quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:44 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij heeft zelfs U2 ook nog eens wat in de Sun Studio opgenomen, was te zien in Rattle and Hum dacht ik. Nieuwe vraag coming up, asap....
Ja, dan krijg je wel het gevoel dat je even ditquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was voor mij, als U2-fan, eén van de redenen om naar de Studio's te gaan. Het originele mengpaneel waarmee ze hun opname's daar hebben gemaakt en diverse notities over die opname's hangen aan de muur in de winkel (de benedenverdieping van het hoekpandje) en verder hangen er enorm veel foto's van hun aanwezigheid daar.
Verder kan je in de microfoon brullen waarmee Elvis z'n opname's heeft gemaakt en is er op de bovenverdieping een klein museum.
De week voordat ik er was was oprichter Sam Philips net overleden en was het één bloemenzee voor de studio, tot bloemstukken in de vorm van muzieknoten en gitaren aan toe.
Zeer indrukwekkend en dat allemaal op zo'n 140 vierkante meter...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:54 schreef ranja het volgende:
Barry Gibb?
Scissor Sisters Sing With Elton - Disco rockers' idol lends a hand on their next albumquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef Z het volgende:
Elton John?
You, Du en Jij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Volumia!, Ten Sharp & Peter Maffay?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voel je je al een beetje een tukker?![]()
Helemaal nuchter is ie niet, denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:45 schreef schaap001 het volgende:
Jawat, volgens mij: issie bezopen?
Sommige mensen noemen Madonna ook wel ´Marge´: je moet 't maar net weten....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef peaceman het volgende:
Tja en wat nu? (overigens kende ik de bijnaam ook niet)
Is al gewijzigd zie ik![]()
Daarom moet je ook gewoon antwoord geven en niet in raadsels spreken... in dit geval had ik Z het punt dus niet gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef schaap001 het volgende:
Sommige mensen noemen Madonna ook wel ´Marge´: je moet 't maar net weten....
Tja: het zou algemeen bekend kunnen zijn, dat Mimi: ik wist het dus niet. Ging ff naar haar site en zag meteen de naam Mimi: maar ja: de volgende keer keur ik een bijnaam niet goed. Moet de volledige naam zijn: je hebt gelijk....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon antwoord geven en niet in raadsels spreken... in dit geval had ik Z het punt dus niet gegeven.
Opgezwolle is een trio. Maar allez.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef Prep2Fight het volgende:
Met die gast van Opgezwolle
handig als je de VK bezorgt en krijgt en leest![]()
Kan best, dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Opgezwolle is een trio. Maar allez.
prep+1
quote:As I walk through
This wicked world
Searchin’ for light in the darkness of insanity.
I ask myself
Is all hope lost?
Is there only pain and hatred and misery?
And each time I feel like this inside,
There’s one thing I wanna know:
Dat laatste is foutquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef cafca het volgende:
What's so funny 'bout peace love and understanding
en Elvis heeft het geschreven
Is er nog een anders Elvis dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef schaap001 het volgende:
Costello
Zal ik dan een foto erbij doen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Is er nog een anders Elvis dan?
edit: en ik heb geen geluid hier
Dankje!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Nick Lowe
Weten veel mensen niet, daarom leek het mij een leuke vraagquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:39 schreef cafca het volgende:
Tja, met die foto had ik het ook wel geweten...
maardat hij dat nummer geschreven had, wist ik niet
Nein, aber das hast Du schon gewust.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Mark het volgende:
Trudie Von Pruisen?
quote:They call me lady bump
lady bump it's no lie - ah
Lady bump
lady bump - just the music takes me high.
They call me lady bump
lady bump uh uh uh ah
Lady bump
lady bump look at me and you'll know way.
Dat numer (her)ken ik wel, maar de artiestequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef MadMaster het volgende:
We zijn scheutig met hints vanmiddag, haar grootste solohit heeft het volgende refrein:
[..]
wat hij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat numer (her)ken ik wel, maar de artieste![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef bigshadow het volgende:
Toffe Vragen Please
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
de hits Fly Robin Fly, Get Up And Boogie en Save Me.
Die ken ik wel. Maar die dame niet terwijl ze me wel bekend voorkwam op de 1e foto.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame maakte ook deel uit van de Silver Convention met o.a. de hits Fly Robin Fly, Get Up And Boogie en Save Me.
Dit album heb ik:quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef ranja het volgende:
Dat je die kent schaapmaar ze is het niet
Zeker, staat in mijn top 5 allertijden qua albumsquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dit album heb ik:
[afbeelding]
Jij vast en zeker ook!![]()
Daar was ze nog blond, maar ik ben 'r al een tijdje uit ´t oog verloren...
terug ontopic, ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
Isobel Campbell?
Juist. Louise Post dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lijkt me Veruca Salt..Nina is het niet, dus Louise?
quote:Doetinchemse pianist. Vanaf zijn jonge jaren actief in bands als Moan, Long Tall Ernie & The Shakers, Unit Gloria en Rainbow Train. Later formeert hij deBand en begeeft hij zich meer in het amusementscircuit.
Jij raad ook alles wat Los en Vast zit, he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef schaap001 het volgende:
Jan Rietman
Ja, haha: dat zong 'ie alleen niet zo beautiful, pfff.... schorre kraai...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahhh, Billy Preston en de Kromme..
You are so beautiful...
Ja, Nienke de Jong.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
Zij van Autumn had laatst wel donker haar op tv. Nienke heet ze toch?
Haha, ja: die ken ik ook, ja. Haar allereerste concert als zangeres van Boss Hog was in CBGB's en die show deed ze -ongetwijfeld om dat huigelijke feit te vieren- spiernaakt!quote:
Floor Jansen van After Forever tegenwoodig ook vaak: alleen die willen weer niet gothic worden genoemd...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht zelf aan Autumn, aangezien dat een van de weinige gothic-metalbands is waarvan de frontvrouw broeken draagt.
Ik zei niet dat Nienke de enige is, maar een van de weinige.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef ranja het volgende:
Volgens mij droegen de dames van The sins of thy beloved ook 'gewoon' een broek.
Ook niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of genitorturers
Nee, die ook niet. Van de muziek moet deze band het absoluut niet hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef schaap001 het volgende:
't is toch niet The Jim Rose Circus Show?
Ohja? Helemaal gemist dus...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wendy O Williams is ook al een jaar of 7 dood..
Schrijf je 'impotent' nu bewust verkeerd, zodat wij moeten denken dat jij er nog nooit van gehoord hebt - laat staan last van hebt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Impotend Seasnakes
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Schrijf je 'impotent' nu bewust verkeerd, zodat wij moeten denken dat jij er nog nooit van gehoord hebt - laat staan last van hebt?
quote:Tom and jerry thing
And drink drink drink
And you go ping
Daily daily daily daily to dream like
Tom and jerry thing
And drink drink drink drink
And you go ping
Voor zowel de titel als de artiest kan ik (een paar van) jouw plaatjes recyclen, maar impotentie heeft 't niet zo direct iets mee te maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heeft het met impotentie te maken?
D'r staat de hint der hints over de uitvoerende(n) in één van die andere plaatjes bij jouw vraag.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je ne sais pas.
Een friet speciaal met een kaassoufflé graag!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r staat de hint der hints over de uitvoerende(n) in één van die andere plaatjes bij jouw vraag.
en ik ga effe lekker gezond bij de snackbar langs nu....ben zo terug
Waar ik woon hebben ze geen friet maar patat bij de snackbarquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een friet speciaal met een kaassoufflé graag!
Heeft het met 'naked' te maken?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het gaat over dit plaatje wat betreft de band die ik zoek, normaal wordt er een nieuwe vraag gestelt als het plaatje zo duidelijk is......
quote:
Shudder/King of Snake heet ie officieelquote:
Pleegde die geen zelfmoord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef belsen het volgende:
Waarom stapte Eric Stephani uit No Doubt?
Dat was een leuk trivialiteitje...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow nee, die werd tekenaar van the Simpsons
quote:
Waar zien jullie muziekinstrumenten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef dolle_hond het volgende:
linkin park?
1e deel van je antwoord is goed, 2e deel niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tool, Franz FErdinand en Kanye West........................en Depeche Mode
kwamen die maar op Lowlands ofzoquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef cafca het volgende:
Of is het één van peaceman's favorieten?
quote:REM
mogelijk op PP.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
kwamen die maar op Lowlands ofzo![]()
Als het waar is hé >_< gheghequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:12 schreef ranja het volgende:
Radiohead?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:12 schreef ranja het volgende:
Radiohead?
Wat ben ik toch ook een OEN, je vertelde het me laatst op msn zelfs nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat zijn de geruchten waar wij blij van worden he?!?
Ranja +1
Noem je het eindelijk eens in een positieve context.. noem je het een schaampuntquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Wat ben ik toch ook een OEN, je vertelde het me laatst op msn zelfs nogen dan nog te laat zijn ook
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
Resevoir Dogs - Little Green Bag
broer Sean Penn - was ooit getrouwd met madonna
Speelde hij ooit ook niet in een dansfilm ofzo? ----> footloose
Bedoel je zoiets?
Maar de vraag is of ranja het ook een punt waar vindt....quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Zijn broer Michael is muzikant, hij is de zwager van Madonna en de zwager van Aimee Mann.
Vind ik een punt waard.
Ik ook ex-zwager van madonnaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Zijn broer Michael is muzikant, hij is de zwager van Madonna en de zwager van Aimee Mann.
Vind ik een punt waard.
Aimee met Michael, Madonna met Sean.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met wie is Aimee Mann dan getrouwd? En met wie was Madonna getrouwd?
Aimee is getrouwd met Michael Penn en Madonna was getrouwd met Sean Penn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met wie is Aimee Mann dan getrouwd? En met wie was Madonna getrouwd?
quote:
newbie +1quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doves.
Idd. Allemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De duiven op de dam
Band en nummerquote:You gotta stand up straight
Carry your own weight
These tears are going nowhere baby
Ja...mijn tweede gok zou 'Five for fighting' zijn geweestquote:
Dat heeft Quincy Jones ook..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:09 schreef Berkery het volgende:
Nope, er is een link met iemand die in de OP genoemd word![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |