quote:
Is echt een mooi ding hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil niet standaard zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is echt een mooi ding hoorGewoon kopen dat ding.
De kleur zie je ook niet elke dag (meeste zijn rood of blauw)
Knippers eraf en kleintjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:12 schreef R2-D2 het volgende:
Al Pimpinspiratie opgedaan of hou je deze standaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet morgen fris op m'n werk verschijnen he....en daarna nog bij MHE
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wil niet standaard zijn, vandaar Black
.....en wat dat gewoon kopen betreft....ut blijven teringveuleuro's
![]()
[..]
Knippers eraf en kleintjesPimpen ? kleine knippers erop, hart van de voorschijven en de remklauwen goud spuiten en de due passagiersteunen goud anodisren en de velgen van een striping voorzien. Tenslotte nog een mooie vette oval demperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nou ja toch zonder mij al weer 6 pagina's vol hier zie ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ik miste al jouw waardevolle bijdrage in dit topic![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wil niet standaard zijn, vandaar Black
.....en wat dat gewoon kopen betreft....ut blijven teringveuleuro's
![]()
[..]
Knippers eraf en kleintjesZwart is goed, R6 is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En die Euri's... 5 polissen afsluiten en de motor is betaald![]()
Trusten
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja toch zonder mij al weer 6 pagina's vol hier zie ik.![]()
Gawaine, je kent nu 2 mensen die ooit een Bimota gehad hebben.
Tenminste ..vage fokker... minder vaag als we van de zomer nog een keer meeten.![]()
Het model wat Fullie poste heb ik dus gehad.![]()
Qua motorblok niet heel spectaculair, maar in 1994 was 100 pk en 175 kilo een hele andere waarde dan tegenwoordig. En qua frame (freeswerk) en vering was het echt een exotisch ding.![]()
(de ene voorvorkpoot deed bijvoorbeeld de vering, de andere de demping)
Truste all.![]()
Je ziet alleen wanneer het kenteken is afgegeven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, wie weet hoe betrouwbaar de kentekencheck voor motoren is op autotelegraaf.nl??
Weet niet hoe betrouwbaar die is, maar kun je niet gewoon die van de RDW gebruiken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, wie weet hoe betrouwbaar de kentekencheck voor motoren is op autotelegraaf.nl??
Waaaaaaaaaaaahquote:
Ik zou je graag willen helpen maar ik ken het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef dribbel79 het volgende:
Feliquote:
Whaa, stoer, deze klopt wel!!! THNXquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je ziet alleen wanneer het kenteken is afgegeven.
Je kan ook bij het rdw kijken klik
Yeah, yeah, where's google when you need it...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
Weet niet hoe betrouwbaar die is, maar kun je niet gewoon die van de RDW gebruiken?
Hey jij nu ook al? Eerst dacht ik dat je bezig was, toen dacht ik dat je nog geen geld had om te beginnen met lessen en nu toch geslaagd.quote:
Dan moet je niet als laatste posten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, op voorhand: ik ga geen nieuw topic openen...
Lever je rijbewijs dan maar weer inquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
Oh wist je niet dat je na het openen van een nieuw topic pas een echte FOK! MC-er bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, toch welquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs dan maar weer in
Als ie nou snel een motor regelt hebben pimber en ik een nieuwe ragmaat voor het plaatselijke industrieterreinquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ie nou snel een motor regelt hebben pimber en ik een nieuwe ragmaat voor het plaatselijke industrieterreinEn een nieuwe rol in de Hissef & Youcham serie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |