Dat is het dan ook wel zo'n beetje hoor.quote:
Dat doet hij ook niet. Vorig jaar heeft hij de Australian Open, Roland Garros en de Masters Cup a neit gewonnen.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:44 schreef petitlapin2 het volgende:
GO MARCOS !!!!
dit is echt te leuk gewoon
Federer moet niet alles winnen, hé
Denk het niet, het ging niet bepaald van harte.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:51 schreef komrad het volgende:
hij wint zijn game wel, dat kan wel eens een klein kantelpuntje worden
Je bedoelt neem ik aan die bal nadat Baghadatis die dropshop haalde. Dat kon ik ook moelijk geloven.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus, hoe kun je die missen. Federer totaal uit vorm.
Als Federer de finale verliest heeft hij een kuttoernooi gespeeld, als hij wint speelde hij een kuttoernooi omdat hij nergens z'n niveau haalde.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is het dan ook wel zo'n beetje hoor.
Eigenlijk speelde hij tot aan de 3e set tegen Haas weergaloos tennis. Maar ja, van de eerste 3 rondes kan je niet al te veel zeggen vanwege zijn tegenstanders daar...Maar ook daar speelde hij nagegenoeg perfect.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is het dan ook wel zo'n beetje hoor.
Hij was natuurlijk niet voor niets nummer 1 bij de juniorenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:34 schreef komrad het volgende:
BTW Marcos is denk ik wel een blijvertje
zie je vaak, iemand wint een moeilijke servicegame en breakt daarna terug. Vertouwen komt enigzins terug en voilaquote:Op zondag 29 januari 2006 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet, het ging niet bepaald van harte.
Natuurlijk. En dat maakt het ook bestwel saai.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:57 schreef mitt het volgende:
Federer wint gewoon hoor.
Ja, wil ik ook wel zien. Die lippen....quote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef PabloEscobar het volgende:
iemand een link met foto's van de vriendin van baghdatis??
Hij zei er wel bij, áls hij zou winnen..quote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef komrad het volgende:
net zei de commentator dat het zijn 7e GS zou worden, moet hij nog wel even winnen hoor
Dan heb je er ook eentje. Marat is namelijk de ultieme koning van het mannentennis, wat een held is dat zegquote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef komrad het volgende:
Trouwens moet wel zeggen de partij tussne Federer en Safin vorig jaar in de semis een stuk beter was qua niveau
dat hangt ervanaf wat je 'onder controle' noemtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef pfaf het volgende:
Federer heeft z'n eigen service in ieder geval weer een beetje onder controle..
Ze won het gemengd dubbel.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef komrad het volgende:
wat heeft hingis er mee te maken
@the_boezelaar was ook de beste partij van vorig jaar
Ik vond het echt leuk om Hingis weer te zien. Ze zag er leuk uit vond ik. (Ik heb haar niet zien spelenquote:
Nou ja, een half uur terug lag z'n 1st serve % zo rond de 5%.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat hangt ervanaf wat je 'onder controle' noemt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |