Joepiequote:
eehm, tsja, die speelstijl die jij voor ogen hebt is natuurlijk ook erg gevaarlijk als je spel niet loopt, want dan sla je de ene unforced error na de andere...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Ligt het aan mij of speelt Federer zo ontzettend defensief de laatste tijd? DAarom wint hij zijn partijen ook niet meer zo straightforward als een paar jaar geleden. Nu geeft hij zijn tegenstanders toch mogelijkheden, in plaats van dat hij ze met de ene magistrale bal na de andere van de baan timmert. Jammer...
MAar ja, weer duidelijke overwinning. Ik denk dat Kiefer mentaal en physiek een beetje er doorheen zat.
Finale wordt waarschijnlijk toch een makkie voor Federer, ik zie Baghdatis zich ook niet nog een keer zo oppeppen...(Begon tegen Nalbandian toch ook erg slecht)
Ik heb ook het idee dat Federer - vaak onnodig - lange rallies aangaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Ligt het aan mij of speelt Federer zo ontzettend defensief de laatste tijd? DAarom wint hij zijn partijen ook niet meer zo straightforward als een paar jaar geleden. Nu geeft hij zijn tegenstanders toch mogelijkheden, in plaats van dat hij ze met de ene magistrale bal na de andere van de baan timmert. Jammer...
MAar ja, weer duidelijke overwinning. Ik denk dat Kiefer mentaal en physiek een beetje er doorheen zat.
Finale wordt waarschijnlijk toch een makkie voor Federer, ik zie Baghdatis zich ook niet nog een keer zo oppeppen...(Begon tegen Nalbandian toch ook erg slecht)
Het feit dat we twijfelen of hij wel volledig voor elk punt gaat geeft maar weer aan hoe superieur hij isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Federer - vaak onnodig - lange rallies aangaat.
Da's waar. Ik vind 'm er altijd wel comfortable uitzien als hij rallies speelt. Bij bijvoorbeeld Becker, Edberg en Sampras kon je, vind ik, zien dat ze het niet prettig vonden op de baseline. Federer ziet eruit alsof hij zijn niveau waar nodig kan verhogen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het feit dat we twijfelen of hij wel volledig voor elk punt gaat geeft maar weer aan hoe superieur hij is
Klein beetje overschatting misschien ook wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het feit dat we twijfelen of hij wel volledig voor elk punt gaat geeft maar weer aan hoe superieur hij is
Wat een nonsens zeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:23 schreef Federer-fan het volgende:
Bij bijvoorbeeld Becker, Edberg en Sampras kon je, vind ik, zien dat ze het niet prettig vonden op de baseline.
Dat is nep, toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:48 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Tijd om Federer uit te dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |