Vertel us wat over jezelf, heb je een leven, hobby's . . vertel . . .quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Ach, ben ik zo langzamerhand wel aangewend.
Ik ben nog niet zo bekend bij het FOK publiek.![]()
Als ex-barman heb ik de sleutel van de deur.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hahaha echt niet... je komt er geen eens in...
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoodsquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Muerte jij maakt de leukste caps dus jij mag blijven zitten.
FB moet gewoon een middagje boodschappen voor Viola doen.![]()
![]()
![]()
Neeeeee.. niet met Viola, dat gun ik niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, maar ik ben nog niet zo lang aktief op fok vandaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nou de slachtofferrol aannemen
![]()
Ofwel... ik maak geen leuke caps?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo het er nu uitziet gaat Henk vrijdag de sleutel inleverenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef MissJ. het volgende:
Zo even gespeeld met mijn fantasie nu over naar het nieuws. Weten we al wie de dame is die vrijdag komt managen na Henk.
Als ik een leven had zat ik hier niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vertel us wat over jezelf, heb je een leven, hobby's . . vertel . . .![]()
Wel langer dan ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben nog niet zo lang aktief op fok vandaar.
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark roomquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoods![]()
Helemaal geen vrienden, dat is Henkie II geworden in plaats van regenwormquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ofwel... ik maak geen leuke caps?![]()
Jij bent echt vrienden aan het maken hier![]()
Amen, bondigste samenvatting ooit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Als ik een leven had zat ik hier niet.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark room![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark room![]()
![]()
Een kort avondje, van 21:00-22:00uur en dat was het, verder helemaal niets meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Is er nu al weer iets geregeld voor morgen.
Henk schud het zo uit zijn mouw.
bewoners weten van niks.
een franse avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |