H bestaat niet in de Griekse taal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, komt je nu natuurlijk goed uit
Je weet niet eens hoe je z'n naam schrijft.
dan is BagHdatis gewoon een nepgriek!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een H bestaat niet in de Griekse taal.
Vandaar dat ik um bewust weg laat..
Baghdatis misschien wel, Παγδατής zeker nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef mitt het volgende:
[..]
dan is BagHdatis gewoon een nepgriek!
Ja, mooi hè...avatar...quote:
Vervelend voor je, mitt. Ik dacht echt dat David zou gaan winnen.quote:
quote:
Hoeveel sets denk je dat Federer nodig heeft tegen Kiefer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Baghdatis denk ik. En dan toch winst van Federer.
In navolging van Philippousis een aantal jaren geleden, zie ik de krantekoppen alweer voor me in de Australische krantenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb een enorm 6-4 6-1 6-2 gevoel bij die potquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik het goed heb de andere halve finale morgenochtend 9.30?
Is dat zo? Wie nog meer? Nalby en Nadal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik denk het wel. Kiefer staat op zijn Angstgegner-lijstje.
J.
Ik hoop op een makkelijke overwinning van Federer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was het dan wel ja...
Het is mij eigenlijk om het even wie er wint, maar als ik aan het kijken ben en ik merk dat Kiefer een kans maakt zal ik naar Kiefer als underdog neigen. Net als dat ik het vandaag mooi vond van Baghdatis...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop op een makkelijke overwinning van Federer.
Zijn er hier mensen voor Kiefer?
Tis toch niet te hopen voor em...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef snellejelle het volgende:
De cypriotische Martin Verkerk...
Ja,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie nog meer? Nalby en Nadal?
Hij zou zo met de Beegees mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:17 schreef Irrem het volgende:
Straks de volgende halve finale!![]()
Dat die griek/cyprioot pas 20 isHij ziet er veel ouder uit.
Cyprus heeft nu zijn eigen Demis Roussos.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zou zo met de Beegees mee kunnen doen.![]()
Mjah, ik gun het Kiefer wel om van Federer te winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop op een makkelijke overwinning van Federer.
Zijn er hier mensen voor Kiefer?
Iets zegt me dat het dak dicht zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef Riert het volgende:
Ik zie allemaal rain delaytjes, maar wel Federer-Kiefer verschijnen. Het is weer droog?
Tegen wie hij ook speelt van mij mag federer altijd winnen. Behalve als hij tegen een Nederlander speelt natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:38 schreef erikh het volgende:
Kiefer? nee sorry vind ik een vreselijke speler.
Federer daarentegen
Ja, super hè? En dat laatste punt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:13 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi langs het net gespeeld door Federer zeg.
zeer mooie lob nog zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, super hè? En dat laatste punt!![]()
Ja, inderdaad. Die laatste forehand was ook mooi.quote:
quote:
Mwah, hij begon vaak wel goed, maar verslapte daarna wel. Tegen haas waren set 3 en 4 dramatisch, maar set 5 speelde hij weer normaal waardoor die partij toch nog vrij simpel voor hem was.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ik had Federer vóór deze wedstrijd nog geen bal zien slaan in dit toernooi. Ik begreep dat hij niet zo goed speelde. Maar ik vind dat hij nu goed staat te spelen.
Oké, hoe zou dat komen? Concentratieverlies?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, hij begon vaak wel goed, maar verslapte daarna wel. Tegen haas waren set 3 en 4 dramatisch, maar set 5 speelde hij weer normaal waardoor die partij toch nog vrij simpel voor hem was.
Tegen Davydenko begon hij ook wel aardig. Maar verzwakte toen na de 1e set. Alleen tegen Davydenko was een slechte federer toch nog genoeg.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:36 schreef TheGeneral het volgende:
1e set Federer! 6-3
24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je al die 24-opmerkingen vandaan?
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"
Net iets boven het midden. Zitten super opmerkingen bij
NOS. Niet elke keer een reclame.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Kijk jij trouwens op Eurosport of op de NOS?
Zit iets in. Ik hoop dat Federer zo breakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
NOS. Niet elke keer een reclame.
Zou mooi zijn ja. Maar eerst nu ff zijn eigen service binnenhalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit iets in. Ik hoop dat Federer zo breakt.
Je bent voor Kiefer?quote:
Ja waarom niet?quote:
Ben je bang voor Roger?quote:
Ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen dat iemand voor iefer is. Ik vind hem zo weinig uitstralen. Baghdatis, Hewitt, Agassi en Federer vind ik heel wat meer uitstralen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:34 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ja waarom niet?
Ik vind Kiefer toch iets meer persoonlijkheid hebben dan "good old saaie" Federer
Bedoel je of hij bang is dat Baghdatis bang is voor Federer?quote:
uiteraard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je of hij bang is dat Baghdatis bang is voor Federer?
Ik hou gewoon meer van gifkikkers op de baan, zoals John Van Lottum een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen dat iemand voor iefer is. Ik vind hem zo weinig uitstralen. Baghdatis, Hewitt, Agassi en Federer vind ik heel wat meer uitstralen.
Federer saai? Dat is volgens mij meestal het cliché voor goeie spelers. Werd oo altijd over Edberg, Lendl en Sampras gezegd. Voor mij gaat het meer om hoe ze tennissen en dat vind ik bij bijvoorbeeld Federer, Edberg en Sampras allesbehalve saai.
Oké.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:41 schreef mitt het volgende:
[..]
uiteraard.
tegen Kiefer heeft Dagglala meer kans om hier nog een keer te schreeuwen dat hij en die BagHdatis nepgrieken zijn.
Oké, maar dan is het contrast tussen een 'saaie speler' en een 'gifkikker' toch ook wel leuk? Bijvoorbeeld Lendl tegen McEnroe of Borg tegen McEnroe?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik hou gewoon meer van gifkikkers op de baan, zoals John Van Lottum een paar jaar terug.![]()
Ze zijn misschien niet al te technisch,maar door hun strijd komen toch ze nog wel ver.
Tuurlijk,maar ik mag gewoon Federer niet echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar dan is het contrast tussen een 'saaie speler' en een 'gifkikker' toch ook wel leuk? Bijvoorbeeld Lendl tegen McEnroe of Borg tegen McEnroe?
Jeff Tarango vond ik altijd cool.![]()
Oké, moet kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:48 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Tuurlijk,maar ik mag gewoon Federer niet echt![]()
Ja, klopt, niet erg fair inderdaad. Die bal was in.quote:
Maar ondanks alles..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, niet erg fair inderdaad. Die bal was in.
En dat was de tweede keer in een redelijk korte tijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, niet erg fair inderdaad. Die bal was in.
Joepiequote:
eehm, tsja, die speelstijl die jij voor ogen hebt is natuurlijk ook erg gevaarlijk als je spel niet loopt, want dan sla je de ene unforced error na de andere...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Ligt het aan mij of speelt Federer zo ontzettend defensief de laatste tijd? DAarom wint hij zijn partijen ook niet meer zo straightforward als een paar jaar geleden. Nu geeft hij zijn tegenstanders toch mogelijkheden, in plaats van dat hij ze met de ene magistrale bal na de andere van de baan timmert. Jammer...
MAar ja, weer duidelijke overwinning. Ik denk dat Kiefer mentaal en physiek een beetje er doorheen zat.
Finale wordt waarschijnlijk toch een makkie voor Federer, ik zie Baghdatis zich ook niet nog een keer zo oppeppen...(Begon tegen Nalbandian toch ook erg slecht)
Ik heb ook het idee dat Federer - vaak onnodig - lange rallies aangaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Ligt het aan mij of speelt Federer zo ontzettend defensief de laatste tijd? DAarom wint hij zijn partijen ook niet meer zo straightforward als een paar jaar geleden. Nu geeft hij zijn tegenstanders toch mogelijkheden, in plaats van dat hij ze met de ene magistrale bal na de andere van de baan timmert. Jammer...
MAar ja, weer duidelijke overwinning. Ik denk dat Kiefer mentaal en physiek een beetje er doorheen zat.
Finale wordt waarschijnlijk toch een makkie voor Federer, ik zie Baghdatis zich ook niet nog een keer zo oppeppen...(Begon tegen Nalbandian toch ook erg slecht)
Het feit dat we twijfelen of hij wel volledig voor elk punt gaat geeft maar weer aan hoe superieur hij isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Federer - vaak onnodig - lange rallies aangaat.
Da's waar. Ik vind 'm er altijd wel comfortable uitzien als hij rallies speelt. Bij bijvoorbeeld Becker, Edberg en Sampras kon je, vind ik, zien dat ze het niet prettig vonden op de baseline. Federer ziet eruit alsof hij zijn niveau waar nodig kan verhogen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het feit dat we twijfelen of hij wel volledig voor elk punt gaat geeft maar weer aan hoe superieur hij is
Klein beetje overschatting misschien ook wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het feit dat we twijfelen of hij wel volledig voor elk punt gaat geeft maar weer aan hoe superieur hij is
Wat een nonsens zeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:23 schreef Federer-fan het volgende:
Bij bijvoorbeeld Becker, Edberg en Sampras kon je, vind ik, zien dat ze het niet prettig vonden op de baseline.
Dat is nep, toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:48 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Tijd om Federer uit te dagen?
Dat vind ik niet. Ze kwamen alledrie in principe naar voren. En geen van drieën hebben ze bijvoorbeeld op gravel veel gepresteerd (Edberg één keer de finale op Roland Garros en Beckter een keer een halve finale; van Sampras weet ik het niet.)quote:
Hij's goed.quote:
Sampras haalde op de French Open eens de halve finale, maar verloor toen van Kafelnikov.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ze kwamen alledrie in principe naar voren. En geen van drieën hebben ze bijvoorbeeld op gravel veel gepresteerd (Edberg één keer de finale op Roland Garros en Beckter een keer een halve finale; van Sampras weet ik het niet.)
Dat denk ik ook. En ik vond dat Andrez Gomes als geluk had toen hij in 1990 Roland Garros won en hij één tegensstander had (in de kwartfinale ofzo) die opgaf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:00 schreef placebeau het volgende:
Gelukkig dat ik niet opgebleven ben
Waarschijnlijk de gemakkelijkste grand slam titel uit de geschiedenis van het tennis.
Edberg wordt natuurlijk ook door velen geroemd als de speler met de mooiste serve & volley - techniek ooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ze kwamen alledrie in principe naar voren. En geen van drieën hebben ze bijvoorbeeld op gravel veel gepresteerd (Edberg één keer de finale op Roland Garros en Beckter een keer een halve finale; van Sampras weet ik het niet.)
Dat herinner ik me nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sampras haalde op de French Open eens de halve finale, maar verloor toen van Kafelnikov.
Was in 1996.
Nederland 2, Eurosport weet ik iig zeker. Verder vast ook wel op Sporza.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:18 schreef S-Two het volgende:
Ik neem aan dat iemand het hier wel weer, maar wordt de mannen-finale ook uitgezonden op nederland 2, en anders neem ik aan wel op eurosport? Enne, hoe laat, nederlandse tijd, komt het ervoor?
Dank
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:
Mooi.
Ik gun het Mauresmo nu wel eens.
Als jij een brancard wil zien in de finalequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook.
Al vind ik het jammer dat Henin niet gewoon tot het einde doorging. Dan had Mauresmo de glorie van het moment.
Was het zo erg dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij een brancard wil zien in de finalejouw feestje
Whehe.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Hénin zag er toch niet goed uit.
Ze deed voorkomen van niet, maar waarschijnlijk wilde ze de uitreiking in elk geval nog meemakenquote:
Die kop is echtquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat de organisatie besloot om Misa in een open Arena te zetten op het heetst van de dag en het toernooi. Zo'n titel ophalen kan niet vaak genoeg. Aan die kreupele Belgischen had het niet gelegen
Dat Misa, Henin, Clijsters en Hingis zover kwamen dit toernooi is wel een teken aan de wand voor het tennis bij de dames. Dan te weten dat de Williams sisters ook meer shoppen dan ballen tegenwoordigquote:
Sooo true!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Nu, je geeft ook niet zomaar op in een finale.
Ja, ik was altijd fan van hem. Toen van Sampras (al vond ik Edbergs speelstijl mooier), maar Federer vind ik de mooiste stijl van allemaal hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Edberg wordt natuurlijk ook door velen geroemd als de speler met de mooiste serve & volley - techniek ooit.
Even goed lezen is ook mogelijk natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Koedie het volgende:
Hoe laat begint het?
Verkerk had alleen een goede backhand. Bagdhatis is wel beter dan dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef snellejelle het volgende:
Hopelijk hebben we morgen een leukere finale maar ik vrees het ergste....
Martin Verkerk
Verkerk had een snoeiharde service én een goede backhand.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
Verkerk had alleen een goede backhand. Bagdhatis is wel beter dan dat.
Geluk? Mwah, denk niet dat zij het zo ervaart maargoed. Ze verdient het wel ja, raar dat het nog niet eerder eens gebeurt is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, ze heeft heel het toernooi wel wat geluk gehad met opgaves. Toch verdiende ze het wel om een keer een Grand Slam te winnen.
eerste twee sets vs Haas. topniveau.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Federer speelt het gehele toernooi al ver onder zijn kunnen hoor.
Dat is het dan ook wel zo'n beetje hoor.quote:
Dat doet hij ook niet. Vorig jaar heeft hij de Australian Open, Roland Garros en de Masters Cup a neit gewonnen.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:44 schreef petitlapin2 het volgende:
GO MARCOS !!!!
dit is echt te leuk gewoon
Federer moet niet alles winnen, hé
Denk het niet, het ging niet bepaald van harte.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:51 schreef komrad het volgende:
hij wint zijn game wel, dat kan wel eens een klein kantelpuntje worden
Je bedoelt neem ik aan die bal nadat Baghadatis die dropshop haalde. Dat kon ik ook moelijk geloven.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus, hoe kun je die missen. Federer totaal uit vorm.
Als Federer de finale verliest heeft hij een kuttoernooi gespeeld, als hij wint speelde hij een kuttoernooi omdat hij nergens z'n niveau haalde.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is het dan ook wel zo'n beetje hoor.
Eigenlijk speelde hij tot aan de 3e set tegen Haas weergaloos tennis. Maar ja, van de eerste 3 rondes kan je niet al te veel zeggen vanwege zijn tegenstanders daar...Maar ook daar speelde hij nagegenoeg perfect.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is het dan ook wel zo'n beetje hoor.
Hij was natuurlijk niet voor niets nummer 1 bij de juniorenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:34 schreef komrad het volgende:
BTW Marcos is denk ik wel een blijvertje
zie je vaak, iemand wint een moeilijke servicegame en breakt daarna terug. Vertouwen komt enigzins terug en voilaquote:Op zondag 29 januari 2006 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet, het ging niet bepaald van harte.
Natuurlijk. En dat maakt het ook bestwel saai.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:57 schreef mitt het volgende:
Federer wint gewoon hoor.
Ja, wil ik ook wel zien. Die lippen....quote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef PabloEscobar het volgende:
iemand een link met foto's van de vriendin van baghdatis??
Hij zei er wel bij, áls hij zou winnen..quote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef komrad het volgende:
net zei de commentator dat het zijn 7e GS zou worden, moet hij nog wel even winnen hoor
Dan heb je er ook eentje. Marat is namelijk de ultieme koning van het mannentennis, wat een held is dat zegquote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef komrad het volgende:
Trouwens moet wel zeggen de partij tussne Federer en Safin vorig jaar in de semis een stuk beter was qua niveau
dat hangt ervanaf wat je 'onder controle' noemtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef pfaf het volgende:
Federer heeft z'n eigen service in ieder geval weer een beetje onder controle..
Ze won het gemengd dubbel.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef komrad het volgende:
wat heeft hingis er mee te maken
@the_boezelaar was ook de beste partij van vorig jaar
Ik vond het echt leuk om Hingis weer te zien. Ze zag er leuk uit vond ik. (Ik heb haar niet zien spelenquote:
Nou ja, een half uur terug lag z'n 1st serve % zo rond de 5%.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat hangt ervanaf wat je 'onder controle' noemt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |