Nog even off-topic: in dat kader moet de opgetrokken wenkbrauw vanquote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef nickybol het volgende:
Achja Federer en Sampras hebben allebei klasse en stijl. Klasse en stijl is niet scheldend, fistpumpend op de baan staan.
Ongeveer is niet hetzelfde. Het fysiek van Baghdatis deed er niet alles toe. Federer schakelde op, daardoor ging de Cyprioot zijn benen voelen. Niet omdat hij een compleet toernooi spelen niet trok als jonkie. Dan had ie eerder tegen Bandie al wel moe geweest.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien dat je niet kunt lezen, maar jij zegt ongeveer hetzelfde als mij. Hij liet het dus lopen, omdat hij 2 weken lang op zeer hoog niveau getennist heeft en ja dat kan je wel eens opbreken als 'jonkie' van 20 jaar zonder ooit langer dan een week in een grand slam toernooi te hebben gezeten. En trouwens het was gewoon kramp hoor, waardoor hij naar zijn been greep![]()
hij heeft al eerder zo z'n tranen laten lopen, het is juist een heel gevoelig emotioneel mens, pas tijdens de eindoverwinning laat hij zich gaan heb ik gemerkt.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef pfaf het volgende:
Wat een emotionele speech zeg, zo ken ik koele kikker Federer helemaal niet.
Dus jij wil beweren dat hij door het tactische spel van Federer zijn benen begonnen op te spelen en dat de afgelopen 2 weken waarin hij ook zeer vermoeiende partijen heeft gespeeld daarin totaal geen rol hebben gehad?? Hij liet het dus lopen op het einde en het geloof was weg, omdat hij zag dat Federer fitter was en hij zelf wel wist dat je Federer alleen kan verslaan als je zelf minstens zo fit bent als hem. Zijn fysieke gesteldheid op dat moment veroorzaakt door de afgelopen 2 weken en het spel van Federer + zijn geestelijke gesteldheid brachten hem 'kramp' in zijn benen en tot dit eindresultaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ongeveer is niet hetzelfde. Het fysiek van Baghdatis deed er niet alles toe. Federer schakelde op, daardoor ging de Cyprioot zijn benen voelen. Niet omdat hij een compleet toernooi spelen niet trok als jonkie. Dan had ie eerder tegen Bandie al wel moe geweest.
We hebben verder denk ik een andere definitie van kramp. Baghdatis kwam met zijn been onder een zekere hoek op de grond, waardoor een vermoeide spier(groep) onwillig werd en hij niet anders kon dan (even) doorzakken. Had hij door kramp geveld geworden, dan had ie een medische time-out moeten aanvragen. En dan was het nog maar de vraag geweest of ie van links naar rechts had kunnen blijven rennen. Daarbij, niemand houdt zo veel marge om varierend te blijven slaan als Federer. Zeker toen hij zijn foutenaantal verminderde, werd het voor Baghdatis rennen voor een muur. Overbelasting.
Dank U.quote:
Tuurlijk nu des te meer...maar ben en blijf Nederlander he, dus dan wil je ook dat je landgenoten het goed doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:26 schreef MarkG het volgende:
Wat een geloof toch altijd in die Nederlandse spelers. Ik zou zeggen: leer genieten van de échte tennissers..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |