Succes ermeequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef frizti het volgende:
Ben even weg, heb trek in een broodje bapao.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Succes ermee
ik ben ook ff weg... tot later allemaal
eet smakelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef frizti het volgende:
is me niet geheel duidelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waardoor is het taart serveren vervroegd ?
ofzo ? kan ik zeker het hele archief doorspitten. Ik denk het nietquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef frizti het volgende:
Dat zou waar kunnen zijn, maar je loopt blijkbaar ook het risico jou tegen het lijf te lopen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Achter het CS kom je leukere types tegen![]()
![]()
Mag niet van de jongens en meisjes, ze komen liever niet in de publiciteitquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
ofzo ? kan ik zeker het hele archief doorspitten. Ik denk het niet![]()
Misschien kun je een korte samenvatting geven ?
Ik zal 'm inkoppen: en hoe weet je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Achter het CS kom je leukere types tegen![]()
![]()
Ach, maakt het uit. Als je maar taart krijgtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is me niet geheel duidelijk.
Ik denk dat de herhaling van Idols niet boeiend genoeg is
Daar merk je niks vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou waar kunnen zijn, maar je loopt blijkbaar ook het risico jou tegen het lijf te lopen!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
Oh nu hoor ik de taarten bakker wel héél moeilijk dingen zeggen over even erin gooien op 250 graden en dan de oven daarna weer op 180![]()
het licht is bij mij uitgegaan. Ik koop mijn appeltaartje wel hoor
![]()
Dat heet bakken en garenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
Oh nu hoor ik de taarten bakker wel héél moeilijk dingen zeggen over even erin gooien op 250 graden en dan de oven daarna weer op 180![]()
![]()
Vertel me dan maar hoe het zit met dat glaasje melk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mag niet van de jongens en meisjes, ze komen liever niet in de publiciteit![]()
Een hulp voor het bakken van de Taarten, ik geloof het bedrijf "Gefelicitaart" oidquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Wie is die gozer bij John?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hulp voor het bakken van de Taarten, ik geloof het bedrijf "Gefelicitaart" oid
Dank je, ik zag Cualls post alquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hulp voor het bakken van de Taarten, ik geloof het bedrijf "Gefelicitaart" oid
Is veel makkelijke en ook erg lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
![]()
dat zei ie daarstraks ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
![]()
Maar zelfgemaakt is wel errug lekker. Vooral als ie nog warm isquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je, ik zag Cualls post al![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is veel makkelijke en ook erg lekker
Minder slecht dan ik verwacht had. Misschien ga ik het toch wel reddenquote:
Dan koop ik hem en zet hem thuis nog even in de oven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar zelfgemaakt is wel errug lekker. Vooral als ie nog warm is.
Nee, ik doe aan imagebuilding, onder invloed van manager Henkquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vertel me dan maar hoe het zit met dat glaasje melk.
Ben je nog in de groei.
Ik zal voor je duimen iigquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Minder slecht dan ik verwacht had. Misschien ga ik het toch wel redden![]()
En jij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |