Vertel us wat over jezelf, heb je een leven, hobby's . . vertel . . .quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Ach, ben ik zo langzamerhand wel aangewend.
Ik ben nog niet zo bekend bij het FOK publiek.![]()
Als ex-barman heb ik de sleutel van de deur.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hahaha echt niet... je komt er geen eens in...
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoodsquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Muerte jij maakt de leukste caps dus jij mag blijven zitten.
FB moet gewoon een middagje boodschappen voor Viola doen.![]()
![]()
![]()
Neeeeee.. niet met Viola, dat gun ik niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, maar ik ben nog niet zo lang aktief op fok vandaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nou de slachtofferrol aannemen
![]()
Ofwel... ik maak geen leuke caps?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo het er nu uitziet gaat Henk vrijdag de sleutel inleverenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef MissJ. het volgende:
Zo even gespeeld met mijn fantasie nu over naar het nieuws. Weten we al wie de dame is die vrijdag komt managen na Henk.
Als ik een leven had zat ik hier niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vertel us wat over jezelf, heb je een leven, hobby's . . vertel . . .![]()
Wel langer dan ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben nog niet zo lang aktief op fok vandaar.
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark roomquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoods![]()
Helemaal geen vrienden, dat is Henkie II geworden in plaats van regenwormquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ofwel... ik maak geen leuke caps?![]()
Jij bent echt vrienden aan het maken hier![]()
Amen, bondigste samenvatting ooit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Als ik een leven had zat ik hier niet.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark room![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark room![]()
![]()
Een kort avondje, van 21:00-22:00uur en dat was het, verder helemaal niets meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Is er nu al weer iets geregeld voor morgen.
Henk schud het zo uit zijn mouw.
bewoners weten van niks.
een franse avond
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Athalon het volgende:
We maken geen Caps voor de lol hoormaar omdat we ons strontvervelen
![]()
![]()
Whahahaha... Just call my name... and I'll be therequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Be there!! Don't say I didn't warn you.![]()
Vergeet je niet om caps te maken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf erbij. Achter het CS kom je leukere types tegenquote:
Jij misschien... maar ik niet hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Athalon het volgende:
We maken geen Caps voor de lol hoormaar omdat we ons strontvervelen
![]()
![]()
Ik bind hem helemaal vast zet de stream geluid hardquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoods![]()
Ga jij maar boodschappen doen voor Viola![]()
Maar henk schud het weer zo uit zijn mouw en bewoners weten van niks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een kort avondje, van 21:00-22:00uur en dat was het, verder helemaal niets meer
Daarvoor moet jij er zaterdag zijn natuurlijk... ik kan niet alles teglijkquote:
Henk de 1ste - My Heroquote:[
"het is niet het beste die er is, fluistert Henk, ach het is een sympathieke aardige man.
Ik zal blij zijn als Henkie K. vrijdag opgeFLIKKERd is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef cuall het volgende:
Henk, tegen Frank.
"Ik wil nog wel wat voor morgen. er is nu niks en dan is er onvoldoende materiaal om uit te zenden
Nu komt er een Franse recital, die neemt dan alles voor zijn rekening en zorgt voor gasten."
Hij had nog iets over niks betalen, maar hoe dat zat???
"het is niet het beste die er is, fluistert Henk, ach het is een sympathieke aardige man.
Hoe neerbuigend"
Zo weer zo'n aktie die Henk hun gewoon door de strot duwt, echt lekker overleg heeft hij![]()
Hij geeft Frank gewoon opdracht om dingen te regelen. voldongen feit. Henk heeft gesproken.![]()
![]()
Dat is Krolquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar henk schud het weer zo uit zijn mouw en bewoners weten van niks.
Vrienden moet je die dan hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ofwel... ik maak geen leuke caps?![]()
Jij bent echt vrienden aan het maken hier![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij misschien... maar ik niet hoor...
En jij kan het weten ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Achter het CS kom je leukere types tegen![]()
![]()
JOS BRINKquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is Krol![]()
Heerlijk hoe hij de dingen zegt (qua humor dan)
Ben benieuwd wie zijn opvolger wordt
Ik tel de uren al afquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als Henkie K. vrijdag opgeFLIKKERd is.
Je hebt mij nodig om je "bezigheden" in de darkroom te cappen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarvoor moet jij er zaterdag zijn natuurlijk... ik kan niet alles teglijk
Zou ook best een kandidaat kunnen worden als manager jaquote:
Whahahaha jij wilde caps hebben zei je netquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je hebt mij nodig om je "bezigheden" in de darkroom te cappen?You pervert!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |