Dat vind ik niet. Ze kwamen alledrie in principe naar voren. En geen van drieën hebben ze bijvoorbeeld op gravel veel gepresteerd (Edberg één keer de finale op Roland Garros en Beckter een keer een halve finale; van Sampras weet ik het niet.)quote:
Hij's goed.quote:
Sampras haalde op de French Open eens de halve finale, maar verloor toen van Kafelnikov.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ze kwamen alledrie in principe naar voren. En geen van drieën hebben ze bijvoorbeeld op gravel veel gepresteerd (Edberg één keer de finale op Roland Garros en Beckter een keer een halve finale; van Sampras weet ik het niet.)
Dat denk ik ook. En ik vond dat Andrez Gomes als geluk had toen hij in 1990 Roland Garros won en hij één tegensstander had (in de kwartfinale ofzo) die opgaf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:00 schreef placebeau het volgende:
Gelukkig dat ik niet opgebleven ben
Waarschijnlijk de gemakkelijkste grand slam titel uit de geschiedenis van het tennis.
Edberg wordt natuurlijk ook door velen geroemd als de speler met de mooiste serve & volley - techniek ooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ze kwamen alledrie in principe naar voren. En geen van drieën hebben ze bijvoorbeeld op gravel veel gepresteerd (Edberg één keer de finale op Roland Garros en Beckter een keer een halve finale; van Sampras weet ik het niet.)
Dat herinner ik me nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sampras haalde op de French Open eens de halve finale, maar verloor toen van Kafelnikov.
Was in 1996.
Nederland 2, Eurosport weet ik iig zeker. Verder vast ook wel op Sporza.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:18 schreef S-Two het volgende:
Ik neem aan dat iemand het hier wel weer, maar wordt de mannen-finale ook uitgezonden op nederland 2, en anders neem ik aan wel op eurosport? Enne, hoe laat, nederlandse tijd, komt het ervoor?
Dank
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:
Mooi.
Ik gun het Mauresmo nu wel eens.
Als jij een brancard wil zien in de finalequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook.
Al vind ik het jammer dat Henin niet gewoon tot het einde doorging. Dan had Mauresmo de glorie van het moment.
Was het zo erg dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij een brancard wil zien in de finalejouw feestje
Whehe.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Hénin zag er toch niet goed uit.
Ze deed voorkomen van niet, maar waarschijnlijk wilde ze de uitreiking in elk geval nog meemakenquote:
Die kop is echtquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat de organisatie besloot om Misa in een open Arena te zetten op het heetst van de dag en het toernooi. Zo'n titel ophalen kan niet vaak genoeg. Aan die kreupele Belgischen had het niet gelegen
Dat Misa, Henin, Clijsters en Hingis zover kwamen dit toernooi is wel een teken aan de wand voor het tennis bij de dames. Dan te weten dat de Williams sisters ook meer shoppen dan ballen tegenwoordigquote:
Sooo true!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Nu, je geeft ook niet zomaar op in een finale.
Ja, ik was altijd fan van hem. Toen van Sampras (al vond ik Edbergs speelstijl mooier), maar Federer vind ik de mooiste stijl van allemaal hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Edberg wordt natuurlijk ook door velen geroemd als de speler met de mooiste serve & volley - techniek ooit.
Even goed lezen is ook mogelijk natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Koedie het volgende:
Hoe laat begint het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |