Ik zie hem welquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat bovenste plaatje... die compilatie met foto's zal ik maar zeggen.... die is weg![]()
Ik kan je geen tip geven, op een foto zie je weinig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef dribbel79 het volgende:
Wat vinden jullie HIER van??
Prijs/ kwaliteit/ leeftijd/ model verhoudingen etc.
Ga zondag ff kijken, graag tips over waar op te letten??
Afdeling sales weer..;)quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geen interesse in de motor van Stinkie?![]()
Damn, helemaal vergeten. Gefeliciteerd appelflapquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:28 schreef dribbel79 het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ga straks (na wat gebak op het werk uitgedeeld te hebben) op het gemeentehuis mijn rijbewijs pimpen, hehe...
Zondag een kijkje nemen in Eersel, bij een CBR600F2...ja, weer een Honda ja, hehe...
O ja, moguh![]()
![]()
quote:
Vraag aan Carola of ze uit Volendam komt, en met Jan Keizer in een band zitquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep een carola geen golf niemand tips?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:53 schreef hicham het volgende:
Enneuh, Roderick. Zit nu zo je PC te vernaggelen. De banner is gewoon te zien hier
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef fast-tuning het volgende:
war bemoie je mee stome fries
HeyHeyquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef fast-tuning het volgende:
war bemoie je mee stome fries
ik ken een Fries met een stoommachinequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
HeyHey![]()
Ik moet je eventjes een halt toeroepen:
* R2-D2 zegt: "HALT!"
Stome Friezen bestaan niet![]()
Stomme Friezen wel![]()
Net als stomme Brabanders, Noord-Hollanders etc...![]()
Het zijn wel de "Retro - modellen" die je aandacht trekken is het niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Haselaar het volgende:
Hij staat er jammer genoeg niet tussen, maar dit vind ik echt een mooie:
[afbeelding]
Triumph Thruxton..![]()
Ja inderdaad, maar zeg zelf hij is toch ook mooi, ik kan er wel uren naar kijken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het zijn wel de "Retro - modellen" die je aandacht trekken is het niet?![]()
Je gaat 'm toch niet onder dwang van een rotje en vuurspugende uitlaten rippen hequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?
En dan is het nog geen stome Friesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken een Fries met een stoommachinedat zou een stomende Fries kunnen zijn...
Het is dat ik op het werk zit, anders had ik zeeeeeeeeeeker een poging gewaagdquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:10 schreef Haselaar het volgende:
Ja inderdaad, maar zeg zelf hij is toch ook mooi, ik kan er wel uren naar kijken...
Hij is nog maar net 19, houdt van tunuuuuh en styluuuuuh en autoooooooos en hij heeft een Carooooolaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je ouder of jonger dan 21? Wat voor motoren vind je leuk? Heb je genoeg geld te besteden komende tijd?
Leuk voor je, maar je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef fast-tuning het volgende:
wel een GTi mar ga mishien een colt kope
Ik zou eerst je studie afmaken en fatsoenlijk leren praten, heb je veel meer aan dan een motorquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:04 schreef fast-tuning het volgende:
ik vint die race motoruh mooi mar ben nog geen 21 hep wel wat geld voor over.
Verraderquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je gaat 'm toch niet onder dwang van een rotje en vuurspugende uitlaten rippen he![]()
Per ongeluk 'block images from...' aangeklikt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef Roderick2085 het volgende:plaatje gefixt
vervelende browserinstellingen![]()
mar ik wil ook een motur beter leze stome fiesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar je zit in het verkeerde topic![]()
Wat doet die prostituee op de fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
Wat is ie E X P L O S I E F he![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |