Oh, oh....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
1e telefoontje met extra kosten is al binnen
achterband + ketting en tandwielen moeten vervangen worden
![]()
Band ga ik toch echt later doenhet canvas komt er nog niet eens doorheen
![]()
* R2-D2 strijkt met hand over hartquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep gebelt met de school en ik kan over een maant even een les proberen!
bedankt voor tips
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Oh, oh....dat wordt dokken dus
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dus ik heb de telefoon nu maar uitgezet
scheelt weer in de kosten
![]()
Hmmmmmzzzz....quote:Op donderdag 26 januari 2006 25:61 schreef DeBesteVriendVanArie het volgende:
Goeie service bij Arie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg gratis zgan tandwielen en een nog zgan ketting![]()
![]()
![]()
![]()
Afkomstig van een Fireblade![]()
![]()
[sarcastic mode]quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep gebelt met de school en ik kan over een maant even een les proberen!
bedankt voor tips
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil me carola toch van de buitenkant standart late want je ziet niet veel en dan tis een schap in herder kleren!
quote:
denk je nou echt dat iemand jou serieus neemt als je op deze manier blijft posten ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef fast-tuning het volgende:
ik wil me carola toch van de buitenkant standart late want je ziet niet veel en dan tis een schap in herder kleren!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Woei dat wordt een drukke avond![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef dribbel79 het volgende:
Whehehe, zullen we deel 395 maar verstoppen??
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
damn,net land er een postduif in mijn raam met een briefje eraan van Arie Molenaar met de mededeling dat ze mijn motor vandaag niet meer af krijgen
![]()
ik had mijn telefoon uit staan dus ze konden me niet bereiken dus stuurde ze maar een duif![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 28:95 schreef DeBesteVriendVanArie het volgende:
Shit zeg, ze hebben de Fireblade verneukt![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
damn,net land er een postduif in mijn raam met een briefje eraan van Arie Molenaar met de mededeling dat ze mijn motor vandaag niet meer af krijgen
![]()
ik had mijn telefoon uit staan dus ze konden me niet bereiken dus stuurde ze maar een duif![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Op donderdag 26 januari 2006 28:95 schreef DeBesteVriendVanArie het volgende:
Shit zeg, ze hebben de Fireblade verneukt
voor mij maakt het niets uit, kan nu toch niet rijdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
maar je ging hem toch pas zaterdag ophalen? wat maakt het dan uit![]()
[..]
zit die jonge niet zo te pesten
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
Naar mijn mening nog steeds de mooiste naked
Sorriequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
zit die jonge niet zo te pesten
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
De mooiste van het moment is toch echt de Benelli TNT![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
De mooiste van het moment is toch echt de Benelli TNT![]()
![]()
[..]
Hou je mond rotjong![]()
Euuhhquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar dat staat er niet
![]()
R2-D2 is aardig... en luisterd naar mij![]()
waarom zou ik dat willen wijzigen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuhh
Dit quote ik ff zodat je het later niet meer kunt wijzigen
Omdat jij dan uhm.. of uh... ja en jij doet altijd uh...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen wijzigen dan?
Kweenie, ik zag verneukte quotes hierboven dus dacht dat het erbij hoordequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen wijzigen dan?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Kweenie, ik zag verneukte quotes hierboven dus dacht dat het erbij hoorde
Ik ga richting huis![]()
uhm... laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Omdat jij dan uhm.. of uh... ja en jij doet altijd uh...![]()
![]()
Geef mij eens een opdracht, kijken of ik die uitvoer![]()
Tja dat krijg je met burn outs maken, het is fun maar kost wel weer centjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dus ik heb de telefoon nu maar uitgezet
scheelt weer in de kosten
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar dat staat er niet
![]()
R2-D2 is aardig... en luisterd naar mij![]()
ik maak nooit echte burnoutsquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met burn outs maken, het is fun maar kost wel weer centjes![]()
Alleen bij nieuwe fokkersquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef dribbel79 het volgende:
Hij doet niet aan burnouts, wel aan nieuwe Fok MC'ers helpen bij uitzoeken/ keuren motor![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef dribbel79 het volgende:
Hij doet niet aan burnouts, wel aan nieuwe Fok MC'ers helpen bij uitzoeken/ keuren motor![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik geloof daar helemaal niets van
R2-D2 is een vrouw
en die luisteren naar niemand
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
1e telefoontje met extra kosten is al binnen
achterband + ketting en tandwielen moeten vervangen worden
![]()
Band ga ik toch echt later doenhet canvas komt er nog niet eens doorheen
![]()
zolnag er nog genoeg plek is om die streepjes ruimte te geven, is er niks aan de handquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets samen bestellen en opburnen?
Ik voel me echt genaaid door de winter, want mijn indicatiestreepjes komen ook al aan het oppervlak en de zijkanten hebben nog heel diep profielEcht zonde door dit weer.
Bij mij zijn de indicatie streepjes op de voorband ook al duidelijk aanwezig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
zolnag er nog genoeg plek is om die streepjes ruimte te geven, is er niks aan de hand
Ik wil hem best kaal rijden, maar liefst had ik gezien dat ik de zijkanten ook een beetje had afgeragd. Alleen zo te zien haalt ie het circuitdagje nooit meer en de wintermaanden komt ie ook niet meer door. Vind ik gewoon jammerquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef stinkie het volgende:
zolnag er nog genoeg plek is om die streepjes ruimte te geven, is er niks aan de hand
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef bwt het volgende:
Ik mag em dinsdag wegbrengen voor een grote beurt
Hopelijk is het dan fatsoenlijk weer -> -3 tot +4 en droog -> Mooi
is een goed plan, dan delen we de verzendkostenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets samen bestellen en opburnen?
Ik voel me echt genaaid door de winter, want mijn indicatiestreepjes komen ook al aan het oppervlak en de zijkanten hebben nog heel diep profielEcht zonde door dit weer.
Zaterdag veel zon dus? Dat is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |