Feel Free to post the ones you lovequote:
Heb nog wel een foto van jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feel Free to post the ones you love [afbeelding]
Motur kopuhquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:36 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil ok een motur rijduh, tip?
so truequote:
Houdt jij het maar bij je golf met picknicktafelquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:36 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil ok een motur rijduh, tip?
Intechno, technische branchequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja drank ja![]()
En ik weet wat intercedent isBen er zelf ook 1
waar zit jij? en welke branche?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Houdt jij het maar bij je golf met picknicktafel![]()
Wat moet je doen?quote:
Vorst in/ aan de grond + regenbuien = spekglad in Veenendaal...strooiwagens en vallende mensen bij de vleet...kijk dusch uitt...quote:
ik weet hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vorst in/ aan de grond + regenbuien = spekglad in Veenendaal...strooiwagens en vallende mensen bij de vleet...kijk dusch uitt...
Je kiest er wel de beste dag voor uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik moet mijn motor in IJsselstein afleveren
![]()
Het lijkt me nu ook niet zo tof. Vandaag stalen remleidingen halen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je kiest er wel de beste dag voor uit![]()
Succes straks![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het lijkt me nu ook niet zo tof. Vandaag stalen remleidingen halen.![]()
![]()
![]()
Doe Arie de groeten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik moet mijn motor in IJsselstein afleveren
![]()
Bannerquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
mooie nakeds
OP ziet er wel vaag uit zo... zonder die banner![]()
Ik zie hem welquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat bovenste plaatje... die compilatie met foto's zal ik maar zeggen.... die is weg![]()
Ik kan je geen tip geven, op een foto zie je weinig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef dribbel79 het volgende:
Wat vinden jullie HIER van??
Prijs/ kwaliteit/ leeftijd/ model verhoudingen etc.
Ga zondag ff kijken, graag tips over waar op te letten??
Afdeling sales weer..;)quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geen interesse in de motor van Stinkie?![]()
Damn, helemaal vergeten. Gefeliciteerd appelflapquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:28 schreef dribbel79 het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ga straks (na wat gebak op het werk uitgedeeld te hebben) op het gemeentehuis mijn rijbewijs pimpen, hehe...
Zondag een kijkje nemen in Eersel, bij een CBR600F2...ja, weer een Honda ja, hehe...
O ja, moguh![]()
![]()
quote:
Vraag aan Carola of ze uit Volendam komt, en met Jan Keizer in een band zitquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep een carola geen golf niemand tips?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:53 schreef hicham het volgende:
Enneuh, Roderick. Zit nu zo je PC te vernaggelen. De banner is gewoon te zien hier
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef fast-tuning het volgende:
war bemoie je mee stome fries
HeyHeyquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef fast-tuning het volgende:
war bemoie je mee stome fries
ik ken een Fries met een stoommachinequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
HeyHey![]()
Ik moet je eventjes een halt toeroepen:
* R2-D2 zegt: "HALT!"
Stome Friezen bestaan niet![]()
Stomme Friezen wel![]()
Net als stomme Brabanders, Noord-Hollanders etc...![]()
Het zijn wel de "Retro - modellen" die je aandacht trekken is het niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Haselaar het volgende:
Hij staat er jammer genoeg niet tussen, maar dit vind ik echt een mooie:
[afbeelding]
Triumph Thruxton..![]()
Ja inderdaad, maar zeg zelf hij is toch ook mooi, ik kan er wel uren naar kijken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het zijn wel de "Retro - modellen" die je aandacht trekken is het niet?![]()
Je gaat 'm toch niet onder dwang van een rotje en vuurspugende uitlaten rippen hequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?
En dan is het nog geen stome Friesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken een Fries met een stoommachinedat zou een stomende Fries kunnen zijn...
Het is dat ik op het werk zit, anders had ik zeeeeeeeeeeker een poging gewaagdquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:10 schreef Haselaar het volgende:
Ja inderdaad, maar zeg zelf hij is toch ook mooi, ik kan er wel uren naar kijken...
Hij is nog maar net 19, houdt van tunuuuuh en styluuuuuh en autoooooooos en hij heeft een Carooooolaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?
Leuk voor je, maar je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef fast-tuning het volgende:
wel een GTi mar ga mishien een colt kope
Ik zou eerst je studie afmaken en fatsoenlijk leren praten, heb je veel meer aan dan een motorquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:04 schreef fast-tuning het volgende:
ik vint die race motoruh mooi mar ben nog geen 21 hep wel wat geld voor over.
Verraderquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je gaat 'm toch niet onder dwang van een rotje en vuurspugende uitlaten rippen he![]()
Per ongeluk 'block images from...' aangeklikt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef Roderick2085 het volgende:plaatje gefixt
vervelende browserinstellingen![]()
mar ik wil ook een motur beter leze stome fiesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar je zit in het verkeerde topic![]()
Wat doet die prostituee op de fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
Wat is ie E X P L O S I E F he![]()
[afbeelding]
Je rijdt je hardstikke dood!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
mar ik wil ook een motur beter leze stome fies
nicequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
'enable content filter' stond aan....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou eerst je studie afmaken en fatsoenlijk leren praten, heb je veel meer aan dan een motor
[..]
Verrader
[..]
Per ongeluk 'block images from...' aangeklikt?
moturen hebben we hier niet hoor....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
Hoeveelste ben je geworden bij de eerste schaadswedstrijd dit jaar? En ben je Alexxxxx voorgeblevenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doet die prostituee op de foto
Schaadsen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveelste ben je geworden bij de eerste schaadswedstrijd dit jaar? En ben je Alexxxxx voorgebleven
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
My type of womanquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
![]()
Je hebt je in een recordtempo niet-populair gemaakt![]()
Of in jouw taal:
Juh hept juh in un rukortempo niet poopuler gmaakd
* R2-D2 in negeermode
IF
USER = "fast-tuning"
THEN
IGNORE
ELSE
CHAT
![]()
nou... niks verkeerd zou ik niet zeggen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef fast-tuning het volgende:
ik doe tog niks verkert vraag alleen wat.
Lelukquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef fast-tuning het volgende:
ik doe tog niks verkert vraag alleen wat.
Inderdaad, dat wou ik net zeggenquote:
Dan moet je bij R2-D2 zijn, die weet ook hoe je het best draagmuren kunt slopen dus die zal ook wel verstand hebben van bouwmaterialenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef dribbel79 het volgende:
Hey, ff dit:
als ik een motor heb gekocht, wil ik 'm natuurlijk lekker tochtvrij etc. laten slapen (heb geen plek over in de garage o.i.d.), we gaan wel een stuk berging aanbouwen.
Waarmee kan ik dit hok het beste isoleren, zodat ie toch tocht- en vorstvrij staat
Enig idee??
Meeloperrrrquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tsja... Nu ik weet hoe duur 't ie is ...
Wat een lelijke Bike zeg!![]()
![]()
![]()
Berging isoleren voor meer info...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
Dan moet je bij R2-D2 zijn, die weet ook hoe je het best draagmuren kunt slopen dus die zal ook wel verstand hebben van bouwmaterialen
[..]
Voor mijn gevoel welquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef bwt het volgende:
't is geen vrijdag middag toch???
Je kunt hier misschien nog meer info vinden:quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Berging isoleren voor meer info...
lijkt me ook wel prettig als je hem er warm inzet dat de warme lucht weg kan enzo...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt hier misschien nog meer info vinden:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/91799
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/17200
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/16688
Ik lees daar o.a dat het juist niet tochtvrij moet zijn, moet juist een beetje door kunnen luchten ivm vocht
Ik heb nergens verstand vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
Dan moet je bij R2-D2 zijn, die weet ook hoe je het best draagmuren kunt slopen dus die zal ook wel verstand hebben van bouwmaterialen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
Yamaha Bulldog mag ook niet ontbreken
[afbeelding]
[afbeelding]
4 Muren, een deur is ook wel handigquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijkt me ook wel prettig als je hem er warm inzet dat de warme lucht weg kan enzo...
je vergeet stopcontactquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb nergens verstand vankan er alleen over ouwehoeren
![]()
[..]
![]()
[..]
4 Muren, een deur is ook wel handigventilatieroosters en een dak.
Opties:
Kraan
Afvoer
Verwarming
Isolatie
Smeerput
Brug
![]()
quote:
quote:'Meisjes minder handig met computer'
Uitgegeven: 24 januari 2006 14:56
Laatst gewijzigd: 24 januari 2006 15:03
PARIJS - Meisjes zijn minder handig met de computer dan jongens. Vrouwelijke scholieren maken ook minder gebruik van computers, zo blijkt uit onderzoek van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO).
*BLAAAAAAAAAAAT*
en pekelquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Martie laat zijn motor schoonmaken en moet (hopelijk - pogingtotvrijdagmiddagrel) weer terug in de regen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef bwt het volgende:
Ik dacht dat ie op een (suzuki) overging
Net een grote beurt, slaan zijn remmen vast op de A2 en kan ie niet meer verder.quote:
quote:
toyota carolla tunuhquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep een carola geen golf niemand tips?
Jij deed het eerst fout, zag het wel hoorquote:
Die heeft zeker net leren typen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
toyota carolla tunuh
vrienden van mij hebe mij dit site laten zien
volgens hun hebe jullie vet veel verstand van autos en tunuh
![]()
het is een toyota carolla gti liftbak ook iets met doch moter uit amerika ofso gehad van me vadur volgens hem is die vet snel maar dat is niet zo een golf is dik sneller volgens mij ik kan um zeluf niet verzerkeruh want zit wel dik pk in
![]()
![]()
![]()
als die carolla niet getunet kan worde koop ik een golf vrienduh van me hebe die ook en die zijn vet snel altijd politi eruit rijduh enso vet dik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die gastuh die niet normal kenne pratuh betur weggaan ofso
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Martie laat zijn motor schoonmaken en moet (hopelijk - pogingtotvrijdagmiddagrel) weer terug in de regen
Ik kan niet schaatsen, als ik over het ijs meot, ga ik op de fietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveelste ben je geworden bij de eerste schaadswedstrijd dit jaar? En ben je Alexxxxx voorgebleven
Kawasakiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef bwt het volgende:
Ik dacht dat ie op een (noem een butt merk) overging
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij deed het eerst fout, zag het wel hoor
Jouw quote ging over die van Mercy, maar wij hadden het over het Suzuki gedeelte
Dat van Mercy juichen we allemaal alleen maar toe, die wannabe Harley Davidson rijder
nee, erger, hij denkt dat het tof is zo te typenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef Haselaar het volgende:
[..]
Die heeft zeker net leren typen?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
3x de GSX-R750 annyversary uitvoering![]()
Nee joh, kwil geen ruzie met Rausquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gisteren zei je tegen mij dat jij er stiekem wel een zou willen hebben
maar omdat je dan niet meer met FOK-MC mee kan rijden houd je het stil
![]()
Mwah....volgens de routeplanner is 't 1 uur en 37 minuten rijden...toch wel te doen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
FemaleRebbel, nadat je op straat hebt gelegen voor kaartjes van Robbie Williams heb je nu weer een reden om op straat te gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mwah....volgens de routeplanner is 't 1 uur en 37 minuten rijden...toch wel te doen....![]()
mag ik wel hopen dat ie er dan in het swart staat
De R1-SP is sowieso in het zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op Yamaha R1-SP zoekt bij Google Image Search zie je wel andere kleuren als resultaat maar dat is niet de SP, deze foto staat er ook tussen
Poepie![]()
Ik had trouwens eerst Robin Williams geschreven maar dat is heel iemand anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |