quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef Athalon het volgende:
Ingrediënten:
250 g bloem
100 g suiker
zout
150 g koude boter of margarine
750 g appels (goudreinetten)
1 eetlepel citroensap
2 theelepels kaneelpoeder
2 eetlepels abrikozenjam
poedersuiker
gewoon bij de banketbakker kopen daar zijn ze altijd goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef Athalon het volgende:
[..]
altijd vieze harde appelvelletejs en steeltjes + natte drabbodem
![]()
is dat jouw recept, of dat van John?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef Athalon het volgende:
Ingrediënten:
250 g bloem
100 g suiker
zout
150 g koude boter of margarine
750 g appels (goudreinetten)
1 eetlepel citroensap
2 theelepels kaneelpoeder
2 eetlepels abrikozenjam
poedersuiker
Ik haal ze soms bij een warme bakkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon bij de banketbakker kopen daar zijn ze altijd goed.
Bij AH enz enz diepvries dat zijn ranzige appeltaartjes
Hé manu. Ren je zomaar opeens wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Minder slecht dan ik verwacht had. Misschien ga ik het toch wel redden![]()
En jij ?
Blij toequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
Krol gaat naar huis zo te zien, hij loopt al met zijn "aktetas"
hmmm, redelijk, hoop dat ik een 3.3 hebquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Dag lieffie, hoe is je tentamen gegaan![]()
En wat voor image probeer je dan te builden met dat glaasjequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, ik doe aan imagebuilding, onder invloed van manager Henk![]()
Hij heeft zo'n hippe leren jasquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
Krol gaat naar huis zo te zien, hij loopt al met zijn "aktetas"
Van mijn Moederquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat jouw recept, of dat van John?
ging redelijk dus, had eigenlijk gehoopt dat het iets beter zou gaan, maar heb denk ik minimaal wel een 2.8 en dan moet er nog 0.5 bijquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé manu. Ren je zomaar opeens weg. Vergeet mijn vraag niet hè. Ik wil graag weten hoe het gegaan is
.
pfff... ik ben het met cuall eens. Ga wel naar de bakker. Veel sneller en makkelijkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Athalon het volgende:
Bereiding:
De bloem boven een kom zeven en 75 g suiker en een mespunt zout erdoor mengen. De boter met twee messen tot erwtjesgrootte door de bloem snijden, 2 eetlepels ijskoud water toevoegen en met koele hand tot een soepel deeg kneden. Van het deeg een bal vormen, deze verpakken in plasticfolie en ± 1 uur in de koelkast leggen.
Intussen de appels schillen, halveren, klokhuizen verwijderen en in kleine stukjes snijden. Overdoen in een kom en het citroensap, het kaneelpoeder en de rest van de suiker erdoor mengen.
Tot gebruik afgedekt in de koelkast zetten.
De oven voorverwarmen op 175°C of gasovenstand 3. Een springvorm van ± 24 cm invetten en het aanrecht en een deegroller bestuiven met bloem. Het deeg uit de koelkast nemen en 3/4 deel ervan uitrollen tot een lap van ± ½ cm dik.
De vorm bekleden met de deeglap, zodat een opstaande rand van ± 3 cm ontstaat. Het appelmengsel erin scheppen. De rest van het deeg uitrollen en tot lange repen snijden. Deze deegrepen als vlechtwerk op de vulling leggen.
In het midden van de oven de appeltaart in ± 1 uur en 15 minuten goudbruin en gaar bakken. Intussen in een steelpan de jam al roerend op een zacht vuur verwarmen tot een dun vloeibaar mengsel.
Uit de oven de appeltaart direct bestrijken met de jam en de taart op een taartrooster ± 10 minuten in de vorm laten afkoelen.
De rand van de vorm verwijderen en de appeltaart verder laten afkoelen. Bestrooien met poedersuiker.
Dat is het recept van mijn moeder![]()
Kanjerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hmmm, redelijk, hoop dat ik een 3.3 heb
Je moest toch een 3,6quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hmmm, redelijk, hoop dat ik een 3.3 heb
Ik probeer een vriendelijke sfeer te scheppen, om zodoende een omgeving te creeëren waar al die melkmuilen hier zich bij thuisvoelen, zodat ze ook tegen mijquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat voor image probeer je dan te builden met dat glaasje![]()
ja, dat dacht ik ook, maar ik kijk nooit naar m'n cijfers, doet m'n secretaressequote:
ik ie hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Athalon het volgende:
[..]
Van mijn Moederde rest staat boven
![]()
als je per se 1 wilt de middelste, maar volgens mij is het normaal om de onderste los te laten maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
Bedankt alvast
middelstequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
Bedankt alvast
Kijk, iemand met een opleiding. Die onthouden dingen. Ook nog tafels uit het hoofd geleerd zekerquote:
Ja klopt, bovenste 2 of, dus, een van de bovenste twee maar was vergeten welke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als je per se 1 wilt de middelste, maar volgens mij is het normaal om de onderste los te laten maar pin me er niet op vast
Snel aanpassen hè. Ik heb je wel doorquote:
Zeker weten en allemaal ongeveer hetzelfde alleen soms wat rum erdoor etc etc, dat moet ook wel anders krijg je steentaart of moddertaartquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ie het
ff googlen leert mij dat er 101 manieren voor het bereiden van appeltaart zijn
Whehehe..! Zelfs ik mag die man niet en het gebeurd echt niet vaak dat ik dat van iemand zeg of laat merken.quote:
Succes!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrijdag op sollicitatie bij Rabobank HQ in Utrecht![]()
Bedankt Manu en D.Rose![]()
Deze melkmuil is je eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik probeer een vriendelijke sfeer te scheppen, om zodoende een omgeving te creeëren waar al die melkmuilen hier zich bij thuisvoelen, zodat ze ook tegen mij![]()
![]()
.
als ik binnenkom
![]()
Hij valt zo zwaar tegen en tijdens de uitzending krijgt ie de ene pluim na de anderequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Zelfs ik mag die man niet en het gebeurd echt niet vaak dat ik dat van iemand zeg of laat merken.![]()
wil je die jongen naakt op sollicitatie hebben ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Stereotomy,
de middelste, de onderste doet nooit mee maar ik raad je streng aan om met dit weer een dikke winterjas te dragen!!![]()
(om in de rol van grootmoeder die appeltaarten bakt te blijven)
Stereotomy, doe je colbertje lekker uit, knoop je overhemdje los en kom erbij zitten.
(om vooral de mijn reputatie van seksbom hoog te houden)
Wij hadden thuis maar twee tafels, dus dat stelde niet veel voor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kijk, iemand met een opleiding. Die onthouden dingen. Ook nog tafels uit het hoofd geleerd zeker
Hmmm...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ene R.H. word de nieuwe manager begrijp ik
Wie zou dat moeten zijn?
Stereotomyquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Bedankt alvast
Ren Helquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie zou dat moeten zijn?
Nee, gewoon naakt hier...NU.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil je die jongen naakt op sollicitatie hebben ofzo?
Tuuuuurlijk niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet liegen bij Talpa?![]()
Ingridquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef demins het volgende:
[..]
Wij hadden thuis maar twee tafels, dus dat stelde niet veel voor!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Bedankt alvast
Het middelstequote:Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ga nog steeds voor Rachel Hazesquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie zou dat moeten zijn?
Dat zou idd de enige optie kunnen zijn jaquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pfff... ik ben het met cuall eens. Ga wel naar de bakker. Veel sneller en makkelijker![]()
Dank u wel, miss J!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Stereotomy,
de middelste, de onderste doet nooit mee maar ik raad je streng aan om met dit weer een dikke winterjas te dragen!!![]()
(om in de rol van grootmoeder die appeltaarten bakt te blijven)
Stereotomy, doe je colbertje lekker uit, knoop je overhemdje los en kom erbij zitten.
(om vooral de mijn reputatie van seksbom hoog te houden)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Stereotomy.
Kwam jij niet uit Eindhoven ? Zo ja, dan heb ik een mooie taak voor je.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Het is wel duidelijk wie het meest TV kijkt thuisIk begrijp die spoilers nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar moet ik klikken als ik het wél wil zienOf is dat juist de grap
![]()
Ja, Rachel Hazes zou best kunnen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
O, dat weet ik niet. Zou kunnen... Als zij het niet is, dan weet ik het echt niet..quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die had toch al laten weten dat zij het niet was
Niet klikken, gewoon de text in de spoiler selecteren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp die spoilers nooit![]()
![]()
Ja, Rachel Hazes zou best kunnen![]()
Jij bent een wandelende encyclopediequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Athalon het volgende:
[b]Voor het driedelige kostuum:
Voor het gekruiste kostuum:
Voor het gewone kostuum:
Gewoon in het spoilervakje met je muis eroverheen met de muisknop ingedrukt, gewoon selecteren dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mag jij haar appeltaartje noemen en impertinente vragen stellen... ??? Olala!quote:
Hee bedankt!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Athalon het volgende:
Voor het driedelige kostuum:
de laatste knoop van het gilet wordt niet dichtgedaan. Deze regel hebben we te danken aan de corpulente Edward VII van Engeland. Die had de gewoonte om de knopen van zijn gilet los te maken om te gaan zitten, maar toen hij één keer vergat de laatste knoop opnieuw dicht te doen toen hij rechtstond, had hij onbewust een nieuwe mode gelanceerd. Bij het colbert van een kostuum wordt de bovenste knoop of worden de bovenste twee knopen losgemaakt. Er is soms grote onenigheid over het aantal knopen dat je moet dichtdoen: enkel de middelste knoop of de bovenste twee knopen? Moeilijk om de knoop door te hakken. Voor de onderste knoop van het colbert is de regel evenwel even duidelijk als voor het gilet: die wordt nooit dichtgedaan.
Voor het gekruiste kostuum:
dat is altijd dicht als je rechtstaat. Je opent altijd de buitenste knopen om te gaan zitten, terwijl de knoop aan de binnenkant vastgemaakt blijft.
Voor het gewone kostuum: je doet slechts één knoop dicht als je rechtstaat en je opent het colbert altijd volledig om te gaan zitten.
Onzichtbare inkt! Dank jequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet klikken, gewoon de text in de spoiler selecteren.
Het gerucht ging dat zij het was, maar bij boulevard vertelde ze dat ze het niet was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Zou kunnen... Als zij het niet is, dan weet ik het echt niet..
je gaat op de spoiler en klikt op je linkermuisknop. ingedrukt houden en over de balk slepenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel heel grappig zijn, daar hoor je nooit meer iets vanquote:
Toch fijn dat hij vanavond achter de computer is blijven zittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent een wandelende encyclopedie![]()
Westquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hij niet van Medisch Centrum... Centrum![]()
of gewoon dubbelklikken, of..shit, wat was het ook alweerquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
je gaat op de spoiler en klikt op je linkermuisknop. ingedrukt houden en over de balk slepen
Zaterdag wordt je 's-middags verwacht in de Heuvelgalerie. En dan mag jij fijn Henk inwrijven wat wij hier allemaal van hem vinden. Zoek gewoon de man met snor en collectebus en steek van wal.quote:
Voor iemand met maar twee tafels ben jij behoorlijk bij de handquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Mag jij haar appeltaartje noemen en impertinente vragen stellen... ??? Olala!![]()
Eric Koningquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Noord Oost Zuid Westquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag in Amsterdamquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zaterdag wordt je 's-middags verwacht in de Heuvelgalerie. En dan mag jij fijn Henk inwrijven wat wij hier allemaal van hem vinden. Zoek gewoon de man met snor en collectebus en steek van wal.
Ik zou het zelf doen, maar ben helaas de hele dag de stad uit![]()
Spaan & Vermeegen hadden toen een parodie die Medisch Centrum... Centrum heettequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
West
Hij speelde die gemene dokter Eric Koning
Werd geloof ik genoemd door Frank (en eerder op de dag ook, maar dat was weer iemand anders)quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie op die letters dan![]()
Ja, maar heeft ook al jaren een organisatiebureau in Amsterdamquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ons licht in de duisternisquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Toch fijn dat hij vanavond achter de computer is blijven zitten![]()
Alsof Frank weet wie de nieuwe manager gaat wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd geloof ik genoemd door Frank (en eerder op de dag ook, maar dat was weer iemand anders)
Dus nu moeten we achter namen aan,valt niet mee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd geloof ik genoemd door Frank (en eerder op de dag ook, maar dat was weer iemand anders)
Damnquote:
Denk dat er ergens gelekt is ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Toch is het gek dat er al initialen bekend zouden zijn, want Krol kwam vorige week als een volslagen verrassing.
Je hoeft er niet om te huilen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh MissJ. de tranen lopen me over de wangen echt top
![]()
![]()
Ik denk dat ik hem op mijn site ga plaatsen heb even geen schriverszin nu. Kom ik er eens makkelijk vanaf. Dankjulliewel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Damn. Dan zal Snappie het toch alleen moeten opknappen
.
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Damn. Dan zal Snappie het toch alleen moeten opknappen
.
Ik wil appeltaart, nuquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Athalon het volgende:
Bereiding:
De bloem boven een kom zeven en 75 g suiker en een mespunt zout erdoor mengen. De boter met twee messen tot erwtjesgrootte door de bloem snijden, 2 eetlepels ijskoud water toevoegen en met koele hand tot een soepel deeg kneden. Van het deeg een bal vormen, deze verpakken in plasticfolie en ± 1 uur in de koelkast leggen.
Intussen de appels schillen, halveren, klokhuizen verwijderen en in kleine stukjes snijden. Overdoen in een kom en het citroensap, het kaneelpoeder en de rest van de suiker erdoor mengen.
Tot gebruik afgedekt in de koelkast zetten.
De oven voorverwarmen op 175°C of gasovenstand 3. Een springvorm van ± 24 cm invetten en het aanrecht en een deegroller bestuiven met bloem. Het deeg uit de koelkast nemen en 3/4 deel ervan uitrollen tot een lap van ± ½ cm dik.
De vorm bekleden met de deeglap, zodat een opstaande rand van ± 3 cm ontstaat. Het appelmengsel erin scheppen. De rest van het deeg uitrollen en tot lange repen snijden. Deze deegrepen als vlechtwerk op de vulling leggen.
In het midden van de oven de appeltaart in ± 1 uur en 15 minuten goudbruin en gaar bakken. Intussen in een steelpan de jam al roerend op een zacht vuur verwarmen tot een dun vloeibaar mengsel.
Uit de oven de appeltaart direct bestrijken met de jam en de taart op een taartrooster ± 10 minuten in de vorm laten afkoelen.
De rand van de vorm verwijderen en de appeltaart verder laten afkoelen. Bestrooien met poedersuiker.
Dat is het recept van mijn moeder![]()
Ja het is mij ook ontgaan hoe het gesprek erop kwam, maar Viola noemde die initialen en ze zag die persoon niet zitten, heeft niet de klasse die Henk heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Toch is het gek dat er al initialen bekend zouden zijn, want Krol kwam vorige week als een volslagen verrassing.
Die pleisters zul je dus echt voor zaterdag moeten verwijderenquote:
Snappie, heb je het gelezen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopen![]()
Klassequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het is mij ook ontgaan hoe het gesprek erop kwam, maar Viola noemde die initialen en ze zag die persoon niet zitten, heeft niet de klasse die Henk heeft.
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatstquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hoeft er niet om te huilen hoor![]()
Je gaat maar gewoon mee jijquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopen![]()
Ze zou ook goed een zuster kunnen spelen (zoals uit One Flew) en een keihard beleid kunnen doorvoerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatst![]()
Hoi Beertjequote:
Nee, nee, nee. Ik wil het niet lezen. Ik weet van niks. Ik snap helemaal niks.....quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Beertje![]()
![]()
Nog een appeltaartje gebakken (met wat extra honing)?
![]()
Ach gossie. Straks moet jij ook nog worden opgenomen en mag je bij Viooltje op de kamer slapenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Ik wil het niet lezen. Ik weet van niks. Ik snap helemaal niks.....![]()
Op welke afdeling lig jij precies?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatst![]()
Joost kwam zaterdagavond en ik kon geen streams kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag paraat zijn achter mijn pc, want er is een reunie van BB5![]()
Zeg!!! Wat heb ik jou misdaan, doe eens lief zeg. Me op Henk afsturen en me dan ook nog eens bij Viola op een kamer willen stoppenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach gossie. Straks moet jij ook nog worden opgenomen en mag je bij Viooltje op de kamer slapen. Maakt niet uit: gewoon even doorbijten. Het moet gebeuren
.
Dat is wel balen dan voor je, ik geef je wel een troostkusjequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Joost kwam zaterdagavond en ik kon geen streams kijken.
De hele BB5-club komt zaterdagmiddag en ik moet werken.
![]()
![]()
Ik had 'm in de vorige SCquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Wil iemand Blue wel zo nu en dan cappen?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Wil iemand Blue wel zo nu en dan cappen?![]()
Kan ik nog kijken gelukkigquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik had het al gezienquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 'm in de vorige SCJammer alleen dat er een ouwe taart aan vastzat
![]()
Heb 'm ook in z'n eigen topic gezet![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een R H gevonden die zeker omschreven kan worden als manager. Alleen het is wel een man.
http://www.roderickhilhorst.com/
Ook wel bekend als de bachelor.
En dames die R H als initialen hebben kom ik niet tegen.....behalve dus Raggel.
Kom maar even bij papa op schoot zitten dan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het ook niet leuk, Snappie. Maar íemand moet het toch doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg!!! Wat heb ik jou misdaan, doe eens lief zeg. Me op Henk afsturen en me dan ook nog eens bij Viola op een kamer willen stoppen![]()
Zou ook kunnen ja, maar dat is ook iemand van een meer hogere komaf, dus lijkt erg op Henk Krol, Rob van Hulst is leuker voor de afwisseling denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een R H gevonden die zeker omschreven kan worden als manager. Alleen het is wel een man.
Ha, ook een vervent motorrijderquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan voor je, ik geef je wel een troostkusje![]()
Opa toch ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Kom maar even bij papa op schoot zitten dan...![]()
Ik vind toch wel dat er een dame moet komen. Waarom ga jij niet MissJ ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Dan verdelen we het: jij kijkt 's-middags en ik 's-avondsquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan ik nog kijken gelukkig
Maar moet zaterdag avond werken![]()
Eerlijk gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan verdelen we het: jij kijkt 's-middags en ik 's-avonds.
Geeft niet hoorquote:
Het is erg saai iddquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
De regie heeft een lekker makkelijk avondje zo![]()
Omdat je een kwartetje post ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Talitha het volgende:
Oeps, 4 postjes achter elkaar.
Snappie ? Ben je nu boos op me![]()
![]()
![]()
![]()
Zielig he. Arme Bluequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef kissa het volgende:
Kan iemand die arme Blue redden van Fiool die haar blote voeten op de tafel heeft?
En jij maar jolig in het rond springen!!! Ach, hoe ik je benijd om je jeugd...quote:
T schijn dat als je oil of olaz neemt je je 10jaar jonger voeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef demins het volgende:
[..]
En jij maar jolig in het rond springen!!! Ach, hoe ik je benijd om je jeugd...![]()
Nee, je zei dat je geen (pleeg)vaderlijke gevoelens hadquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten weten, dochterlief!![]()
Neeeeee, je weet best waarom. Omdat ik je met knuppel helemaal naar Eindhoven wil laten reizen en daarna in een instelling dumpenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat je een kwartetje post ?![]()
Nee hoor.![]()
![]()
Ben je weer dronken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
T schijn dat als je oil of olaz neemt je je 10jaar jonger voeld![]()
Zijn jouw initialen misschien R.H. ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Oja, ik zou zo het huis ingaan. De ellende is dat ik niet beroemd genoeg ben....![]()
Maar geloof me Viool en ik zouden voor vuurwerk zorgen.
Da's het mooie van FOK: iedereen kan hier springen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef demins het volgende:
[..]
En jij maar jolig in het rond springen!!! Ach, hoe ik je benijd om je jeugd...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan ben je toch aan het werk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee alleen wat moe![]()
Zaterdag weer Gertje![]()
Mijn naam is MissJeanette. Alleen intimi mogen Jeanette zeggen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn jouw initialen misschien R.H. ?
Dat moet je mijn accountant vragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je geen (pleeg)vaderlijke gevoelens had.
Tis kiezen of delen![]()
Even een vraagje dat hier totaal niets mee te maken heeft: Ben je rijk ?![]()
Oké, we maken er Riss Heanette van. Daar heb je toch geen bewaar tegen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Mijn naam is MissJeanette. Alleen intimi mogen Jeanette zeggen....![]()
Als ik 't zo nog eens naleesquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neeeeee, je weet best waarom. Omdat ik je met knuppel helemaal naar Eindhoven wil laten reizen en daarna in een instelling dumpen.
Ik pak mijn koffertje vast en mijn knuppeltje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, we maken er Riss Heanette van. Daar heb je toch geen bewaar tegen ?![]()
Uh oh.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef demins het volgende:
[..]
Het heeft de kleur rood denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Maar daarna is t wel wat lekkers voor mij![]()
Als je een accountant nodig hebt, dan zal dat dus wel goed zittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je mijn accountant vragen![]()
Heb ik niet nodig hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar, denk eens aan hoe blij je ons dan maaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik 't zo nog eens nalees![]()
Tis nog erger zelfs. Jij laat me helemaal naar Eindhoven reizen om Henk aan te spreken, cuall wil dat ik een knuppel meeneem. En als jij het al niet doet, laat hij me wel ergens ingooien. Vrees alleen dat dat een heel ander soort instelling is![]()
Zie ik er zo wanhopig uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
Gaan er hier nog mensen onbeperkt boerenkool eten voor 15 euro trouwens, in HBB?
Goedkope manier om de streams en misschien zelfs de uitzending te halen.![]()
Kan wel zijn. Ik vind het spul niet te zuipen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
That's the spirit. Ik zie het nu al helemaal zittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik pak mijn koffertje vast en mijn knuppeltje.
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Mijn naam is MissJeanette. Alleen intimi mogen Jeanette zeggen....![]()
Maar teamlead zou je komen redden hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik 't zo nog eens nalees![]()
Tis nog erger zelfs. Jij laat me helemaal naar Eindhoven reizen om Henk aan te spreken, cuall wil dat ik een knuppel meeneem. En als jij het al niet doet, laat hij me wel ergens ingooien. Vrees alleen dat dat een heel ander soort instelling is![]()
Ik ben niet zo'n boerenkoolfan. Maar voor appeltaart kom ik welquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
Gaan er hier nog mensen onbeperkt boerenkool eten voor 15 euro trouwens, in HBB?
Dat moet je ook smeren mallerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Ik vind het spul niet te zuipen!![]()
Straks op Ned1 de Gert & Hermien story!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee alleen wat moe![]()
Zaterdag weer Gertje![]()
Dan neem je alleen worst.quote:
Ik neem 't opquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Straks op Ned1 de Gert & Hermien story!
Dat moet je mijn curator vragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je een accountant nodig hebt, dan zal dat dus wel goed zitten.
Papa, ik heb geld nodig.
Beetje kaal taartje voor 500 euroquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Ik vind het spul niet te zuipen!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Straks op Ned1 de Gert & Hermien story!
betaalde ze 10.000 voor de taarten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Athalon het volgende:
[..]
Beetje kaal taartje voor 500 euro![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar, denk eens aan hoe blij je ons dan maakt.
En geen zorgen: ik kom je borg wel betalen. Ik heb net een rijke pleegpapa gevonden.
Denk je nou echt dat ik me laat zien daarquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
En wij maar op jou zitten wachtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Manu82 het volgende:
Zo daar ben ik weer, moest even wat msn gezeik aanluisteren en wat mensen op het vliegtuig zetten
Dat was nadat jij mij naar het buitenland had geschopt. Jij bent ook al zo lekker vriendelijk vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Maar teamlead zou je komen redden hoor![]()
Ik dacht dat je al onderweg was!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik me laat zien daar![]()
Snappie, je bent de meest geweldige persoon die er op de aardbol rondlooptquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog eens een nachtje over slapen
Mis jij een vinger?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
telefoonnumer van je curator graag![]()
Kun je effe je motor naar binnen rijden anders?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
edit- misschien dat ik er over wil denken als frans er echt is![]()
Ik kan er niks aan doen, ik doe meestal niet meer aan msn, maar iemand wilde over msn spreken om langs te komen en dan gaan sommige mensen in 1 keer tegen me aan gaan lullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wij maar op jou zitten wachten.
Gewoon iedereen op de block zetten en alleen degene die je wil/moet spreken unblockenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik doe meestal niet meer aan msn, maar iemand wilde over msn spreken om langs te komen en dan gaan sommige mensen in 1 keer tegen me aan gaan lullen.
Voor het bedrag van die 20 taarten kun je een leuk autootje kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
betaalde ze 10.000 voor de taarten?
Misschien krijg je de kans om Violala een rookworst in beide neusgaten te stouwen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Das nou lulligquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik doe meestal niet meer aan msn, maar iemand wilde over msn spreken om langs te komen en dan gaan sommige mensen in 1 keer tegen me aan gaan lullen.
Als het zover is dan laat ik het weten, en ik heb uitlaten die behoorlijk veel lawaai maken, dus dan zal ik wel ff gassen vlak bij de voordeurquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kun je effe je motor naar binnen rijden anders?
Populair typje dan dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jou zal ik nooit blocken btwquote:
Leuk gedaan!quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het zover is dan laat ik het weten, en ik heb uitlaten die behoorlijk veel lawaai maken, dus dan zal ik wel ff gassen vlak bij de voordeurDaarbij heb ik eenhekel aan lopen en dat is het voordeel met de motor, die kun je overal wel parkeren, dus ik ga vlak bij het huis staan.
1000 euro krijgen zequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Voor het bedrag van die 20 taarten kun je een leuk autootje kopendaarom wilde Henk het bedrag ook niet zeggen ondanks dat er om gevraagd werd
![]()
Maken we gelijk een apart topic voor je aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het zover is dan laat ik het weten, en ik heb uitlaten die behoorlijk veel lawaai maken, dus dan zal ik wel ff gassen vlak bij de voordeurDaarbij heb ik eenhekel aan lopen en dat is het voordeel met de motor, die kun je overal wel parkeren, dus ik ga vlak bij het huis staan.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat was nadat jij mij naar het buitenland had geschopt. Jij bent ook al zo lekker vriendelijk vandaag![]()
Ik ben niet populair, mensen van m'n vorige bezoek in het buitenland wilden gewoon weten of ik nog leefdequote:
Dank jequote:
Da's toch heel mooi: dat iemand wil weten of je nog leeftquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben niet populair, mensen van m'n vorige bezoek in het buitenland wilden gewoon weten of ik nog leefde
Wat liefquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jou zal ik nooit blocken btw![]()
Je bent veel te lief![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien krijg je de kans om Violala een rookworst in beide neusgaten te stouwen?![]()
(en in andere gaten naar believen, neem dan wel een wasknijper mee)![]()
Waarom?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben niet populair, mensen van m'n vorige bezoek in het buitenland wilden gewoon weten of ik nog leefde
vroeg ik me ook af, ik stuur gewoon 1 x in het half jaar een mailtje met m'n nieuwe telefoonnummer en dan mogen ze bellenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dan maken wij mooie capjes van je.
Mooi woord voor galgjequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:01 schreef MissJ. het volgende:
Ik geloof dat Frank de appeltaartappelstukjes te hard vind......dus de appeltaartappelpartstukjes
Die zijn toch nog veel harder?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:01 schreef MissJ. het volgende:
Ik geloof dat Frank de appeltaartappelstukjes te hard vind......dus de appeltaartappelpartstukjes.......
Oh ik hoor het al, Frank heeft een foute smaak, die vind ze van AH lekker...die diepvriesdingen.
Hij krijgt de appel niet weg met zijn gebitjequote:
Hoho, ik zeg niet dat die fout is.......tis wel een zeikerdquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maken we gelijk een apart topic voor je aan![]()
Nee, dat zei Aragorn Athalon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoho, ik zeg niet dat die fout is.......tis wel een zeikerd
Je kan hem wat mij betreft van alles noemen, maar 'kuthenk' vind ik echt ongelukkig gekozen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
Er gebeurt zo weinig is het hotel dat ik even aan iets anders aan het doen was.
Het schiet al op nog 2 dagen dan zijn we van de kuthenk af
GekkeHenkiequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan hem wat mij betreft van alles noemen, maar 'kuthenk' vind ik echt ongelukkig gekozen!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan hem wat mij betreft van alles noemen, maar 'kuthenk' vind ik echt ongelukkig gekozen!![]()
te weinigquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Athalon het volgende:
Gewoon foute gebitjes van het Ziekenfonds
Dat moet je mijn secretaresse vragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
telefoonnumer van je curator graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |