Ze houden zich toch netjes stil tijdens de rally, wat is dan het probleem...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef Cart_man het volgende:
Wat moeten de fervente tennisfans daar op de tribune wel niet denken van dat groepje wat er een feestje van maakt.
idd... en voor Baghdatis is het natuurlijk een gigantische steun in de rug...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ze houden zich toch netjes stil tijdens de rally, wat is dan het probleem...
een Franse Cyprioot.quote:
Z'n vader komt toch uit Libanon of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
een Franse Cyprioot.
wat heb jij daar mee te maken
Cyprus = Greece.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
een Franse Cyprioot.
wat heb jij daar mee te maken
Ja, komt je nu natuurlijk goed uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cyprus = Greece.
Zelfde volkslied, zelfde taal, zelfde roots.
Ergo ik ben 110% voor Bagdatis.
Een H bestaat niet in de Griekse taal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, komt je nu natuurlijk goed uit
Je weet niet eens hoe je z'n naam schrijft.
dan is BagHdatis gewoon een nepgriek!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een H bestaat niet in de Griekse taal.
Vandaar dat ik um bewust weg laat..
Baghdatis misschien wel, Παγδατής zeker nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef mitt het volgende:
[..]
dan is BagHdatis gewoon een nepgriek!
Ja, mooi hè...avatar...quote:
Vervelend voor je, mitt. Ik dacht echt dat David zou gaan winnen.quote:
quote:
Hoeveel sets denk je dat Federer nodig heeft tegen Kiefer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Baghdatis denk ik. En dan toch winst van Federer.
In navolging van Philippousis een aantal jaren geleden, zie ik de krantekoppen alweer voor me in de Australische krantenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb een enorm 6-4 6-1 6-2 gevoel bij die potquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik het goed heb de andere halve finale morgenochtend 9.30?
Is dat zo? Wie nog meer? Nalby en Nadal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik denk het wel. Kiefer staat op zijn Angstgegner-lijstje.
J.
Ik hoop op een makkelijke overwinning van Federer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was het dan wel ja...
Het is mij eigenlijk om het even wie er wint, maar als ik aan het kijken ben en ik merk dat Kiefer een kans maakt zal ik naar Kiefer als underdog neigen. Net als dat ik het vandaag mooi vond van Baghdatis...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop op een makkelijke overwinning van Federer.
Zijn er hier mensen voor Kiefer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |