Feel Free to post the ones you lovequote:
Heb nog wel een foto van jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feel Free to post the ones you love [afbeelding]
Motur kopuhquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:36 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil ok een motur rijduh, tip?
so truequote:
Houdt jij het maar bij je golf met picknicktafelquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:36 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil ok een motur rijduh, tip?
Intechno, technische branchequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja drank ja![]()
En ik weet wat intercedent isBen er zelf ook 1
waar zit jij? en welke branche?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Houdt jij het maar bij je golf met picknicktafel![]()
Wat moet je doen?quote:
Vorst in/ aan de grond + regenbuien = spekglad in Veenendaal...strooiwagens en vallende mensen bij de vleet...kijk dusch uitt...quote:
ik weet hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vorst in/ aan de grond + regenbuien = spekglad in Veenendaal...strooiwagens en vallende mensen bij de vleet...kijk dusch uitt...
Je kiest er wel de beste dag voor uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik moet mijn motor in IJsselstein afleveren
![]()
Het lijkt me nu ook niet zo tof. Vandaag stalen remleidingen halen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je kiest er wel de beste dag voor uit![]()
Succes straks![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het lijkt me nu ook niet zo tof. Vandaag stalen remleidingen halen.![]()
![]()
![]()
Doe Arie de groeten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik moet mijn motor in IJsselstein afleveren
![]()
Bannerquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
mooie nakeds
OP ziet er wel vaag uit zo... zonder die banner![]()
Ik zie hem welquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat bovenste plaatje... die compilatie met foto's zal ik maar zeggen.... die is weg![]()
Ik kan je geen tip geven, op een foto zie je weinig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef dribbel79 het volgende:
Wat vinden jullie HIER van??
Prijs/ kwaliteit/ leeftijd/ model verhoudingen etc.
Ga zondag ff kijken, graag tips over waar op te letten??
Afdeling sales weer..;)quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geen interesse in de motor van Stinkie?![]()
Damn, helemaal vergeten. Gefeliciteerd appelflapquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:28 schreef dribbel79 het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ga straks (na wat gebak op het werk uitgedeeld te hebben) op het gemeentehuis mijn rijbewijs pimpen, hehe...
Zondag een kijkje nemen in Eersel, bij een CBR600F2...ja, weer een Honda ja, hehe...
O ja, moguh![]()
![]()
quote:
Vraag aan Carola of ze uit Volendam komt, en met Jan Keizer in een band zitquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep een carola geen golf niemand tips?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:53 schreef hicham het volgende:
Enneuh, Roderick. Zit nu zo je PC te vernaggelen. De banner is gewoon te zien hier
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef fast-tuning het volgende:
war bemoie je mee stome fries
HeyHeyquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef fast-tuning het volgende:
war bemoie je mee stome fries
ik ken een Fries met een stoommachinequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
HeyHey![]()
Ik moet je eventjes een halt toeroepen:
* R2-D2 zegt: "HALT!"
Stome Friezen bestaan niet![]()
Stomme Friezen wel![]()
Net als stomme Brabanders, Noord-Hollanders etc...![]()
Het zijn wel de "Retro - modellen" die je aandacht trekken is het niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Haselaar het volgende:
Hij staat er jammer genoeg niet tussen, maar dit vind ik echt een mooie:
[afbeelding]
Triumph Thruxton..![]()
Ja inderdaad, maar zeg zelf hij is toch ook mooi, ik kan er wel uren naar kijken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het zijn wel de "Retro - modellen" die je aandacht trekken is het niet?![]()
Je gaat 'm toch niet onder dwang van een rotje en vuurspugende uitlaten rippen hequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?
En dan is het nog geen stome Friesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken een Fries met een stoommachinedat zou een stomende Fries kunnen zijn...
Het is dat ik op het werk zit, anders had ik zeeeeeeeeeeker een poging gewaagdquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:10 schreef Haselaar het volgende:
Ja inderdaad, maar zeg zelf hij is toch ook mooi, ik kan er wel uren naar kijken...
Hij is nog maar net 19, houdt van tunuuuuh en styluuuuuh en autoooooooos en hij heeft een Carooooolaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?
Leuk voor je, maar je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef fast-tuning het volgende:
wel een GTi mar ga mishien een colt kope
Ik zou eerst je studie afmaken en fatsoenlijk leren praten, heb je veel meer aan dan een motorquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:04 schreef fast-tuning het volgende:
ik vint die race motoruh mooi mar ben nog geen 21 hep wel wat geld voor over.
Verraderquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je gaat 'm toch niet onder dwang van een rotje en vuurspugende uitlaten rippen he![]()
Per ongeluk 'block images from...' aangeklikt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef Roderick2085 het volgende:plaatje gefixt
vervelende browserinstellingen![]()
mar ik wil ook een motur beter leze stome fiesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar je zit in het verkeerde topic![]()
Wat doet die prostituee op de fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
Wat is ie E X P L O S I E F he![]()
[afbeelding]
Je rijdt je hardstikke dood!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
mar ik wil ook een motur beter leze stome fies
nicequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
'enable content filter' stond aan....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou eerst je studie afmaken en fatsoenlijk leren praten, heb je veel meer aan dan een motor
[..]
Verrader
[..]
Per ongeluk 'block images from...' aangeklikt?
moturen hebben we hier niet hoor....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
Hoeveelste ben je geworden bij de eerste schaadswedstrijd dit jaar? En ben je Alexxxxx voorgeblevenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doet die prostituee op de foto
Schaadsen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveelste ben je geworden bij de eerste schaadswedstrijd dit jaar? En ben je Alexxxxx voorgebleven
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
My type of womanquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
![]()
Je hebt je in een recordtempo niet-populair gemaakt![]()
Of in jouw taal:
Juh hept juh in un rukortempo niet poopuler gmaakd
* R2-D2 in negeermode
IF
USER = "fast-tuning"
THEN
IGNORE
ELSE
CHAT
![]()
nou... niks verkeerd zou ik niet zeggen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef fast-tuning het volgende:
ik doe tog niks verkert vraag alleen wat.
Lelukquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef fast-tuning het volgende:
ik doe tog niks verkert vraag alleen wat.
Inderdaad, dat wou ik net zeggenquote:
Dan moet je bij R2-D2 zijn, die weet ook hoe je het best draagmuren kunt slopen dus die zal ook wel verstand hebben van bouwmaterialenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef dribbel79 het volgende:
Hey, ff dit:
als ik een motor heb gekocht, wil ik 'm natuurlijk lekker tochtvrij etc. laten slapen (heb geen plek over in de garage o.i.d.), we gaan wel een stuk berging aanbouwen.
Waarmee kan ik dit hok het beste isoleren, zodat ie toch tocht- en vorstvrij staat
Enig idee??
Meeloperrrrquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tsja... Nu ik weet hoe duur 't ie is ...
Wat een lelijke Bike zeg!![]()
![]()
![]()
Berging isoleren voor meer info...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
Dan moet je bij R2-D2 zijn, die weet ook hoe je het best draagmuren kunt slopen dus die zal ook wel verstand hebben van bouwmaterialen
[..]
Voor mijn gevoel welquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef bwt het volgende:
't is geen vrijdag middag toch???
Je kunt hier misschien nog meer info vinden:quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Berging isoleren voor meer info...
lijkt me ook wel prettig als je hem er warm inzet dat de warme lucht weg kan enzo...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt hier misschien nog meer info vinden:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/91799
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/17200
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/16688
Ik lees daar o.a dat het juist niet tochtvrij moet zijn, moet juist een beetje door kunnen luchten ivm vocht
Ik heb nergens verstand vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
Dan moet je bij R2-D2 zijn, die weet ook hoe je het best draagmuren kunt slopen dus die zal ook wel verstand hebben van bouwmaterialen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
Yamaha Bulldog mag ook niet ontbreken
[afbeelding]
[afbeelding]
4 Muren, een deur is ook wel handigquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijkt me ook wel prettig als je hem er warm inzet dat de warme lucht weg kan enzo...
je vergeet stopcontactquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb nergens verstand vankan er alleen over ouwehoeren
![]()
[..]
![]()
[..]
4 Muren, een deur is ook wel handigventilatieroosters en een dak.
Opties:
Kraan
Afvoer
Verwarming
Isolatie
Smeerput
Brug
![]()
quote:
quote:'Meisjes minder handig met computer'
Uitgegeven: 24 januari 2006 14:56
Laatst gewijzigd: 24 januari 2006 15:03
PARIJS - Meisjes zijn minder handig met de computer dan jongens. Vrouwelijke scholieren maken ook minder gebruik van computers, zo blijkt uit onderzoek van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO).
*BLAAAAAAAAAAAT*
en pekelquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Martie laat zijn motor schoonmaken en moet (hopelijk - pogingtotvrijdagmiddagrel) weer terug in de regen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef bwt het volgende:
Ik dacht dat ie op een (suzuki) overging
Net een grote beurt, slaan zijn remmen vast op de A2 en kan ie niet meer verder.quote:
quote:
toyota carolla tunuhquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep een carola geen golf niemand tips?
Jij deed het eerst fout, zag het wel hoorquote:
Die heeft zeker net leren typen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
toyota carolla tunuh
vrienden van mij hebe mij dit site laten zien
volgens hun hebe jullie vet veel verstand van autos en tunuh
![]()
het is een toyota carolla gti liftbak ook iets met doch moter uit amerika ofso gehad van me vadur volgens hem is die vet snel maar dat is niet zo een golf is dik sneller volgens mij ik kan um zeluf niet verzerkeruh want zit wel dik pk in
![]()
![]()
![]()
als die carolla niet getunet kan worde koop ik een golf vrienduh van me hebe die ook en die zijn vet snel altijd politi eruit rijduh enso vet dik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die gastuh die niet normal kenne pratuh betur weggaan ofso
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Martie laat zijn motor schoonmaken en moet (hopelijk - pogingtotvrijdagmiddagrel) weer terug in de regen
Ik kan niet schaatsen, als ik over het ijs meot, ga ik op de fietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveelste ben je geworden bij de eerste schaadswedstrijd dit jaar? En ben je Alexxxxx voorgebleven
Kawasakiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef bwt het volgende:
Ik dacht dat ie op een (noem een butt merk) overging
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij deed het eerst fout, zag het wel hoor
Jouw quote ging over die van Mercy, maar wij hadden het over het Suzuki gedeelte
Dat van Mercy juichen we allemaal alleen maar toe, die wannabe Harley Davidson rijder
nee, erger, hij denkt dat het tof is zo te typenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef Haselaar het volgende:
[..]
Die heeft zeker net leren typen?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
3x de GSX-R750 annyversary uitvoering![]()
Nee joh, kwil geen ruzie met Rausquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gisteren zei je tegen mij dat jij er stiekem wel een zou willen hebben
maar omdat je dan niet meer met FOK-MC mee kan rijden houd je het stil
![]()
Mwah....volgens de routeplanner is 't 1 uur en 37 minuten rijden...toch wel te doen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
FemaleRebbel, nadat je op straat hebt gelegen voor kaartjes van Robbie Williams heb je nu weer een reden om op straat te gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mwah....volgens de routeplanner is 't 1 uur en 37 minuten rijden...toch wel te doen....![]()
mag ik wel hopen dat ie er dan in het swart staat
De R1-SP is sowieso in het zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op Yamaha R1-SP zoekt bij Google Image Search zie je wel andere kleuren als resultaat maar dat is niet de SP, deze foto staat er ook tussen
Poepie![]()
Ik had trouwens eerst Robin Williams geschreven maar dat is heel iemand anders![]()
Is Arie Kanarie in Ijsselstein?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga hem zaterdag pas weer ophalenen als het te slecht weer is laat ik hem gewoon thuisbrengen
ik was ook de enige motorrijder die op de motor kwam bij Arie
er waren welgeteld incl ons 3 klanten binnen
![]()
Mailtje van mijn zus, is dit een hint?quote:Cursus voor mannen
Alleen toegankelijk voor mannen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:
DAG 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER?
Stappenplan en diavoorstelling.
TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie.
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER?
Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rijsimulator.
DE AFSTANDSBEDIENING?
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen.
HOE KAN JE DINGEN VINDEN?
Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum.
DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel.
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE?
PowerPoint presentatie.
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN?
Waar gebeurd verhaal van de man die het eens probeerde.
DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts.
BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER?
Praktijkles en rollenspel.
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN?
Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechnieken.
BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT?
Neem agenda / PDA mee naar de cursus.
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT?
Persoonlijke begeleiding mogelijk.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is Arie Kanarie in Ijsselstein?Waarom zo ver eigenlijk, zijn er geen goede motorzaken in Den Bosch? (begrijpelijk
) Arie is even ver voor jou als voor mij, misschien ook eens mijn motor daar laten schoonmaken
Ik heb hier wat info uit hun nieuwsbrief:quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is Arie Kanarie in Ijsselstein?Waarom zo ver eigenlijk, zijn er geen goede motorzaken in Den Bosch? (begrijpelijk
) Arie is even ver voor jou als voor mij, misschien ook eens mijn motor daar laten schoonmaken
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Mailtje van mijn zus, is dit een hint?
Tuthola is alleen vergeten erbij te zetten waar ik me kan aanmelden
Damnquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb hier wat info uit hun nieuwsbrief:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat halen en brengen is volgens mij gratis binnen een straal van 30 KM of zo.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn![]()
Als ik dit eerder had geweten... heb die van mij pasnog voor een kleine beurt gebracht. Kan de bon toevallig niet vinden, want de zooi hier begint steeds groter... maar dat inc. schoonmaken had wel leuk geweest.
Alhoewel... ik vraag me echt af of ze niets tegen mensen zeggen die wel erg zwarte velgen + achterbrug e.d. hebben![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat ik nu matzwarte velgen had
maar ze horen te glimmen
![]()
![]()
Dus dat is jaarlijks?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
p.s je kon het allang weten want ik heb het vorig jaar ook al eens verteld hier op FOK
Ik weet dat mannen alleen lezen in plaatjes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus dat is jaarlijks?![]()
Rausje is tenminste duidelijk met d'r printscrn![]()
Best Cars Websitequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze is echt wel beter dan groen![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
Zo is ie ook![]()
[afbeelding]
http://www.ariemolenaarmotors.nl/quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:50 schreef hicham het volgende:
Wat is de site van Arie eigenlijk, Arie vd Vliet.nl gaf niet het gewenste resultaat
Weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.ariemolenaarmotors.nl/
Mooie blauwe ogenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?Op de voorpagina
[afbeelding]
yep is jaarlijksquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus dat is jaarlijks?![]()
Rausje is tenminste duidelijk met d'r printscrn![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij deed het eerst fout, zag het wel hoor
Jouw quote ging over die van Mercy, maar wij hadden het over het Suzuki gedeelte
Dat van Mercy juichen we allemaal alleen maar toe, die wannabe Harley Davidson rijder
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gisteren zei je tegen mij dat jij er stiekem wel een zou willen hebben
maar omdat je dan niet meer met FOK-MC mee kan rijden houd je het stil
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
Zo is ie ook![]()
[afbeelding]
quote:
I knowquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
De R1-SP is sowieso in het zwart
Als je op Yamaha R1-SP zoekt bij Google Image Search zie je wel andere kleuren als resultaat maar dat is niet de SP, deze foto staat er ook tussen
[afbeelding]
Poepie![]()
Ik had trouwens eerst Robin Williams geschreven maar dat is heel iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef R2-D2 het volgende:
Raus heeft ontdekt dat Mercy toch een stukje is gaan rijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben al 2 "Razende Reporters", nou nog budget en zendtijd voor onze FOK! MC Gear![]()
Tonight "FOK! MC Gear" with our hosts Hissef & Youcham! [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
lijkt meer op een chopper knutsel pakketquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben al 2 "Razende Reporters", nou nog budget en zendtijd voor onze FOK! MC Gear![]()
Tonight "FOK! MC Gear" with our hosts Hissef & Youcham! [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat zadelquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Maakt niet uit toch, telefoon naast je met de Shoarmabezorgdienst ingeprogrammeerd en alles komt goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandaag niet lieve kijkbuiskindertjes, ik moet bikkelen aan m'n verslag en heb het gevoel dat ik er veel te laat mee ben begonnen(Goh
![]()
)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zadel![]()
Ik begrijp die mensen echt niet, afschieten zulks![]()
In de zomer maar meer echte ragcompilaties maken met wat FokMC'ers?![]()
Ze schijnen een goeie service te geven. Ze weten dat ze iets duurder zijn dan particulier maar ze bieden dan ook 6 maanden garantiequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Look what I found, dankzij het linkie van R2D2
maar zaterdag heb ik deze duzzzzz nie gezien he, morgen ff kijken dan maar
Yamaha YZF R6![]()
Bouwjaar:
2004![]()
Kleur:
Zwart metallic![]()
Teller:
2.500 Km![]()
Garantie:
6 maanden
Prijs
¤ 8.250nog ff over hebben
![]()
Pepijn onder een kloon?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef bobbygila het volgende:
Aanstaande maandag AVD-examen...
Als ik 'm haal ben ik zeker geinteresseerd voor 2.850 euro :]
Die groene is wel het lelijkst, misschien had Lime Green wel beter gestaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef R2-D2 het volgende:
Alle kleuren![]()
Blijft een groot bedrag...
Ben al over de deadline heen, morgen afspraak om 11 uur met een docent die het over onze stage gaat hebben. Daarvoor wou die dus dat verslag hebben zodat hij kan lezen wat we hebben gedaan. Nu heeft ie geen tijd meer om het te lezen of hij moet het morgenochtend gaan lezenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, telefoon naast je met de Shoarmabezorgdienst ingeprogrammeerd en alles komt goed![]()
Waar jij je druk om maaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef worldpimber het volgende:
Damn, iedere keer als ik deze reactie lees kan ik me echt zo boos maken he![]()
[..]
Pepijn onder een kloon?![]()
Goede linkquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die groene is wel het lelijkst, misschien had Lime Green wel beter gestaan
http://www.motor-forum.nl(...)otorcentrumeindhoven
Als ik het goed heb begrepen is Groenen er geen onderdeel meer vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die groene is wel het lelijkst, misschien had Lime Green wel beter gestaan
http://www.motor-forum.nl(...)otorcentrumeindhoven
Heb je je stalen remleidingen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goede link![]()
Ik had ook al het een en ander gehoord daarover.![]()
zie net een mailtje wat waarschijnlijk een reactie is op die cursusquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:MANNEN SLAAN TERUG!!!
Hoeveel man heb je nodig om een flesje bier te openen?
Geen een. Het zou al open moeten zijn als zij hem brengt.
-------------------------------------------------------------------
Waarom is een wasserette een slechte plek om een vrouw te versieren?
Omdat een vrouw die geen geld voor een wasmachine heeft, je waarschijnlijk ook nooit zal kunnen onderhouden!
Waarom hebben vrouwen kleinere voeten dan mannen?
Dat is nou evolutie: zo kunnen ze dichter bij het aanrecht staan
Hoe weet je dat vrouwen iets slims gaan zeggen?
Als haar zin start met: "Een man vertelde me ooit..."
Hoe repareer je een dameshorloge?
Niet. Er zit een klok op de magnetron.
Waarom laten mannen meer scheten dan vrouwen?
Omdat vrouwen niet lang genoeg hun mond kunnen houden om de benodigde druk op te bouwen.
Als je hond aan de voordeur aan het blaffen is, en je vrouw aan de achterdeur roept, wie laat je dan als eerste binnen?
Je hond natuurlijk: die houdt binnen tenminste zijn bek.
Wat is er erger dan een mannelijk, chauvinistisch varken?
Een vrouw die niet doet wat haar is opgedragen .
Wetenschappers hebben een voedingsmiddel ontdekt dat de sexlust bij vrouwen met 90% doet afnemen
Ze noemen het "Huwelijkstaart"
Waarom gaan mannen in de regel eerder dood dan vrouwen?
Dat willen ze.
In het begin schiep God de aarde en rustte
Toen schiep God de man en rustte.
Toen schiep God de vrouw.
Sindsdien heeft God, noch de Man ooit gerust!
Fake it 'till you make itquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben al over de deadline heen, morgen afspraak om 11 uur met een docent die het over onze stage gaat hebben. Daarvoor wou die dus dat verslag hebben zodat hij kan lezen wat we hebben gedaan. Nu heeft ie geen tijd meer om het te lezen of hij moet het morgenochtend gaan lezenMaar ik denk dat ie dan andere dingen te doen heeft
Het is wel een relaxte docent dus ik verwacht niet veel problemen
quote:In het begin schiep God de aarde en rustte
Toen schiep God de man en rustte.
Toen schiep God de vrouw.
Sindsdien heeft God, noch de Man ooit gerust!
komt ie straks weer met zo'n filmpjequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Nou maar hopen dat Pimber er niet overheen post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zie net een mailtje wat waarschijnlijk een reactie is op die cursus![]()
[..]
Jaaahhquote:
Keus genoeg in ieder geval!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
http://www.hpmotoren.nl/html/php/occasions.php
Iemand zin in een ritje binnenkort
paar leuke opties ook, de Funduro, hoewel get geen GS isquote:
Er stond wel een GS bij Arie Molenaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
paar leuke opties ook, de Funduro, hoewel get geen GS is
Blackbird, wat geinige CBR600's. Mss dat ik vrijdag maar eens lansgtuf, of volgende weel woensdag
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
quote:Deze site Wednesday 25th January 2006 geupdated
Met of zonder verslaggevingquote:Iemand zin in een ritje binnenkort
Hmm en een leuke Fireblade...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
paar leuke opties ook, de Funduro, hoewel get geen GS is
Blackbird, wat geinige CBR600's. Mss dat ik vrijdag maar eens lansgtuf, of volgende weel woensdag
rij maar mee, jij als literair talent van ons twee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met of zonder verslaggeving
helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk is dit de laatste week dat het vriest en gaan de temps daarna weer naar boven
Ik wil rijden [afbeelding]
Als het niet vriest gaat het wel weer regenenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk is dit de laatste week dat het vriest en gaan de temps daarna weer naar boven
Ik wil rijden [afbeelding]
Eindelijk waardering, hier heb ik zo lang naar toe gewerktquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
rij maar mee, jij als literair talent van ons twee.
wo, do, vr avond of zaterdag. Gezien het weer is volgende week mss wel het handigstquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het niet vriest gaat het wel weer regenen
[..]
Eindelijk waardering, hier heb ik zo lang naar toe gewerkt
wanneer ga je![]()
neequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep gekeke naar rijlessen maar weet geen goed school, iemand tps?
Volgens mij zijn Fok!MC'ers altijd wel in voor een proefritmeet, alleen zijn ze wat huiveriger met dit weerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
wo, do, vr avond of zaterdag. Gezien het weer is volgende week mss wel het handigstik rij sowiesie wel door Even kijken hoe het zich ontwikkeld en of er mensen interesse hebben? Denk dat zaterdag het handigst is.....
Is de basisschool niet wat voor jou?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef fast-tuning het volgende:
quote:'Seks voor examen verbetert prestaties'
Uitgegeven: 25 januari 2006 20:29
LONDEN - Een nummertje maken voor een examen geeft een relaxed en voldaan gevoel waardoor mensen over het algemeen beter presteren. Orale seks en zelfbevreding heeft veel minder effect, blijkt uit een studie van Britse onderzoekers. Dat meldt het Britse wetenschappelijke tijdschrift New Scientist zaterdag.
ooooow kheb un vettuh bodiekitt gesien van tupperware, issut wat voor jau?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef fast-tuning het volgende:
zelfbevreding heeft veel minder effectquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:17 schreef R2-D2 het volgende:
Succes Hicham![]()
Ik ben een beetje laat met m'n goede tip:
[..]
![]()
Ey moterrijder, hedde gij mijn linkjes nog gezien over dat hok?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ooooow kheb un vettuh bodiekitt gesien van tupperware, issut wat voor jau?
Moguh allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is Groenen er geen onderdeel meer van![]()
Het is toch altijd moeilijk, positieve verhalen worden bijna niet gepost, negatief zijn is leuker![]()
En als je naar de Postdata kijkt zijn er geen recente verhalen te vertellen![]()
![]()
Maar na regen komt de zon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het niet vriest gaat het wel weer regenen
basisschool? cursus spelling?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef fast-tuning het volgende:
Ey Hiesjem, jah, ik heb er eensch een blik op geworpen en het deed me deugd, veel danck ! ! !quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:40 schreef hicham het volgende:
Ey moterrijder, hedde gij mijn linkjes nog gezien over dat hok?
^^quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moguh allemaal![]()
Ik weet alleen dat ik onlangs voor het eerst in hun werkplaats ben geweest en dat daar nog meer motoren staan dan in de showroom.De motoren die in de werkplaats staan hebben allemaal schade. De vraag is wat ze daar dus mee doen. Ik kan je niet bevestigen dat ze die oplappen en als goede motor verkopen, maar ontkennen kan ik het ook niet.
![]()
Duidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moguh allemaal![]()
Ik weet alleen dat ik onlangs voor het eerst in hun werkplaats ben geweest en dat daar nog meer motoren staan dan in de showroom.De motoren die in de werkplaats staan hebben allemaal schade. De vraag is wat ze daar dus mee doen. Ik kan je niet bevestigen dat ze die oplappen en als goede motor verkopen, maar ontkennen kan ik het ook niet.
![]()
Site vaak bekeken, en wel es gebeld, kwam op mij over als een hele norse stugge toko...maar ja, 't blijft handel hè??quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
Altijd, heb alleen nog geen motertquote:Iemand zin in een ritje binnenkort
Balen hequote:
mooi zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef hicham het volgende:
Ey, anders posten jullie ff
Gesprek is goed verlopen, stage is nu officieel afgerond
quote:
Ik heb morgen mijn laatste tentamen, misschien kunnen we vanavond wat afspreken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:17 schreef R2-D2 het volgende:
Succes Hicham![]()
Ik ben een beetje laat met m'n goede tip:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef dribbel79 het volgende:
IK WIL RIJDEN ! ! ! !
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef hicham het volgende:
Hmm op een afgeragde band kun je wel spikes zetten toch? w00tquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
1e telefoontje met extra kosten is al binnen
achterband + ketting en tandwielen moeten vervangen worden
![]()
Band ga ik toch echt later doenhet canvas komt er nog niet eens doorheen
![]()
heb je nou een andere fiets? De RR weggedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
Dus:quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef hicham het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:40 schreef hicham het volgende:
zelfbevreding heeft veel minder effect
Zie quote Hichamquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb morgen mijn laatste tentamen, misschien kunnen we vanavond wat afspreken? [afbeelding]
Mwah, ik rij zo'n beetje wel elke dagquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Balen he![]()
Ik denk dat iedereen op dit forum dat gevoel wel kent![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Woei dat wordt een drukke avond![]()
![]()
Gisteren nog door een stoere politieman op de motor ingehaald in een bochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef bwt het volgende:
[..]
Mwah, ik rij zo'n beetje wel elke dag
whatever met dat kleine beetje sneeuw neerslag.
Gladheid is nog niet eens echt erg. Niet veel van gemerkt vanmorgen.
Gare shit, maar doe het lekker zelf. Je bent handig zatquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
Les Nederlands voor beginnersquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep gebelt met de school en ik kan over een maant even een les proberen!
bedankt voor tips
Oh, oh....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
* R2-D2 strijkt met hand over hartquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
bedankt voor tips
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Oh, oh....dat wordt dokken dus
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dus ik heb de telefoon nu maar uitgezet
scheelt weer in de kosten
![]()
Hmmmmmzzzz....quote:Op donderdag 26 januari 2006 25:61 schreef DeBesteVriendVanArie het volgende:
Goeie service bij Arie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg gratis zgan tandwielen en een nog zgan ketting![]()
![]()
![]()
![]()
Afkomstig van een Fireblade![]()
![]()
[sarcastic mode]quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
bedankt voor tips
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil me carola toch van de buitenkant standart late want je ziet niet veel en dan tis een schap in herder kleren!
quote:
denk je nou echt dat iemand jou serieus neemt als je op deze manier blijft posten ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil me carola toch van de buitenkant standart late want je ziet niet veel en dan tis een schap in herder kleren!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Woei dat wordt een drukke avond![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef dribbel79 het volgende:
Whehehe, zullen we deel 395 maar verstoppen??
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
damn,net land er een postduif in mijn raam met een briefje eraan van Arie Molenaar met de mededeling dat ze mijn motor vandaag niet meer af krijgen
![]()
ik had mijn telefoon uit staan dus ze konden me niet bereiken dus stuurde ze maar een duif![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 28:95 schreef DeBesteVriendVanArie het volgende:
Shit zeg, ze hebben de Fireblade verneukt![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
damn,net land er een postduif in mijn raam met een briefje eraan van Arie Molenaar met de mededeling dat ze mijn motor vandaag niet meer af krijgen
![]()
ik had mijn telefoon uit staan dus ze konden me niet bereiken dus stuurde ze maar een duif![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Op donderdag 26 januari 2006 28:95 schreef DeBesteVriendVanArie het volgende:
Shit zeg, ze hebben de Fireblade verneukt
voor mij maakt het niets uit, kan nu toch niet rijdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
maar je ging hem toch pas zaterdag ophalen? wat maakt het dan uit![]()
[..]
zit die jonge niet zo te pesten
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
Naar mijn mening nog steeds de mooiste naked
Sorriequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
zit die jonge niet zo te pesten
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
De mooiste van het moment is toch echt de Benelli TNT![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
De mooiste van het moment is toch echt de Benelli TNT![]()
![]()
[..]
Hou je mond rotjong![]()
Euuhhquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar dat staat er niet
![]()
R2-D2 is aardig... en luisterd naar mij![]()
waarom zou ik dat willen wijzigen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuhh
Dit quote ik ff zodat je het later niet meer kunt wijzigen
Omdat jij dan uhm.. of uh... ja en jij doet altijd uh...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen wijzigen dan?
Kweenie, ik zag verneukte quotes hierboven dus dacht dat het erbij hoordequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen wijzigen dan?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Kweenie, ik zag verneukte quotes hierboven dus dacht dat het erbij hoorde
Ik ga richting huis![]()
uhm... laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Omdat jij dan uhm.. of uh... ja en jij doet altijd uh...![]()
![]()
Geef mij eens een opdracht, kijken of ik die uitvoer![]()
Tja dat krijg je met burn outs maken, het is fun maar kost wel weer centjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dus ik heb de telefoon nu maar uitgezet
scheelt weer in de kosten
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar dat staat er niet
![]()
R2-D2 is aardig... en luisterd naar mij![]()
ik maak nooit echte burnoutsquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met burn outs maken, het is fun maar kost wel weer centjes![]()
Alleen bij nieuwe fokkersquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef dribbel79 het volgende:
Hij doet niet aan burnouts, wel aan nieuwe Fok MC'ers helpen bij uitzoeken/ keuren motor![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef dribbel79 het volgende:
Hij doet niet aan burnouts, wel aan nieuwe Fok MC'ers helpen bij uitzoeken/ keuren motor![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik geloof daar helemaal niets van
R2-D2 is een vrouw
en die luisteren naar niemand
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
zolnag er nog genoeg plek is om die streepjes ruimte te geven, is er niks aan de handquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets samen bestellen en opburnen?
Ik voel me echt genaaid door de winter, want mijn indicatiestreepjes komen ook al aan het oppervlak en de zijkanten hebben nog heel diep profielEcht zonde door dit weer.
Bij mij zijn de indicatie streepjes op de voorband ook al duidelijk aanwezig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
zolnag er nog genoeg plek is om die streepjes ruimte te geven, is er niks aan de hand
Ik wil hem best kaal rijden, maar liefst had ik gezien dat ik de zijkanten ook een beetje had afgeragd. Alleen zo te zien haalt ie het circuitdagje nooit meer en de wintermaanden komt ie ook niet meer door. Vind ik gewoon jammerquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef stinkie het volgende:
zolnag er nog genoeg plek is om die streepjes ruimte te geven, is er niks aan de hand
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef bwt het volgende:
Ik mag em dinsdag wegbrengen voor een grote beurt
Hopelijk is het dan fatsoenlijk weer -> -3 tot +4 en droog -> Mooi
is een goed plan, dan delen we de verzendkostenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets samen bestellen en opburnen?
Ik voel me echt genaaid door de winter, want mijn indicatiestreepjes komen ook al aan het oppervlak en de zijkanten hebben nog heel diep profielEcht zonde door dit weer.
Zaterdag veel zon dus? Dat is goed.quote:
mijn achterband is nu redelijk egaal afgesletenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Bij mij zijn de indicatie streepjes op de voorband ook al duidelijk aanwezig.
en dat met dit weer
Weet jij iemand in jouw buurt die bandjes om motoren heen legt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een goed plan, dan delen we de verzendkosten![]()
Hij heeft jouw oproep destijds over hulp met motoren rond braboland dus wel gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef dribbel79 het volgende:
Mercy is lief...
En is zelfs niet te beroerd om te helpen met klussenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef dribbel79 het volgende:
![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hicham gefeliciteerd jongen met het afronden van je stage.![]()
Het is sowieso een relaxte docent, dus dat zit helemaal goedquote:Ach ja het is ook maar een verslag. Even mondeling toelichten en ze weten ook genoeg, toch?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef worldpimber het volgende:
Hij heeft jouw oproep destijds over hulp met motoren rond braboland dus wel gelezen![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weet jij iemand in jouw buurt die bandjes om motoren heen legt?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wacht maar tot mijn nieuwe Harley er isquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die Martie is best nuttig ja voor nieuwe leden![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wacht maar tot mijn nieuwe Harley er isdan neem ik al mijn bejaarde vriendjes mee naar meetings
![]()
OMFG dat is toch een vent mag ik hopen? Anders heb ik zitten kijken naar een vet ranzig idioot wijfquote:
Ik heb het venster zo snel mogelijk gesloten, dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
OMFG dat is toch een vent mag ik hopen? Anders heb ik zitten kijken naar een vet ranzig idioot wijf![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb het venster zo snel mogelijk gesloten, dat zouden meer mensen moeten doen
Trieste reclames eromheen ook
mwahh niet alleen voor nieuwe, ook voor de wat oudere motorrijder is een snel ritjequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die Martie is best nuttig ja voor nieuwe leden![]()
Eer je op een meeting bent met zo'n sleutelbak is iedereen al weer vertrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wacht maar tot mijn nieuwe Harley er isdan neem ik al mijn bejaarde vriendjes mee naar meetings
![]()
heb ik inmiddels 20x dat ding geopend omdat ie niet wou werken (miste een codec)... eindelijk gezien...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb het venster zo snel mogelijk gesloten, dat zouden meer mensen moeten doen
Trieste reclames eromheen ook
Hoop voor je , omdat ze je motor vandaag niet af hebben kunnen krijgen, dat er morgen geen onaantrekkelijke verassingen - lees een heleboel duiven in je raam omdat je telefoon er nog uit ligtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoop voor je , omdat ze je motor vandaag niet af hebben kunnen krijgen, dat er morgen geen onaantrekkelijke verassingen - lees een heleboel duiven in je raam omdat je telefoon er nog uit ligtnog voor de dag komen.
Vandaag nog wel ff een donker vizier gescoord, alvast wat, geen tijd meer gehad om naar MHE te rijden, doe ik morgen wel ff
Waar heb je het donkere schermpje vandaan dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel mooi zijn als het wat wordt met die R6, heb je het idee dat je nog wat van de prijs af kan krijgen ?
Filip Dewinterquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef worldpimber het volgende:
Ik voel me echt genaaid door dewinter
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vandaag nog wel ff een donker vizier gescoord, alvast wat, geen tijd meer gehad om naar MHE te rijden, doe ik morgen wel ff
Laat je weten hoe de service enzo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Btw. ze zullen het vast niet erg vinden om een vrouw met een kort rokje plaats te zien nemen op een R6mischien krijg je wel extra korting
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Vizier had ik zaterdag bij Safe besteld.....als het nix was, hoefde ik 'm niet af te nemen, en ze belde vanmiddag dat ie er was en aangezien ik vlakbij Safe werk, kon ik ff op en neerquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waar heb je het donkere schermpje vandaan dan ?
Zou wel mooi zijn als het wat wordt met die R6, heb je het idee dat je nog wat van de prijs af kan krijgen ?
Ghe, ghe.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:40 schreef R2-D2 het volgende:
Laat je weten hoe de service enzo is![]()
Btw. ze zullen het vast niet erg vinden om een vrouw met een kort rokje plaats te zien nemen op een R6mischien krijg je wel extra korting
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
Pfoeiiiiiii .. nog net geen topic gemist.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
Pfoeiiiiiii .. nog net geen topic gemist.![]()
![]()
![]()
Ik had het niet helemaal goed gevolgt..maar die is uit 2005 ? En nog enige vorm van fabrieksarantie of okésjohngarantie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vizier had ik zaterdag bij Safe besteld.....als het nix was, hoefde ik 'm niet af te nemen, en ze belde vanmiddag dat ie er was en aangezien ik vlakbij Safe werk, kon ik ff op en neer![]()
en wbt die R6....ff kijken he....op een nieuwe krijg ik meer voor m'n Fazer terug, maar degene die ik nu op het ook heb, kost nog wel ¤ 8250,00![]()
[..]
Ghe, ghe.....![]()
Yamaha YZF R6quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik had het niet helemaal goed gevolgt..maar die is uit 2005 ? En nog enige vorm van fabrieksarantie of okésjohngarantie?
quote:
Is echt een mooi ding hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil niet standaard zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is echt een mooi ding hoorGewoon kopen dat ding.
De kleur zie je ook niet elke dag (meeste zijn rood of blauw)
Knippers eraf en kleintjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:12 schreef R2-D2 het volgende:
Al Pimpinspiratie opgedaan of hou je deze standaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet morgen fris op m'n werk verschijnen he....en daarna nog bij MHE
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wil niet standaard zijn, vandaar Black
.....en wat dat gewoon kopen betreft....ut blijven teringveuleuro's
![]()
[..]
Knippers eraf en kleintjesPimpen ? kleine knippers erop, hart van de voorschijven en de remklauwen goud spuiten en de due passagiersteunen goud anodisren en de velgen van een striping voorzien. Tenslotte nog een mooie vette oval demperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nou ja toch zonder mij al weer 6 pagina's vol hier zie ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ik miste al jouw waardevolle bijdrage in dit topic![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wil niet standaard zijn, vandaar Black
.....en wat dat gewoon kopen betreft....ut blijven teringveuleuro's
![]()
[..]
Knippers eraf en kleintjesZwart is goed, R6 is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En die Euri's... 5 polissen afsluiten en de motor is betaald![]()
Trusten
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja toch zonder mij al weer 6 pagina's vol hier zie ik.![]()
Gawaine, je kent nu 2 mensen die ooit een Bimota gehad hebben.
Tenminste ..vage fokker... minder vaag als we van de zomer nog een keer meeten.![]()
Het model wat Fullie poste heb ik dus gehad.![]()
Qua motorblok niet heel spectaculair, maar in 1994 was 100 pk en 175 kilo een hele andere waarde dan tegenwoordig. En qua frame (freeswerk) en vering was het echt een exotisch ding.![]()
(de ene voorvorkpoot deed bijvoorbeeld de vering, de andere de demping)
Truste all.![]()
Je ziet alleen wanneer het kenteken is afgegeven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, wie weet hoe betrouwbaar de kentekencheck voor motoren is op autotelegraaf.nl??
Weet niet hoe betrouwbaar die is, maar kun je niet gewoon die van de RDW gebruiken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, wie weet hoe betrouwbaar de kentekencheck voor motoren is op autotelegraaf.nl??
Waaaaaaaaaaaahquote:
Ik zou je graag willen helpen maar ik ken het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef dribbel79 het volgende:
Feliquote:
Whaa, stoer, deze klopt wel!!! THNXquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je ziet alleen wanneer het kenteken is afgegeven.
Je kan ook bij het rdw kijken klik
Yeah, yeah, where's google when you need it...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
Weet niet hoe betrouwbaar die is, maar kun je niet gewoon die van de RDW gebruiken?
Hey jij nu ook al? Eerst dacht ik dat je bezig was, toen dacht ik dat je nog geen geld had om te beginnen met lessen en nu toch geslaagd.quote:
Dan moet je niet als laatste posten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, op voorhand: ik ga geen nieuw topic openen...
Lever je rijbewijs dan maar weer inquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
Oh wist je niet dat je na het openen van een nieuw topic pas een echte FOK! MC-er bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, toch welquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs dan maar weer in
Als ie nou snel een motor regelt hebben pimber en ik een nieuwe ragmaat voor het plaatselijke industrieterreinquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ie nou snel een motor regelt hebben pimber en ik een nieuwe ragmaat voor het plaatselijke industrieterreinEn een nieuwe rol in de Hissef & Youcham serie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |