Werd geloof ik genoemd door Frank (en eerder op de dag ook, maar dat was weer iemand anders)quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie op die letters dan![]()
Ja, maar heeft ook al jaren een organisatiebureau in Amsterdamquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hij niet van Medisch Centrum... Centrum![]()
Ons licht in de duisternisquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Toch fijn dat hij vanavond achter de computer is blijven zitten![]()
Alsof Frank weet wie de nieuwe manager gaat wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd geloof ik genoemd door Frank (en eerder op de dag ook, maar dat was weer iemand anders)
Dus nu moeten we achter namen aan,valt niet mee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd geloof ik genoemd door Frank (en eerder op de dag ook, maar dat was weer iemand anders)
Damnquote:
Denk dat er ergens gelekt is ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Toch is het gek dat er al initialen bekend zouden zijn, want Krol kwam vorige week als een volslagen verrassing.
Je hoeft er niet om te huilen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh MissJ. de tranen lopen me over de wangen echt top
![]()
![]()
Ik denk dat ik hem op mijn site ga plaatsen heb even geen schriverszin nu. Kom ik er eens makkelijk vanaf. Dankjulliewel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Damn. Dan zal Snappie het toch alleen moeten opknappen
.
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Damn. Dan zal Snappie het toch alleen moeten opknappen
.
Ik wil appeltaart, nuquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Athalon het volgende:
Bereiding:
De bloem boven een kom zeven en 75 g suiker en een mespunt zout erdoor mengen. De boter met twee messen tot erwtjesgrootte door de bloem snijden, 2 eetlepels ijskoud water toevoegen en met koele hand tot een soepel deeg kneden. Van het deeg een bal vormen, deze verpakken in plasticfolie en ± 1 uur in de koelkast leggen.
Intussen de appels schillen, halveren, klokhuizen verwijderen en in kleine stukjes snijden. Overdoen in een kom en het citroensap, het kaneelpoeder en de rest van de suiker erdoor mengen.
Tot gebruik afgedekt in de koelkast zetten.
De oven voorverwarmen op 175°C of gasovenstand 3. Een springvorm van ± 24 cm invetten en het aanrecht en een deegroller bestuiven met bloem. Het deeg uit de koelkast nemen en 3/4 deel ervan uitrollen tot een lap van ± ½ cm dik.
De vorm bekleden met de deeglap, zodat een opstaande rand van ± 3 cm ontstaat. Het appelmengsel erin scheppen. De rest van het deeg uitrollen en tot lange repen snijden. Deze deegrepen als vlechtwerk op de vulling leggen.
In het midden van de oven de appeltaart in ± 1 uur en 15 minuten goudbruin en gaar bakken. Intussen in een steelpan de jam al roerend op een zacht vuur verwarmen tot een dun vloeibaar mengsel.
Uit de oven de appeltaart direct bestrijken met de jam en de taart op een taartrooster ± 10 minuten in de vorm laten afkoelen.
De rand van de vorm verwijderen en de appeltaart verder laten afkoelen. Bestrooien met poedersuiker.
Dat is het recept van mijn moeder![]()
Ja het is mij ook ontgaan hoe het gesprek erop kwam, maar Viola noemde die initialen en ze zag die persoon niet zitten, heeft niet de klasse die Henk heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Toch is het gek dat er al initialen bekend zouden zijn, want Krol kwam vorige week als een volslagen verrassing.
Die pleisters zul je dus echt voor zaterdag moeten verwijderenquote:
Snappie, heb je het gelezen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopen![]()
Klassequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het is mij ook ontgaan hoe het gesprek erop kwam, maar Viola noemde die initialen en ze zag die persoon niet zitten, heeft niet de klasse die Henk heeft.
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatstquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hoeft er niet om te huilen hoor![]()
Je gaat maar gewoon mee jijquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem je wel je knuppel mee, daar moet je hem namens mij, een mep mee verkopen![]()
Ze zou ook goed een zuster kunnen spelen (zoals uit One Flew) en een keihard beleid kunnen doorvoerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatst![]()
Hoi Beertjequote:
Nee, nee, nee. Ik wil het niet lezen. Ik weet van niks. Ik snap helemaal niks.....quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Beertje![]()
![]()
Nog een appeltaartje gebakken (met wat extra honing)?
![]()
Ach gossie. Straks moet jij ook nog worden opgenomen en mag je bij Viooltje op de kamer slapenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Ik wil het niet lezen. Ik weet van niks. Ik snap helemaal niks.....![]()
Op welke afdeling lig jij precies?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Van plezier hoor, om Viola en blij om mezelf, omdat ze niet bij mij op de afdeling is geplaatst![]()
Joost kwam zaterdagavond en ik kon geen streams kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag paraat zijn achter mijn pc, want er is een reunie van BB5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |