Zeg!!! Wat heb ik jou misdaan, doe eens lief zeg. Me op Henk afsturen en me dan ook nog eens bij Viola op een kamer willen stoppenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach gossie. Straks moet jij ook nog worden opgenomen en mag je bij Viooltje op de kamer slapen. Maakt niet uit: gewoon even doorbijten. Het moet gebeuren
.
Dat is wel balen dan voor je, ik geef je wel een troostkusjequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Joost kwam zaterdagavond en ik kon geen streams kijken.
De hele BB5-club komt zaterdagmiddag en ik moet werken.
![]()
![]()
Ik had 'm in de vorige SCquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Wil iemand Blue wel zo nu en dan cappen?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Wil iemand Blue wel zo nu en dan cappen?![]()
Kan ik nog kijken gelukkigquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik had het al gezienquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 'm in de vorige SCJammer alleen dat er een ouwe taart aan vastzat
![]()
Heb 'm ook in z'n eigen topic gezet![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een R H gevonden die zeker omschreven kan worden als manager. Alleen het is wel een man.
http://www.roderickhilhorst.com/
Ook wel bekend als de bachelor.
En dames die R H als initialen hebben kom ik niet tegen.....behalve dus Raggel.
Kom maar even bij papa op schoot zitten dan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het ook niet leuk, Snappie. Maar íemand moet het toch doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg!!! Wat heb ik jou misdaan, doe eens lief zeg. Me op Henk afsturen en me dan ook nog eens bij Viola op een kamer willen stoppen![]()
Zou ook kunnen ja, maar dat is ook iemand van een meer hogere komaf, dus lijkt erg op Henk Krol, Rob van Hulst is leuker voor de afwisseling denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een R H gevonden die zeker omschreven kan worden als manager. Alleen het is wel een man.
Ha, ook een vervent motorrijderquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan voor je, ik geef je wel een troostkusje![]()
Opa toch ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Kom maar even bij papa op schoot zitten dan...![]()
Ik vind toch wel dat er een dame moet komen. Waarom ga jij niet MissJ ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Dan verdelen we het: jij kijkt 's-middags en ik 's-avondsquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan ik nog kijken gelukkig
Maar moet zaterdag avond werken![]()
Eerlijk gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan verdelen we het: jij kijkt 's-middags en ik 's-avonds.
Geeft niet hoorquote:
Het is erg saai iddquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
De regie heeft een lekker makkelijk avondje zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |