Zeg!!! Wat heb ik jou misdaan, doe eens lief zeg. Me op Henk afsturen en me dan ook nog eens bij Viola op een kamer willen stoppenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach gossie. Straks moet jij ook nog worden opgenomen en mag je bij Viooltje op de kamer slapen. Maakt niet uit: gewoon even doorbijten. Het moet gebeuren
.
Dat is wel balen dan voor je, ik geef je wel een troostkusjequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Joost kwam zaterdagavond en ik kon geen streams kijken.
De hele BB5-club komt zaterdagmiddag en ik moet werken.
![]()
![]()
Ik had 'm in de vorige SCquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Wil iemand Blue wel zo nu en dan cappen?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Wil iemand Blue wel zo nu en dan cappen?![]()
Kan ik nog kijken gelukkigquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik had het al gezienquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 'm in de vorige SCJammer alleen dat er een ouwe taart aan vastzat
![]()
Heb 'm ook in z'n eigen topic gezet![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een R H gevonden die zeker omschreven kan worden als manager. Alleen het is wel een man.
http://www.roderickhilhorst.com/
Ook wel bekend als de bachelor.
En dames die R H als initialen hebben kom ik niet tegen.....behalve dus Raggel.
Kom maar even bij papa op schoot zitten dan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het ook niet leuk, Snappie. Maar íemand moet het toch doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg!!! Wat heb ik jou misdaan, doe eens lief zeg. Me op Henk afsturen en me dan ook nog eens bij Viola op een kamer willen stoppen![]()
Zou ook kunnen ja, maar dat is ook iemand van een meer hogere komaf, dus lijkt erg op Henk Krol, Rob van Hulst is leuker voor de afwisseling denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een R H gevonden die zeker omschreven kan worden als manager. Alleen het is wel een man.
Ha, ook een vervent motorrijderquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan voor je, ik geef je wel een troostkusje![]()
Opa toch ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Kom maar even bij papa op schoot zitten dan...![]()
Ik vind toch wel dat er een dame moet komen. Waarom ga jij niet MissJ ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Dan verdelen we het: jij kijkt 's-middags en ik 's-avondsquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan ik nog kijken gelukkig
Maar moet zaterdag avond werken![]()
Eerlijk gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan verdelen we het: jij kijkt 's-middags en ik 's-avonds.
Geeft niet hoorquote:
Het is erg saai iddquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
De regie heeft een lekker makkelijk avondje zo![]()
Omdat je een kwartetje post ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Talitha het volgende:
Oeps, 4 postjes achter elkaar.
Snappie ? Ben je nu boos op me![]()
![]()
![]()
![]()
Zielig he. Arme Bluequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef kissa het volgende:
Kan iemand die arme Blue redden van Fiool die haar blote voeten op de tafel heeft?
En jij maar jolig in het rond springen!!! Ach, hoe ik je benijd om je jeugd...quote:
T schijn dat als je oil of olaz neemt je je 10jaar jonger voeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef demins het volgende:
[..]
En jij maar jolig in het rond springen!!! Ach, hoe ik je benijd om je jeugd...![]()
Nee, je zei dat je geen (pleeg)vaderlijke gevoelens hadquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten weten, dochterlief!![]()
Neeeeee, je weet best waarom. Omdat ik je met knuppel helemaal naar Eindhoven wil laten reizen en daarna in een instelling dumpenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat je een kwartetje post ?![]()
Nee hoor.![]()
![]()
Ben je weer dronken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
T schijn dat als je oil of olaz neemt je je 10jaar jonger voeld![]()
Zijn jouw initialen misschien R.H. ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Oja, ik zou zo het huis ingaan. De ellende is dat ik niet beroemd genoeg ben....![]()
Maar geloof me Viool en ik zouden voor vuurwerk zorgen.
Da's het mooie van FOK: iedereen kan hier springen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef demins het volgende:
[..]
En jij maar jolig in het rond springen!!! Ach, hoe ik je benijd om je jeugd...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
T schijn dat als je oil of olaz neemt je je 10jaar jonger voeld![]()
Dan ben je toch aan het werk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee alleen wat moe![]()
Zaterdag weer Gertje![]()
Mijn naam is MissJeanette. Alleen intimi mogen Jeanette zeggen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn jouw initialen misschien R.H. ?
Dat moet je mijn accountant vragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je geen (pleeg)vaderlijke gevoelens had.
Tis kiezen of delen![]()
Even een vraagje dat hier totaal niets mee te maken heeft: Ben je rijk ?![]()
Oké, we maken er Riss Heanette van. Daar heb je toch geen bewaar tegen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Mijn naam is MissJeanette. Alleen intimi mogen Jeanette zeggen....![]()
Als ik 't zo nog eens naleesquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neeeeee, je weet best waarom. Omdat ik je met knuppel helemaal naar Eindhoven wil laten reizen en daarna in een instelling dumpen.
Ik pak mijn koffertje vast en mijn knuppeltje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, we maken er Riss Heanette van. Daar heb je toch geen bewaar tegen ?![]()
Uh oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |