Die pleisters zul je dus echt voor zaterdag moeten verwijderenquote:
Snappie, heb je het gelezen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopen![]()
Klassequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het is mij ook ontgaan hoe het gesprek erop kwam, maar Viola noemde die initialen en ze zag die persoon niet zitten, heeft niet de klasse die Henk heeft.
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatstquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hoeft er niet om te huilen hoor![]()
Je gaat maar gewoon mee jijquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopen![]()
Ze zou ook goed een zuster kunnen spelen (zoals uit One Flew) en een keihard beleid kunnen doorvoerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatst![]()
Hoi Beertjequote:
Nee, nee, nee. Ik wil het niet lezen. Ik weet van niks. Ik snap helemaal niks.....quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Beertje![]()
![]()
Nog een appeltaartje gebakken (met wat extra honing)?
![]()
Ach gossie. Straks moet jij ook nog worden opgenomen en mag je bij Viooltje op de kamer slapenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Ik wil het niet lezen. Ik weet van niks. Ik snap helemaal niks.....![]()
Op welke afdeling lig jij precies?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatst![]()
Joost kwam zaterdagavond en ik kon geen streams kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag paraat zijn achter mijn pc, want er is een reunie van BB5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |