Ik probeer een vriendelijke sfeer te scheppen, om zodoende een omgeving te creeëren waar al die melkmuilen hier zich bij thuisvoelen, zodat ze ook tegen mijquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat voor image probeer je dan te builden met dat glaasje![]()
ja, dat dacht ik ook, maar ik kijk nooit naar m'n cijfers, doet m'n secretaressequote:
ik ie hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Athalon het volgende:
[..]
Van mijn Moederde rest staat boven
![]()
als je per se 1 wilt de middelste, maar volgens mij is het normaal om de onderste los te laten maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
Bedankt alvast
middelstequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
Bedankt alvast
Kijk, iemand met een opleiding. Die onthouden dingen. Ook nog tafels uit het hoofd geleerd zekerquote:
Ja klopt, bovenste 2 of, dus, een van de bovenste twee maar was vergeten welke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als je per se 1 wilt de middelste, maar volgens mij is het normaal om de onderste los te laten maar pin me er niet op vast
Snel aanpassen hè. Ik heb je wel doorquote:
Zeker weten en allemaal ongeveer hetzelfde alleen soms wat rum erdoor etc etc, dat moet ook wel anders krijg je steentaart of moddertaartquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ie het
ff googlen leert mij dat er 101 manieren voor het bereiden van appeltaart zijn
Whehehe..! Zelfs ik mag die man niet en het gebeurd echt niet vaak dat ik dat van iemand zeg of laat merken.quote:
Succes!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrijdag op sollicitatie bij Rabobank HQ in Utrecht![]()
Bedankt Manu en D.Rose![]()
Deze melkmuil is je eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik probeer een vriendelijke sfeer te scheppen, om zodoende een omgeving te creeëren waar al die melkmuilen hier zich bij thuisvoelen, zodat ze ook tegen mij![]()
![]()
.
als ik binnenkom
![]()
Hij valt zo zwaar tegen en tijdens de uitzending krijgt ie de ene pluim na de anderequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Zelfs ik mag die man niet en het gebeurd echt niet vaak dat ik dat van iemand zeg of laat merken.![]()
wil je die jongen naakt op sollicitatie hebben ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Stereotomy,
de middelste, de onderste doet nooit mee maar ik raad je streng aan om met dit weer een dikke winterjas te dragen!!![]()
(om in de rol van grootmoeder die appeltaarten bakt te blijven)
Stereotomy, doe je colbertje lekker uit, knoop je overhemdje los en kom erbij zitten.
(om vooral de mijn reputatie van seksbom hoog te houden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |