Wij hadden thuis maar twee tafels, dus dat stelde niet veel voor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kijk, iemand met een opleiding. Die onthouden dingen. Ook nog tafels uit het hoofd geleerd zeker
Hmmm...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ene R.H. word de nieuwe manager begrijp ik
Wie zou dat moeten zijn?
Stereotomyquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
Bedankt alvast
Ren Helquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie zou dat moeten zijn?
Nee, gewoon naakt hier...NU.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil je die jongen naakt op sollicitatie hebben ofzo?
Tuuuuurlijk niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet liegen bij Talpa?![]()
Ingridquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef demins het volgende:
[..]
Wij hadden thuis maar twee tafels, dus dat stelde niet veel voor!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
Bedankt alvast
Het middelstequote:Als je een colbert met 3 knoopjes draagt waarvan je er 1 wil dichtdoen, moet je dan de bovenste of de middelste dichtdoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ga nog steeds voor Rachel Hazesquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie zou dat moeten zijn?
Dat zou idd de enige optie kunnen zijn jaquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pfff... ik ben het met cuall eens. Ga wel naar de bakker. Veel sneller en makkelijker![]()
Dank u wel, miss J!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Stereotomy,
de middelste, de onderste doet nooit mee maar ik raad je streng aan om met dit weer een dikke winterjas te dragen!!![]()
(om in de rol van grootmoeder die appeltaarten bakt te blijven)
Stereotomy, doe je colbertje lekker uit, knoop je overhemdje los en kom erbij zitten.
(om vooral de mijn reputatie van seksbom hoog te houden)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Stereotomy.
Kwam jij niet uit Eindhoven ? Zo ja, dan heb ik een mooie taak voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |