Ik neem 't opquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Straks op Ned1 de Gert & Hermien story!
Dat moet je mijn curator vragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je een accountant nodig hebt, dan zal dat dus wel goed zitten.
Papa, ik heb geld nodig.
Beetje kaal taartje voor 500 euroquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Ik vind het spul niet te zuipen!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Straks op Ned1 de Gert & Hermien story!
betaalde ze 10.000 voor de taarten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Athalon het volgende:
[..]
Beetje kaal taartje voor 500 euro![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar, denk eens aan hoe blij je ons dan maakt.
En geen zorgen: ik kom je borg wel betalen. Ik heb net een rijke pleegpapa gevonden.
Denk je nou echt dat ik me laat zien daarquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
Gaan er hier nog mensen onbeperkt boerenkool eten voor 15 euro trouwens, in HBB?
Goedkope manier om de streams en misschien zelfs de uitzending te halen.![]()
En wij maar op jou zitten wachtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Manu82 het volgende:
Zo daar ben ik weer, moest even wat msn gezeik aanluisteren en wat mensen op het vliegtuig zetten
Dat was nadat jij mij naar het buitenland had geschopt. Jij bent ook al zo lekker vriendelijk vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Maar teamlead zou je komen redden hoor![]()
Ik dacht dat je al onderweg was!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik me laat zien daar![]()
Snappie, je bent de meest geweldige persoon die er op de aardbol rondlooptquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog eens een nachtje over slapen
Mis jij een vinger?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
telefoonnumer van je curator graag![]()
Kun je effe je motor naar binnen rijden anders?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik me laat zien daar![]()
edit- misschien dat ik er over wil denken als frans er echt is![]()
Ik kan er niks aan doen, ik doe meestal niet meer aan msn, maar iemand wilde over msn spreken om langs te komen en dan gaan sommige mensen in 1 keer tegen me aan gaan lullen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wij maar op jou zitten wachten.
Gewoon iedereen op de block zetten en alleen degene die je wil/moet spreken unblockenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik doe meestal niet meer aan msn, maar iemand wilde over msn spreken om langs te komen en dan gaan sommige mensen in 1 keer tegen me aan gaan lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |