Sommige mensen noemen Madonna ook wel ´Marge´: je moet 't maar net weten....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef peaceman het volgende:
Tja en wat nu? (overigens kende ik de bijnaam ook niet)
Is al gewijzigd zie ik![]()
Daarom moet je ook gewoon antwoord geven en niet in raadsels spreken... in dit geval had ik Z het punt dus niet gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef schaap001 het volgende:
Sommige mensen noemen Madonna ook wel ´Marge´: je moet 't maar net weten....
Tja: het zou algemeen bekend kunnen zijn, dat Mimi: ik wist het dus niet. Ging ff naar haar site en zag meteen de naam Mimi: maar ja: de volgende keer keur ik een bijnaam niet goed. Moet de volledige naam zijn: je hebt gelijk....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon antwoord geven en niet in raadsels spreken... in dit geval had ik Z het punt dus niet gegeven.
Opgezwolle is een trio. Maar allez.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef Prep2Fight het volgende:
Met die gast van Opgezwolle
handig als je de VK bezorgt en krijgt en leest![]()
Kan best, dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Opgezwolle is een trio. Maar allez.
prep+1
quote:As I walk through
This wicked world
Searchin’ for light in the darkness of insanity.
I ask myself
Is all hope lost?
Is there only pain and hatred and misery?
And each time I feel like this inside,
There’s one thing I wanna know:
Dat laatste is foutquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef cafca het volgende:
What's so funny 'bout peace love and understanding
en Elvis heeft het geschreven
Is er nog een anders Elvis dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef schaap001 het volgende:
Costello
Zal ik dan een foto erbij doen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Is er nog een anders Elvis dan?
edit: en ik heb geen geluid hier
Dankje!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Nick Lowe
Weten veel mensen niet, daarom leek het mij een leuke vraagquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:39 schreef cafca het volgende:
Tja, met die foto had ik het ook wel geweten...
maardat hij dat nummer geschreven had, wist ik niet
Nein, aber das hast Du schon gewust.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Mark het volgende:
Trudie Von Pruisen?
quote:They call me lady bump
lady bump it's no lie - ah
Lady bump
lady bump - just the music takes me high.
They call me lady bump
lady bump uh uh uh ah
Lady bump
lady bump look at me and you'll know way.
Dat numer (her)ken ik wel, maar de artiestequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef MadMaster het volgende:
We zijn scheutig met hints vanmiddag, haar grootste solohit heeft het volgende refrein:
[..]
wat hij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat numer (her)ken ik wel, maar de artieste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |